|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Iedereen op de bank Jaap moet zich omkleden, ik heb zo het gevoel dat Jaap de pol wint vanavond, wie durf te wedden, wel voor de uitslag bekend is graag. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Heb geen geld om te wedden, maar het zou best kunnen. |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
nee ik hoop zelf persoonlijk op brian, al hoe wel het maakt mij niet uit zolang het huub maar niet is, mijn favoriet brian jaap amanda huub claire |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
zo das dat. Brian de winner. damn wie had dat verwacht? arme Huub blijft zo populair. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
|
|
|
pauline
|
|
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
|
|
|
trapper
|
|
|
zo hoor huub nou weer eens, wat een misselijk mannetje. Nu doet hij net of het de bedoeling was dat hij moest verliezen. Wat een misselijk mannetje. |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
quote: ja hoor natuurlijk, droom verder, jaap laat zich niet inpakken door huubje hoor. hij kiest zelf. |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
de rest van de bewoners stuurt de populairste natuurlijk weg |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
goed zo brian luisterd af, hoop dat ze ook nog iets zeggen over het rijbewijs van huub. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote: ja en jij hebt tot nu toe altijd gelijk gehad, hahahah |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Claire weet dat ze 15 mei weg gaat |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
dat zou toch zo zijn, de laagste moest naar huis van de popu pol? |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
BRAIN NUMBRO UNO!!!!! BRAIN NUMBRO UNO!!!!! BRAIN NUMBRO UNO!!!!! BRAIN NUMBRO UNO!!!!! BRAIN NUMBRO UNO!!!!! BRAIN NUMBRO UNO!!!!!BRAIN NUMBRO UNO!!!!! BRAIN NUMBRO UNO!!!!! BRAIN NUMBRO UNO!!!!! BRAIN NUMBRO UNO!!!!! BRAIN NUMBRO UNO!!!!! BRAIN NUMBRO UNO!!!!! BRAIN NUMBRO UNO!!!!! BRAIN NUMBRO UNO!!!!! BRAIN NUMBRO UNO!!!!!BRAIN NUMBRO UNO!!!!! BRAIN NUMBRO UNO!!!!! BRAIN NUMBRO UNO!!!!! BRAIN NUMBRO UNO!!!!! BRAIN NUMBRO UNO!!!!! BRAIN NUMBRO UNO!!!!! BRAIN NUMBRO UNO!!!!! BRAIN NUMBRO UNO!!!!! BRAIN NUMBRO UNO!!!!!BRAIN NUMBRO UNO!!!!! BRAIN NUMBRO UNO!!!!! BRAIN NUMBRO UNO!!!!! BRAIN NUMBRO UNO!!!!! BRAIN NUMBRO UNO!!!!! BRAIN NUMBRO UNO!!!!! BRAIN NUMBRO UNO!!!!! BRAIN NUMBRO UNO!!!!! BRAIN NUMBRO UNO!!!!!BRAIN NUMBRO UNO!!!!! BRAIN NUMBRO UNO!!!!! BRAIN NUMBRO UNO!!!!! BRAIN NUMBRO UNO!!!!! BRAIN NUMBRO UNO!!!!! BRAIN NUMBRO UNO!!!!! BRAIN NUMBRO UNO!!!!! BRAIN NUMBRO UNO!!!!! BRAIN NUMBRO UNO!!!!!BRAIN NUMBRO UNO!!!!! BRAIN NUMBRO UNO!!!!! BRAIN NUMBRO UNO!!!!! BRAIN NUMBRO UNO!!!!! BRAIN NUMBRO UNO!!!!! BRAIN NUMBRO UNO!!!!! BRAIN NUMBRO UNO!!!!! BRAIN NUMBRO UNO!!!!! BRAIN NUMBRO UNO!!!!!BRAIN NUMBRO UNO!!!!! BRAIN NUMBRO UNO!!!!! BRAIN NUMBRO UNO!!!!! |
|
|
|
|
ciska
|
|
|
dacht het wel zo zie je maar gerechtigheid beetje jalours paul |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
wat een blablabla van huub, heb nog nooit zo´n slechte verliezer gezien als huub,bah |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Dat was dus de druppel, die man kan zo slecht tegen zijn verlies. |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
|
|
|
pauline
|
|
|
quote: nee ciska echt niet,,, met de popupol win je geen miljoen.... huub jaap en claire sturen 15 mei brian naar huis |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
