BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "Wel met Brian en Amanda praten, hè?"

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - dinsdag 06 mei 2008 - 19:00   quote  deeplink  
Villa Vandaag: "Wel met Brian en Amanda praten, hè?"

Huub en Jaap zijn weer te vinden op kantoor en hebben het uiteraard over de Dakar auto waarmee ze Amanda willen wakker houden volgende week woensdag. "We kunnen ook een lied schrijven!", oppert de Briellenaar. "We moeten eigenlijk twee versies maken een 'diss' lied voor als ze geslaagd is en een 'diss' lied voor als gezakt is! Dit klinkt Huub als muziek in de oren en hij gaat akkoord. "Hé Jaap, als Claire en ik zo weggaan dan moet je wel met Brian en Amanda gaan praten hè?", oppert de kleine Miljonair nog even voordat hij de deur van het kantoor dicht doet. Maar zal Jaap echt naar Huub luisteren?

bron: tien.tv
ciska
 ciska - dinsdag 06 mei 2008 - 19:02   quote  deeplink  
weer alles op jaap hoe ziek ben je dan
misty01
 misty01 - dinsdag 06 mei 2008 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 mei 2008 - 19:02 schreef ciska het volgende:
weer alles op jaap hoe ziek ben je dan
hij kan toch niks zelf die kabouter en die claire al helemaal niet.claire die denkt dat ze op vakantie is.
grissom
 grissom - dinsdag 06 mei 2008 - 20:37   quote  deeplink  
Ik hoop dat Jaap het niet doet hoor.
D®@Gøñ-L€€
 D®@Gøñ-L€€ - dinsdag 06 mei 2008 - 21:08   quote  deeplink  
Wie morgen met Brain en Amanda gaat chatten, vergeet niet aan hun te vertellen, dat Huub Amanda's nachtrust wilt verstoren, d.m.v. de Dakar wagen voor de slaapamers te zetten.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "Wel met Brian en Amanda praten, hè?"

0.0044300