|
|
Headliner
|
|
|
DGK Talpa Video: Claire Zwanger?
bron: tien.tv |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
waar maken zij zich druk over mocht zij e.v.t zwanger zijn is dat hun probleem, en niet van de anderen,alles blijft zich herhalen was het niet dennis en nadia met dat gezeik, dan krijg je het volgende gezeik wel weer ,kunnen ze eens niet eens wat anders gaan verzinnen? |
|
|
|
|
Schattie
|
|
|
En Huubje wil helemaal geen baby.. En zij maken zich niet druk maar zien er wel de humor van.. Of Claire is/word te dik.. Of ze is zwanger.. Geen van beide vind Huub leuk..! Humor dus.. Ach als je al trouwen gaat voor de media.. Als tweede.. Dan kan een zwangerschap er ook nog wel bij.. Als tweede |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
wat is het toch zielig wat mensen schrijven pure jalouzie,je kakelt het zelfde als de rest in de kooi,als een kip zonder kop, in ieder geval beter wanneer die trol zwanger zou zijn arm kind kan noch niet voor zich zelf zorgen |
|
|
|
|
Schattie
|
|
|
quote:Op woensdag 07 mei 2008 - 07:57 schreef frans-06 het volgende:wat is het toch zielig wat mensen schrijven pure jalouzie,je kakelt het zelfde als de rest in de kooi,als een kip zonder kop, in ieder geval beter wanneer die trol zwanger zou zijn arm kind kan noch niet voor zich zelf zorgen Kijk ik ben gewoon Fan.. Ik zie ook de fouten van de mensen die ik leuk vind.. Jaap..Brian..Amanda.. Zijn leuke mensen ..Met hun fouten.. En die poets ik niet weg.. Praat ik niet goed.. Wat mij wel opvalt is dat als je niet voor Huubje bent je per definitie DOM bent.. Vind ik knap.. Vertelt mij wat over jou slim zijn.. Huub blijft voor mij de grootste verliezer van de gouden kooi ! En hij mag verliezen.. Want waar hij voor staat.. Daar sta ik zeker niet achter! Je kan namelijk te ver gaan in je spel ! |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
vandaar dat hij er al zolang in zit ,ik hou er van,daar bij gun ik het een ieder in het spel??? van list en bedrog |
|
|
|
|
Schattie
|
|
|
Goed voor jou Frans.. Ik hou niet van Huub zijn spel.. Ik vind Huub veel te ver gaan.. Maar gelukkig zijn we allemaal uniek.. De types Huub die hoog van de toren aflazen.. Waardoor ze keihard op hun bek gaan.. En de types Amanda ..Spontaan..eerlijk ..en heel menselijk ! Ja en om ze nou allemaal op te noemen.. Word mijn koffie koud.. |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
ach het is maar net hoe je het ziet,het is list en bedrog en wat die rat betreft met zijn onder legger is tien keer niets daar die onderlegger ook gedumt word na de kooi ,simpel toch die domme doos is labiel die rat helpt ze van haar poen af ,dan kan ze opzouten zo simpel licht het |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
aub wat zou dat zielig zijn voor de baby ooooooooooooozoveel depressie en dan baby
ahahahahahah |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
Het is niet te hopen voor dat arme kind, Huub is niet geschikt voor het vaderschap en Claire is te dom om Huub te doorzien. Dus doe maar geen baby, verkeerd moment, verkeerde koppel............... |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
er is maar een rat in de kooi, dat is onderlegger balk en kubatz |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
quote: Oh je bedoelt die kabouter en die barbie. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
ohw nee he alsjeblieft niet nog zo'n tuinkabouter erbij ...maar het zou wel een giller zijn, huub wou alleen trouwen omdat het meerwaarde in de kooi gaf nou een babykabouter geeft hem de rest van zijn leven een herinnering aan zijn verlies in de gouden kooi hahaha wel zielig voor het kind om zo'n vader te hebben |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
quote:Op woensdag 07 mei 2008 - 16:44 schreef moha het volgende:ohw nee he alsjeblieft niet nog zo'n tuinkabouter erbij ...maar het zou wel een giller zijn, huub wou alleen trouwen omdat het meerwaarde in de kooi gaf nou een babykabouter geeft hem de rest van zijn leven een herinnering aan zijn verlies in de gouden kooi hahaha wel zielig voor het kind om zo'n vader te hebben Ik ben anti abortus, maar in sommige gevallen............... Verkrachting en dit zijn van die gevallen............. |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
Ik gun het ze van harte, misschien is het een keerpunt in hun leven.. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Het zal wel een huilbaby worden ... |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: ja die flink rood aanloopt en zijn moeder uitscheld voor stinkho*r |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: En met een heel grote tattoo op zijn schouder. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: en die na zijn luier volgepoept heeft als hij de naam Brian hoort, zijn vader er agressief mee om zijn oren slaat |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
Hihi ik leg in een deuk hiet hahahahahahahaha |
|
|
|