|
|
Caroline
|
|
|
Is het een idee om namens headliner onze steun te betuigen aan Jaap, Amanda en Brian. Zoja hoe? en wat? Als Boudewijn dit ok vindt tenminste. Anders mag je het bericht weghalen, Boudewijn. |
|
|
|
|
ciska
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 mei 2008 - 16:08 schreef Caroline het volgende:Is het een idee om namens headliner onze steun te betuigen aan Jaap, Amanda en Brian. Zoja hoe? en wat? Als Boudewijn dit ok vindt tenminste. Anders mag je het bericht weghalen, Boudewijn. Vanuit het Headliner Forum zoiets doen mag altijd!
Mijn persoonlijke steun geef ik aan Jaap...
kom maar met ideeen. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Ik doe morgen iig alvast een gezamelijk kaartje weg namens headliner forum, ok? Als er namen op moeten laat het me dan even weten. Dan hebben we nog even tijd om te brainstormen voor de finale |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 mei 2008 - 17:07 schreef Caroline het volgende:Ik doe morgen iig alvast een gezamelijk kaartje weg namens headliner forum, ok? Als er namen op moeten laat het me dan even weten. Dan hebben we nog even tijd om te brainstormen voor de finale is goed.
ik heb je even gelinkt vanaf de frontpage.
TER INFO Deze aktie is een aktie gericht voor Jaap, Brian en Amanda. Alle berichten die hier niet over gaan worden verwijderd! Mocht iemand een aktie voor Huub en Claire willen starten doe dat dan via een ander topic!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 mei 2008 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
devil
|
|
|
ja ,vind ik helemaal leuk |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 mei 2008 - 17:07 schreef Caroline het volgende:Ik doe morgen iig alvast een gezamelijk kaartje weg namens headliner forum, ok? Als er namen op moeten laat het me dan even weten. Dan hebben we nog even tijd om te brainstormen voor de finale Super idee en zullen we dan ook een baby kaart voor Barbie sturen ?????? hahaha lol Caroline |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 mei 2008 - 17:16 schreef Merty het volgende:[..] Super idee en zullen we dan ook een baby kaart voor Barbie sturen ?????? hahaha lol Caroline Ik kan wel op zoek gaan naar een Barbie kaart maar ik wil Claire liever niets sturen. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 mei 2008 - 17:22 schreef Caroline het volgende:[..] Ik kan wel op zoek gaan naar een Barbie kaart maar ik wil Claire liever niets sturen. voor andere kaarten akties etc. kan een nieuw topic aangemaakt worden... anders wordt het erg verwarrend! |
|
|
|
|
tino
|
|
|
omdat ik met een aktie van nowlive niet mee kan doen i.v.m. DE BAN (zou het overigens ook nooit willen, laat daar geen twijfel over bestaan en laat ook geen twijfel bestaan dat ik blij ben met DE BAN) doe ik mee voor Amanda, Brian en Jaap (in alfabetische volgorde). Voor een eventuele baby kaart voor Barbie ben ik ook in (zielig "eventueel" kind) |
|
|
|
|
stevi0
|
|
|
Wil je een open en objectief Forum houden, dan lijkt me dit geen goed idee. Ik ben zelf tegen Huub maar zou niet met een dergelijk algemeen standpunt geassocieerd willen worden. Kom hier om voor mezelf te spreken en niet om me ergens bij aan te sluiten of te ''staan voor''. Ik wil niet in kampen denken en mezelf daar toe moeten rekenen. Dit gebeurt reeds voldoende op NL en daar distantieer ik me verre van. Vandaar.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 mei 2008 door stevi0 -- |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 mei 2008 - 17:24 schreef stevi0 het volgende:Wil je een open en objectief Forum houden, dan lijkt me dit geen goed idee. Ik ben zelf tegen Huub maar zou niet met een dergelijk algemeen standpunt geassocieerd willen worden. het staat vrij om ook voor andere bewoners of specifiek 1 bewoner een aktie te starten. waarschijnlijk is daar op dit forum niet genoeg animo voor maar het mag uiteraard wel. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 mei 2008 - 17:24 schreef stevi0 het volgende:Wil je een open en objectief Forum houden, dan lijkt me dit geen goed idee. Ik ben zelf tegen Huub maar zou niet met een dergelijk algemeen standpunt geassocieerd willen worden. Als jij een beter idee hebt zou ik zeggen, vertel. Het kaartje is nog niet weg dus er kan nog vanalles. |
|
|
|
|
stevi0
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 mei 2008 - 17:26 schreef Caroline het volgende:[..] Als jij een beter idee hebt zou ik zeggen, vertel. Het kaartje is nog niet weg dus er kan nog vanalles. Wat let je om zelf je steun te betuigen? |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote: Niks maar het leek me leuk om het samen te doen. |
|
|
|
|
ciska
|
|
|
nou doe mij maar op kaart voor amanda brian en jaap |
|
|
|
|
stevi0
|
|
|
quote: Sorry, maar ben erg principieel als het gaat om het doel van een forum en de objectiviteit die je daarin dient te bewaren. Is verder niet persoonlijk. Maar je mag mijn naam er gewoon bij zetten hoor. |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
Ik ga voor Jaap,Brain en Amanda |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Kunnen we alle kaarten niet naar één adres sturen, bijvoorbeeld naar mij of zo en dan het hele pakket gelijk naar "de kooi". Ideetje? |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Dat was weer erg spontaan van mij want hoe krijgen jullie mijn adres. hahahaha |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 mei 2008 - 18:22 schreef lisbeth het volgende:Dat was weer erg spontaan van mij want hoe krijgen jullie mijn adres. hahahaha Ja ik wou net zeggen niet je adres hier schrijven maar toen las ik het nog een keer toen moest ik wel om me zelf lachen Lisbeth hahahah ja misschien weet Boudewijn hoe we dit kunnen doen |
|
|
|
|
diewie
|
|
|
ik doe ook mee schrijf mij er ook maar bij voor brain amande en jaap |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
Ik ben er ook op tegen, om cadeautjes en allerlei akties voor iemand speciaal te doen, maar ik wil een uitzondering maken voor Jaap. Ik vind het een wonder, dat hij zijn rol zo goed vast kan houden. Wat zal die de 23e uitgevloerd zijn! Dus zet gerust mijn naam erbij! En misschien de vermelding, dat we genieten van hem! |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Is het niet leuker om 1 grote kaart te doen ipv een aantal kleinere? |
|
|
|
|
ciska
|
|
|
nou normaal zou ik het ook niet doen ik heb het trouwens nog nooit gedaan cadaus doe ik niet aan mee word mij te gortig maar dit vind ik wel leuk om aan mee te doen vooral nu huub gebeld heeft om amnda wakker te houden met een crossauto hij heb nu tog ook zijn rijbewijs |
|
|
|
|
matss3
|
|
|
hoi,
Ik wil ook graag mee doen, zet je me op de kaart.
