BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Diva Ricardo!

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - dinsdag 06 mei 2008 - 18:20   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Diva Ricardo!

Terwijl Huub en Claire uitgebreid alle brieven en kaarten doornemen van hun fans, heeft Ricardo plaatsgenomen in de tuin waar hij geniet van het zonnetje. "Amanda! Ik mis je! Kom snel terug!", roept hij uit het niets. Vervolgens richt hij zich op het zonnetje en als een echte diva neemt hij af en toe een nipje van zijn glaasje wijn. Hoewel Ricardo gastspeler is, lijkt hij wel een echte Miljonair!

Wie is hier nou de echte Miljonair?

bron: tien.tv
laura15
 laura15 - dinsdag 06 mei 2008 - 18:46   quote  deeplink  
boudewijn..please straks het filmpje van het vliegjetuigje ..xxxxxxxxxx van brian amanda jaap ricardo thankxxxxxxxx je bent een kanjer ik heb het gemist grr moet werken
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 06 mei 2008 - 18:59   quote  deeplink  
kan iemand aangeven hoelaat dat vliegtuigje overkomt/is overgekomen achteraf, dan kan ik er waarschijnlijk wel een filmpje van maken
laura15
 laura15 - dinsdag 06 mei 2008 - 19:01   quote  deeplink  
boudewijn is geen echt vliegtuigje dat was net met de post ..geweest met brian en ricardo en hij noemde alle 50 namen op in de slaapkamer ...heb je die ..???
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 06 mei 2008 - 19:13   quote  deeplink  
ze zijn nu nog aan het voorlezen dus zolang mijn pc niet zonder stroom komt te staan of het opneem proggie niet loopt te haperen lukt het vast wel.

het kan nog wel tot later in de avond duren eer dat het filmpje klaar en geupload is...
pauline
 pauline - dinsdag 06 mei 2008 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 mei 2008 - 18:59 schreef Boudewijn het volgende:
kan iemand aangeven hoelaat dat vliegtuigje overkomt/is overgekomen achteraf, dan kan ik er waarschijnlijk wel een filmpje van maken
hahahahahahahahaha boudewijn toch....denk je nu echt dat amanda en brian fans dat voorelkaar krijgen.
Dat kost veel centjes hoor..
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 06 mei 2008 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 mei 2008 - 19:29 schreef pauline@nowlive het volgende:

[..]

hahahahahahahahaha boudewijn toch....denk je nu echt dat amanda en brian fans dat voorelkaar krijgen.
Dat kost veel centjes hoor..
hoeveel kost dat dan? 300 euro?
pauline
 pauline - dinsdag 06 mei 2008 - 19:36   quote  deeplink  
ja doei....
per kwartier zonder sleep. 198€ .
de sleep productie: 430€
dan vliegen met sleep per 10 min 140€

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 mei 2008 door pauline --
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 06 mei 2008 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 mei 2008 - 19:36 schreef pauline@nowlive het volgende:
ja doei....
per kwartier zonder sleep. 198€ .
de sleep productie: 430€
dan vliegen met sleep per 10 min 140€
en hoelang duurt het voordat ze boven de kooi zijn en terug, oftewel wat kost het totaal om een vliegtuigje met sleep boven de kooi te laten vliegen?
pauline
 pauline - dinsdag 06 mei 2008 - 19:38   quote  deeplink  
schat totaal 1200€
pauline
 pauline - dinsdag 06 mei 2008 - 19:39   quote  deeplink  
waarom ik dat weet..
mijn vader is sportvliegtuig instructeur.
pauline
 pauline - dinsdag 06 mei 2008 - 19:40   quote  deeplink  
hij is te huur... maar denk niet dat hij toestemming van de familie krijgt om met een sleep met brian en amanda erop te vliegen
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 06 mei 2008 - 19:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 mei 2008 - 19:40 schreef pauline@nowlive het volgende:
hij is te huur... maar denk niet dat hij toestemming van de familie krijgt om met een sleep met brian en amanda erop te vliegen
en waar heeft nowlive het gedaan?
laura15
 laura15 - dinsdag 06 mei 2008 - 19:49   quote  deeplink  
HEE het gaat om het idee ja ...en daar geen geld tegen op !!!!!!!!!!! en bedankt boudewijn dat je dat weer voor ons brian amanda jaap en onze gastspeler ricardo fans wil doen .xxx
johan13
 johan13 - dinsdag 06 mei 2008 - 19:51   quote  deeplink  
ze hadden beter die € 1200 kunnen besteden aan sms-jes
stacy1974
 stacy1974 - dinsdag 06 mei 2008 - 20:14   quote  deeplink  
Een vliegtuigje kost geen 12oo euro. zal even navragen aan de brian fans die het toendertijd ook wilde doen.
Dat was een grap en toen ze op nl hoorde dat de brian fans er ook een alleen een dag eerder wilde laten vliegen.werden ze helemaal gek.
Werd een oproep gedaan om er twee voor huub de lucht in te doen.
Maar hebben het wel een dag nog voor de brian fans gedaan.
Die lagen in een deuk want die waren het niet van plan.deden het om nl gek te maken wat gelukt was.
Toen hoorde ik dat het nog geen 500 euro kostte.
Dus bij nl zijn ze echt helemaal gek te krijgen. en dat geld is gebruikt voor sms pol,vandaar dat brian hoger kwam te staan.
Wie zijn er nu gek de Huub of de Brian fans. hahahahahaah
pamela10
 pamela10 - dinsdag 06 mei 2008 - 21:08   quote  deeplink  
hallo mensen

