|
|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: "Dat buikje komt toch niet van het drinken?"
Brian en Amanda smoezen met elkaar bij het zwembad. "Dat buikje van Claire komt toch niet alleen van het drinken?", vraagt Brian zich af. Het is Amanda ook opgevallen dat Claire is aangekomen en ze denkt echt dat de Tilburgse zwanger kan zijn. "Daar zit ze dan mooi mee! Zoals gisteravond, lukte het Huub maar net om niet vreemd te gaan", zegt Amanda, en ook Brian denkt dat Huub nog wel eens de fout in zal gaan. "Het is voor Huub een wedstrijdje. Daarom ging ik gisteren met een paar meiden dansen, dan wil hij dat ook", gniffelt de Antilliaan. "We kunnen het keer op keer proberen, dan gaat hij echt de fout wel in. Ik vraag me af of ze hier nog zullen scheiden!", lacht hij vervolgens en ook Amanda ziet het wel gebeuren...
bron: tien.tv |
|
|
|
|
tino
|
|
|
nee, en gestopt met roken is ze ook niet, daar kun je ook wat dikker van worden (eigen ervaring). |
|
|
|
|
devil
|
|
|
nou ,dat is niet te hopen,met al dat gerook en gezuip de hele dag daar kan niets knap en gezonds uitkomen |
|
|
|
|
tino
|
|
|
van zo'n knappe vader en nog knappere moeder kan nooit iets moois komen, ook niet qua karakter, het wordt een heel zielig kind met zulke ouders. |
|
|
|
|
|