xxx Boudewijn & Carolien jullie zijn top en alle fans van Brain - Amanda & Jaap Voorall doorgaan |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Ik ook
xxxLisbeth vind jullie kanjers. De laatste loodjes wegen het zwaartst. Jaap, Amanda en Brian doe jullie best. |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Neem een grote kaart, en zet onze namen erop. Daarbij erop zetten, dat wij HeadlinerForum A-B-J Fans, jullie drieen, succes wensen in de finale. Nog meer andere leuke teksten?? Probeer het deze week nog op te sturen, want de tijd dringt!
Caro....zet mijn naam maar ook bij. |
|
|
|
|
stacy1974
|
|
|
zet mij ook maar op de kaart hoor. brian en amanda en jaap jullie zijn top .op naar de finale. |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
een geweldig idee, zet mij ook maar op de kaart. zal ondertussen mee denken voor iets leuks voor de finale |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Ben net thuis, maar doe mij ook maar. |
|
|
|
|
beka
|
|
|
Yess ik doe mee! Word tijd dat die drie kanjer weten dat er ontiegelijk veel mensen met ze meeleven en dat die andere 2 imbecielen ECHT niet zo leuk zijn.. Ahum en dan zeg ik 't nog hééll erg netjes! |
|
|
|
|
mezelf
|
|
|
ja ik doe wel mee maar dan steun HUUB en Clair trouwens die hebben jullie steun niet nodig |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op woensdag 07 mei 2008 - 01:16 schreef mezelf het volgende:ja ik doe wel mee maar dan steun HUUB en Clair trouwens die hebben jullie steun niet nodig dat is nu weer jammer wilde net een topic openen voor Huub en Claire |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Caroline , Van Joseba en Gezin Voor Jaap, Brian & Amanda. laat je niet gek maken. bestel een doos vlinders voor Huub. Daar zweet hij wel peentjes voor! |
|
|
|
|
annelies
|
|
|
Brian en Amanda jullie zijn top, Japie, i love you! Annelies |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op woensdag 07 mei 2008 - 01:31 schreef Joseba het volgende:Caroline , Van Joseba en Gezin Voor Jaap, Brian & Amanda. laat je niet gek maken. bestel een doos vlinders voor Huub. Daar zweet hij wel peentjes voor! Van Draakje, voor Amanda, Jaap en Brian. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
wel zo lief Ricardo er ook bij te vernoemen, hij steunt Jaap en amanda en brian door dik en dun |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op woensdag 07 mei 2008 - 01:35 schreef Joseba het volgende:wel zo lief Ricardo er ook bij te vernoemen, hij steunt Jaap en amanda en brian door dik en dun Dan doen we dat toch! |
|
|
|
|
annelies
|
|
|
jaaaaaaaaaaaaah ik doe ook altijd ricardo erbij die geniet er altijd zo van! |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
echt he, met zo'n jongen als zoon ben je toch apetrots? |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
Izzie en lizbeth graag op de post voor Brian Amanda en Jaap en een knuf voor ricardo namens mijn vrouw en mij, en die doos vlinders? beetje sadistische inslag Joseba? doe Xanne de greetz van ons, en de kids, als het ff kan wekkend pilsie pakken? |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
hallo wie is er nu de allochtoon izzie, het moet weekend zijn. ja leuk, Xann vraagt domingo, sanchos panza? |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
|
|
|
draakje
|
|
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: kom je toch ook lieve schat. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: trusten en de filmpjes worden gemaakt... |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Klopt dit van namen Boudewijn(admin) Caroline Devil Merty Tino Stevio Ciska grissom Diewie seya matts3 Lisbeth Stacy1974 Trapper Draakje mezelf Joseba Annelies Izzie Nandi Dragon Beka
Vergeet ik iemand of iemand die niet in de lijst wil? Morgen verstuur ik de kaart.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 mei 2008 door Caroline -- |
|
|
|