|
|
ilse
|
|
|
en hoevaker we die naam hier nog typen hoe meer het hier gaat lijken op nowlive..dit is headliner,we laten ons alleen maar kennen door de naam nowlive steeds uit te spreken..laat die zooi links liggen joh! |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 mei 2008 - 23:11 schreef Elske het volgende:arme Suuzje.... heeft 400 sms-jes voor Huub gestuurd..... ( dat zijn er dus 10% van de 23.............. en dan zijn "pleegmoeder van NL "nog een paar honderd..... Huub heeft 2 fans !!!! hahah ) hoeveel kost 1 z'n smsje eigenlijk? 80 cent? |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
huub heeft ook aangegeven op de streams dat hij dit keer geen smsjes wilt en dat gaf hij toe tegen brian aan tafel ...ongeveer een 45 min geleden ....denk echt dat hij dit aan zijn fam heeft doorgegeven die aandelen hebben in nolive |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
|
|
|
trapper
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 mei 2008 - 23:37 schreef tg3 het volgende:huub heeft ook aangegeven op de streams dat hij dit keer geen smsjes wilt en dat gaf hij toe tegen brian aan tafel ...ongeveer een 45 min geleden ....denk echt dat hij dit aan zijn fam heeft doorgegeven die aandelen hebben in nolive nee huub heeft net aan tafel gezegd dat hij dat nooit op de streamers gezegd heeft, jaap wel maar huub niet. |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 mei 2008 - 23:38 schreef trapper het volgende:[..] nee huub heeft net aan tafel gezegd dat hij dat nooit op de streamers gezegd heeft, jaap wel maar huub niet. ik hoorde dat hij het wel toegaf aan tafel |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
ook al zou Huub opgeroepen hebben om niet voor hem te stemmen, als dus alle Huub stemmers weg zouden vallen dan zou in vergelijking Amanda, Jaap en Claire een stuk hoger moeten komen te staan in vergelijking met Brian.
dus er heeft niemand ineens minder op Huub gestemd omdat Huub dat gevraagd heeft, er zijn er gewoon veel voor Brian bijgekomen.
Maar 43% is toch wel een groot verschil zeg... zo goed wordt hij toch niet in de tv uitzendingen neergezet? |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
en dat is niet te verklaren waarom er zoveel brianfans zijn bijgekomen want zo goed wordt hij niet neergezet op tv .....vind dat er iets niet klopt ....maar omdat ik eigenhandig al heb meegemaakt waar huubfans toe in staat zijn ...sta ik nergens meer van te kijken als ze dit expres hebben gedaan |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 mei 2008 - 23:54 schreef tg3 het volgende:en dat is niet te verklaren waarom er zoveel brianfans zijn bijgekomen want zo goed wordt hij niet neergezet op tv .....vind dat er iets niet klopt ....maar omdat ik eigenhandig al heb meegemaakt waar huubfans toe in staat zijn ...sta ik nergens meer van te kijken als ze dit expres hebben gedaan Ik denk eerder dat er die hard fans van Brian zijn die nu pas gaan stemmen.+ kan het ook nog eens een K.U.T Geintje zijn van Het HOKJE. Brian blij maken, en dan laten zakken. smerigheid, ten top, maar dat is DGK |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Het is wat Caroline al eerder zei: op het einde gaan alle mensen die nog nooit gestemd hebben opeens wel stemmen. Tot nu toe waren dat alleen die lowlivers. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 mei 2008 - 23:56 schreef Joseba het volgende:[..] Ik denk eerder dat er die hard fans van Brian zijn die nu pas gaan stemmen.+ kan het ook nog eens een K.U.T Geintje zijn van Het HOKJE. Brian blij maken, en dan laten zakken. smerigheid, ten top, maar dat is DGK Ja, heb ik ook aan gedacht. |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