quote: ik ben net goed wakker gemaakt hoor, 43% voor brian, dat is lekker wakker worden, whahahahahahaha huub is stinkend jaloers op brian, chantal had gister toch gelijk he |
|
|
|
|
devil
|
|
|
nou het is nog niet zeker ,hoe de verdeling van de punten van 15 mei zijn ik vind het persoonlijk eerlijk als de laagste in punten van de p.p clair naar huis word gestuurd,en de 4 langstzittende miljonairs laten zitten en tegen over elkaar strijden |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 mei 2008 - 22:53 schreef pauline@nowlive het volgende:[..] nee ciska echt niet,,, met de popupol win je geen miljoen.... huub jaap en claire sturen 15 mei brian naar huis we zullen zien, of jaap Brian naar huis stuurt, wel lachen Paul. jij vertelde hier dat iedereen bij discotheken stond voor Huub. misschien kan je nu beter bij bejaardenhuizen gaan vragen of die willen stemmen Huub is niet zo populair bij het disco publiek. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 mei 2008 - 22:54 schreef trapper het volgende:[..] ik ben net goed wakker gemaakt hoor, 43% voor brian, dat is lekker wakker worden, whahahahahahaha huub is stinkend jaloers op brian, chantal had gister toch gelijk he Door die popu pol, dacht Huub te winnen |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 mei 2008 - 22:55 schreef Joseba het volgende:[..] we zullen zien, of jaap Brian naar huis stuurt, wel lachen Paul. jij vertelde hier dat iedereen bij discotheken stond voor Huub. misschien kan je nu beter bij bejaardenhuizen gaan vragen of die willen stemmen Huub is niet zo populair bij het disco publiek. finale schat |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Whhahahahahah BRain op 1 jammer wel voor Jaapio maar die kikker wordt gek ze kunnen veel zeggen maar AManda is echt sterk en zeker niet dom hahahhahaha kikker je krijgt Amanda niet met je mee |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Huub is zwaar over de zeik ole ole. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote: We zullen zien Paulientje hahahahh denk je dat jullie alleen maar mensen kunnen vragen wij ook hoor voor Jaapio en Amanda en Brain |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote: ja hoor poepie, maar ik zou toch zorgen dat ik nlangs de bejaardenhuizen ging. misschien gevangenis ook een idee? |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 mei 2008 - 22:59 schreef Joseba het volgende:[..] ja hoor poepie, maar ik zou toch zorgen dat ik nlangs de bejaardenhuizen ging. misschien gevangenis ook een idee? Vergeet de psychiatrische inrichtingen niet. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote: Goddank dat je die noemt, die was ik ff vergeten. |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
quote: helaas alle stemmen gingen daar naar brian.. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote: Ik zou zeggen ga naar de markt ga naar alle plaatsen in nederland voor de stem voor Kikkertje en een tip Paulientje begin in Amsterdam |
|
|
|
|
devil
|
|
|
nou nee ,niet naar amsterdam graag |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Paulientje zie je hoe Kikkertje kruipt voor AManda toch te triest dus zorg dat je genoeg stemmen voor kikkertje kan verzamelen ik zeg ik hou er van |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote: je moet beter opletten als er gesproken word, terwijl jij nog in je dwangbuis zit. De afdeling tbs en psychiatrie. hebben besloten pas te stemmen in de finale zeg je net. oh oh poh, hoe later op de avond hoe minder scherp je wordt, ga nu naar huis, trek je mantelpakje uit laat je verwennen door je vriendin, stuur ze voor een bakje thee, of een chardonay, en ga slapen dan ben je morgen weer scherp
