|
|
Headliner
|
|
|
DGK Talpa Video: Miljonairs Vliegen weg!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
laura15
|
|
|
super mooi gedaan.thnxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx |
|
|
|
|
annelies
|
|
|
Ik weet hier niet hoe alles werkt, maar ik wil graag boudewijn vragen of hij nog het filmpje wil maken van het vliegtuigje, ik heb dat gemaakt maar alles gemist, het gaat om 2 stukjes volgens mij, dat ze hem kregen en Brian en Ricardo in de slaapkamer zijn en dat ze hem bij de ligstoelen opnieuw bekijken omdat Amanda daar bij is, en Jaap ook. Ik zou er echt super graag filmpjes van hebben en ik zou graag weten hoe ik die filmpjes op kan slaan op mijn pc. Liefs Annelies |
|
|
|
|
annelies
|
|
|
ik bedoel dus, als iemand het email adres van boudewijn heetf zou ik dat graag hebben, of leest boudewijn dit zelf? |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op woensdag 07 mei 2008 - 00:50 schreef annelies het volgende:ik bedoel dus, als iemand het email adres van boudewijn heetf zou ik dat graag hebben, of leest boudewijn dit zelf? inderdaad. |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
boudewijn leest dit ook;-) |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
ik lees mee, en de filmpjes worden nu geupload |
|
|
|
|
annelies
|
|
|
aaaaaaaaaaaah cooooooooooooooool! En mijn mannetje gaat ze voor me opslaan! Boudewijn je bent een kanjer, ik heb zo vaak post e.d niet gezien omdat er alleen filmpjes van post voor Huub enzo kwamen, de pro-Huub filmpjes dus, ik vind het zo fijn dat er nu iemand is die alle filmpjes kan maken, als het heel moelijk is moet je het me laten weten, krijg je er een bos bloemen voor! |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Misschien ben ik een stomme oude draak, maar ik krijg echt even traantjes in mijn ogen. Dat je iemand zo blij kunt maken. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
annelies
|
|
|
|
|
|
annelies
|
|
|
Er is ook nog een stukje rond een uur of 18:00 in de slaapkamer met Brian en Ricardo, of vraag ik nu teveel, ben al blij met ales hoor! |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op woensdag 07 mei 2008 - 01:31 schreef annelies het volgende:Er is ook nog een stukje rond een uur of 18:00 in de slaapkamer met Brian en Ricardo, of vraag ik nu teveel, ben al blij met ales hoor! wat was daar gebeurd of waar ging het gesprek over? |
|
|
|
|
annelies
|
|
|
ook oover het vliegtuigje, brian en ricardo lazen de kaart eerder en het vliegtuigje, en toen kwam amanda thuis en toen heeft zij hem nog gelezen |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
annelies
|
|
|
jadaarvoor al, brianen ricardo in de slaapkamer. op goudenkooifan staat de eerste post erover rond 18:00 dus ik vermoed dat het omstreeks die tijd moet zijn geweest |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
annelies
|
|
|
maakt niet uit, ik heb deze screenshots ervan:http://www.goudenkooifan.nl/forum/topic.php?id=763&pagina=3 dus rond die tijd, voor nu ben ik superblij met d fimpjes] |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
ik heb het gevonden, het was nog eerder dan dat ik dacht... filmpje zal over een uurtje klaar zijn... |
|
|
|
|
annelies
|
|
|
ok vind je het goed dat ik ondertussen ga slapen? en anders wacht ik er wel op, wat een kanjer ben jij! |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op woensdag 07 mei 2008 - 03:02 schreef annelies het volgende:ok vind je het goed dat ik ondertussen ga slapen? en anders wacht ik er wel op, wat een kanjer ben jij! hahaha
je hoeft niet voor mij op te blijven! morgen is weer een dag met veel stream en filmpjes plezier... :) |
|
|
|
|
annelies
|
|
|
ok dan duik ik erin, thnx, 1000 maak thnx en zodra ik morgen wakker ben huppel ik naar de pc voor het filmpje! Liefs Annelies (voor sommige van je leden bekend) |
|
|
|