|
|
Boudewijn
|
|
|
Is het kaartje eigenlijk aangekomen of voorgelezen? |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
als dat zo is ben heb ik het ook gemist;-(
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 mei 2008 door ilse -- |
|
|
|
|
annelies
|
|
|
Top Ilse, is het al aangekomen? |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
ik weet het niet ,als dat zo is heb ik het ook gemist. |
|
|
|
|
Elske
|
|
|
ik steun deze aktie zeker....moge de beste winnen !!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
annelies
|
|
|
aaaaah balen is dat, ik weet hoe het voelt!!!! Ik heb namens een ander forum meerdere bewoners een kaart gestuurt. Misschien is het een idee, om een gezamelijke, snelle actie te doen, voor: Jaap, Brian en Amanda, ik wil het wel regelen, bijv een kadootje op sturen, een spaarpot (er worden stemmen gespaard) en dan een brief erbij met reacties, die (we kunnen het) geen duidelijke spelinfo geven maar wel duidelijk maken dat Huub eruit moet Het is alleen errug kort dag, ik zou het dan dinsdag moeten versturen? en dan afgezien of het sowiezo binnenkomt. (ik zou er dan 2 categorieen van maken,van de 2 forums, reacties van goudenkooifan en reacties van headliner |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
De avond dat er ruzie was tussen Brian en Tommy was de post binnen gekomen en toen hebben ze om 01.00 uur alles voor zitten lezen. Ik zag wel een grote kaart met een verzameling berichtjes maar kon er geen wijs uit worden of dat de onze was. Mijn brief die ik de dag ervoor had gestuurd hebben ze voorgelezen. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Volgens mij ligt het kaartje nog bij de buren. Duurt soms wel meer wat langer voordat ze het krijgen. Er staat iig niks schokkends op ivm spelinfo. Ik heb gewoon overgeschreven wat hier te lezen stond. Dus tja... |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op maandag 12 mei 2008 - 02:15 schreef lisbeth het volgende:De avond dat er ruzie was tussen Brian en Tommy was de post binnen gekomen en toen hebben ze om 01.00 uur alles voor zitten lezen. Ik zag wel een grote kaart met een verzameling berichtjes maar kon er geen wijs uit worden of dat de onze was. Mijn brief die ik de dag ervoor had gestuurd hebben ze voorgelezen. Ik heb een gewoon formaat kaartje gestuurd met een brief erbij waar de namen op staan. |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Hebben ze gisteren wel post gehad??? |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
was het een grote kaart aan de binnen kant elke tekst op een gekleurd rondje of zo ? |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Nee een gewone kaart met aan de buitenkant katjes omdat het ook een beetje bedoeld was als kat naar Huub en Claire. Daarin heb ik zoiets gezegd dat het headliner forum steun aan hen geeft. Voor de rest zat er een brief bij met onze namen en wat mensen persoonlijk nog wilden vertellen. |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
nee dan heb ik het niet gezien wie weet krijgen ze het vandaag |
|
|
|