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 mei 2008 door Joseba@headliner -- |
|
|
|
|
Elske
|
|
|
huub probeert Amanda om te praten om Brian weg te stemmen ..........Huubje Huubje. krijg je het benauwd knulletje !!!!! |
|
|
|
|
stacy1974
|
|
|
Huub kan lullen wat hij wil. amanda blijft hoe dan ook achter haar mannetje staan. hij denk brian er uit dan heb ik nog een kans hahahahahahaahah |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote: En Rotterdam, Denhaag overal moet ze gaan het maakt niet uit ze moet proberen want volgens hun is het het hokje toch die hier invloed op heeft dat Brain gaat winnen dus NOwfuckinglive is zo groot doe je Best mensen jullie kunnen het |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
weet je wat ook nog kan? Dat alle oud miljonairs punten moeten gaan geven. |
|
|
|
|
devil
|
|
|
alles kan,niets is nog zeker hoe het gaat |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 mei 2008 - 23:05 schreef Merty het volgende:[..] En Rotterdam, Denhaag overal moet ze gaan het maakt niet uit ze moet proberen want volgens hun is het het hokje toch die hier invloed op heeft dat Brain gaat winnen dus NOwfuckinglive is zo groot doe je Best mensen jullie kunnen het Oh heeeeeerlijk laat ze in Rotterdam gaan, kolere wij waren daar van de week, en bij Palm Beach , tjonge jonge, men durft in Rotterdam Huub niet eens meer te noemen, he Paul? jij kan het weten |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
quote: zo die vind ik geweldig, dat zou echt top zijn. |
|
|
|
|
Elske
|
|
|
arme Suuzje.... heeft 400 sms-jes voor Huub gestuurd..... ( dat zijn er dus 10% van de 23.............. en dan zijn "pleegmoeder van NL "nog een paar honderd..... Huub heeft 2 fans !!!! hahah ) |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Wordt een hoge tel.rekening. Achhhhh declareren bij NowLive. Hahahahaha |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
wHAHAHA ZIE JE DIE SUKKEL BIJ DE PAARDESTAL HAHAHAH AANDACHT TREKKEN VOOR ZIJN STEMMEN EN DAT MENSEN VAN NOWFCUKINGLIVE WEER GAAN JANKEN BELLEN EN SMS JONGENS VOOR DEZE KIKKER KOM OP JULLIE KUNNEN HET |
|
|
|
|
Elske
|
|
|
quote: is inderdaad een optie. deden ze bij Temptation Eiland ook..... |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 mei 2008 - 23:11 schreef Elske het volgende:arme Suuzje.... heeft 400 sms-jes voor Huub gestuurd..... ( dat zijn er dus 10% van de 23.............. en dan zijn "pleegmoeder van NL "nog een paar honderd..... Huub heeft 2 fans !!!! hahah ) Suuzje was GVD zo'n uitgelezen Brian fan en nu voor Huub? maar ja het is ook een rasleugenaarster uit Vlaardingen. hahahaha of NL moet ineens 2 suuzjes hebben zij vertelde dat zij in de goudenkooi zou komen, en Amanda wel even zou wegwerken
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 mei 2008 door Joseba@headliner -- |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
DGK nu op rtl 5 de knokpartij het mes, de prullenbak de zoen van huub, maar hij deed niets. |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
denk persoonlijk dat er hier een vies spelletje wordt gespeeld .....huub heeft zeker opdracht gegeven aan zijn site om dit keer neit te stemmen zodat hij hierdoor jaap kan overtuigen brian weg te stemmen ...omdat hij jaap wijs wil maken dat hij de grootste bedreiging is ...........wat denken jullie |
|
|
|