goed zo stacy jij hebt het onthouden en wat die pauline betreft laat zei maar lekker voor de huub fans betalen voor vliegtuigjes wij doen het wel op onze manier maar niks op de site ,s er over anders klets ze alles door is haar niet gegunt ha ha
heb het echt gehad met haar zo dat is er uit
groetjes pamela
annelies
 annelies - dinsdag 06 mei 2008 - 21:17   quote  deeplink  
Boudewijn, als ik het goed begrijp gaat het om 2 stukjes, eerst Brian en Ricardo in de slaapkamer en later als Amanda terug komt, ik vind het hartsikke lief dat je daar een filmpje van wil maken!
pamela10
 pamela10 - dinsdag 06 mei 2008 - 21:23   quote  deeplink  
hallo allemaal

goh wat moeten wij toch zonder boudewijn dan zijn we nergens meer zo als hij altijd voor ons klaar staat met zijn filmpjes vind dit wel even om bij stil te staan
boudewijn onze dank is groot toppie

groetjes pamela
pauline
 pauline - dinsdag 06 mei 2008 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 mei 2008 - 21:08 schreef pamela10 het volgende:
hallo mensen

goed zo stacy jij hebt het onthouden en wat die pauline betreft laat zei maar lekker voor de huub fans betalen voor vliegtuigjes wij doen het wel op onze manier maar niks op de site ,s er over anders klets ze alles door is haar niet gegunt ha ha
heb het echt gehad met haar zo dat is er uit
groetjes pamela
en ik heb het ook gehad met jou pamela, maar daarom houd ik wel van je,, maar voortaan niet zoveel aandacht vragen hé als je al dat soort verhalen aan de bewoners moet gaan schrijven,, ja dan kom je in de aandacht te staan, en moet je ook niet zeuren als je er over wordt aangesproken
pamela10
 pamela10 - dinsdag 06 mei 2008 - 21:36   quote  deeplink  
pamine even voor de duidelijkheid je weet niet eens waar je over praat en wat ik geschreven heb ik hoop alleen dat jij het nooit krijgt wat mij in oktober is overkomen dus alsjeblieft ondanks dat ik niet zielig doe maar wat ik heb kun jij niet over mee praten jammer voor je als je wist wat mij is overkomen praat jij wel anders maar heb jou niet nodig heb een hele lieve en goede man waar ik mee leef en die er voor me is en dat is voor mijn het belangrijkste en ben niet zielig hoor maar onthoud een ding je mag blij zijn dat je kunt lopen
en nu laten we er maar over op houden dank je want ik vind dit heel triest van je

groetjes pamela
pauline
 pauline - dinsdag 06 mei 2008 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 mei 2008 - 21:36 schreef pamela10 het volgende:
pamine even voor de duidelijkheid je weet niet eens waar je over praat en wat ik geschreven heb ik hoop alleen dat jij het nooit krijgt wat mij in oktober is overkomen dus alsjeblieft ondanks dat ik niet zielig doe maar wat ik heb kun jij niet over mee praten jammer voor je als je wist wat mij is overkomen praat jij wel anders maar heb jou niet nodig heb een hele lieve en goede man waar ik mee leef en die er voor me is en dat is voor mijn het belangrijkste en ben niet zielig hoor maar onthoud een ding je mag blij zijn dat je kunt lopen
en nu laten we er maar over op houden dank je want ik vind dit heel triest van je

groetjes pamela
ik heb vanaf het begin gezegd dat ik niet weet wat je is overkomen,, en wat dat ook moge zijn vind ik vreselijk voor je,, maar je ractie's jegens mij zijn dusdanig persoonlijk, dat je WEL een reactie kan verwachten.. Het kan niet zo zijn dat omdat jij iets erg mee hebt gemaakt
jij maar kan zeggen wat je wilt.... en ja pamela,, ik weet wat het is om niet te kunnen lopen... heb in 99 een motorongeluk gehad, waarbij ik beide benen heb verbrijzeld, en ja ik heb een half jaar in een revalidatiecentrum moeten doorbrengen, en ja ik heb anderhalf jaar in een rolstoel gezeten, en ja ik heb nog steeds elke dag pijn, en ja ik loop nog steeds mank.. dus we krijgen allemaal ons deel
groetjes pauline
pamela10
 pamela10 - dinsdag 06 mei 2008 - 22:12   quote  deeplink  
pauline vind een reactie helemaal niet erg maar vind wel dat je vlug een conclusie had getrokken en dat vind ik jammer ze hebben het niet eens hard op gelezen en was een trouwe schrijfster naar ze mag ik het dan uitleggen waarom ik niet meer kon schrijven maar ben nu niet meer van plan het te vertellen en wat jij hebt gehad is ook heel erg maar je kunt weer ik nooit meer dat is het verschil maar er komen nu nog meer brieven voor ze let maar goed op want je zult wel gefocus zijn om het te weten te komen maar nu reageer ik niet meer op je hoop dat het je goed gaat jij tikt maar hou wel van je maar bedank ik voor je kent me niet eens en mensen die ik niet ken hou ik niet van zou ze wel kunnen mogen maar ja jammer voor je na dit alles dat zelfs niet

pamela
pauline
 pauline - dinsdag 06 mei 2008 - 22:14   quote  deeplink  
duidelijk pamela,, geen rancune!
groetjes pauline

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Diva Ricardo!

0.0054709