want in het gesprek zegt hij ook ..ik sta precies op welke plek ik wil staan ..2de dus ..want als 1ste kom je gelijk op de schopstoel en merk dat hij dit gelijk gebruikt om iedereen te overtuigen dat brian wegmoet ....voor iemand die elke keer op de 1ste plaats kwam is toch vreemd dat zijn fans allemaal wegvallen ...terwijl ze altijd voor hem opkomen hoe walgelijk het ook is wat hij doet |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
huub weet nu na koninginnenacht en gisteren chantal dat zijn popu heel erg aan het dalen is, ik denk ook dat het komt door dat hij getrouwd is met claire en de mensen zien steeds meer in hoe ziekelijk hij bezig is met zijn uitspraken. Richting zieke, dikke, buitenlandse mensen en moeders niet te vergeten. Eindelijk wordt nederland wakker en gaan voor brian stemmen, ik hoop dat het zo is en inderdaad geen lullig spelletje van dgk (wat ik niet denk nu nowlive helemaal over de zeik dat de popu niet klopt) |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
zijn ze dan over de zeik bij nolive ? kom daar niet ....vind t het eng daar |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Slaai was over de zeik op de radio. |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
quote: dat heb ik ook gemist ...kan je me in een paar regels updaten |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
quote: heb ik net op het andere forum gehoord, sly zegt nu dat de hele popu poll niet deugt, nu na 13 maanden huub op 1 en twee keer brian klopt het ineens niet meer. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Nou, het begin heb ik ook gemist, maar ik heb begrepen dat Slaai toen ik inschakelde al een keer had opgehangen omdat hij het allemaal niet meer aankon. Later hebben ze hem teruggebeld en toen zei hij dat de poll bizar was en niet klopte. En toen hing ie weer op. Volgens mij zittie nog steeds te huilen. |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
quote:Op woensdag 07 mei 2008 - 00:10 schreef trapper het volgende:[..] heb ik net op het andere forum gehoord, sly zegt nu dat de hele popu poll niet deugt, nu na 13 maanden huub op 1 en twee keer brian klopt het ineens niet meer. weet niet hoor ...hou mijn hart vast ...er kan nog van alles gebeuren ...het is maar een popo ...denk echt dat het een tactiek is |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
ja ik weet het tg3 het is natuurlijk ook ontzettend mooi hoe het nu gaat, te eng gewoon. Ik hoop ook dat claire er uit gaat 15 mei, laten we het hopen. |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
quote:Op woensdag 07 mei 2008 - 00:20 schreef trapper het volgende:ja ik weet het tg3 het is natuurlijk ook ontzettend mooi hoe het nu gaat, te eng gewoon. Ik hoop ook dat claire er uit gaat 15 mei, laten we het hopen. het mooiste voor amanda jaap en brian zou zijn als huub eruit gaat .......hij heeft de meeste diehard fans die hun broodgeld uitgeven aan smsjes ...persoonlijk denk ik niet dat jaap en amanda geen kans maken met huub ernog in .....dan gat de strijd tussen brian en huub ....maar als jaap huub eruit kickt krijgt hij ook alle stemmen van de anti huub fans ...en gaat hij er niet op achteruit want huubfans zullen zeker niet op jaap stemmen |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op woensdag 07 mei 2008 - 00:24 schreef tg3 het volgende:[..] het mooiste voor amanda jaap en brian zou zijn als huub eruit gaat .......hij heeft de meeste diehard fans die hun broodgeld uitgeven aan smsjes ...persoonlijk denk ik niet dat jaap en amanda geen kans maken met huub ernog in .....dan gat de strijd tussen brian en huub ....maar als jaap huub eruit kickt krijgt hij ook alle stemmen van de anti huub fans ...en gaat hij er niet op achteruit want huubfans zullen zeker niet op jaap stemmen precies |
|
|
|
|
devil
|
|
|
jullie geloven toch niet dat de huubfans zoveel invloed kunnen hebben wat de p.p betreft,veel te veel eer,zoveel zijn het er nu ook weer niet denk eerder dat huub veel te ver is gegaan en dat dit aso gedrag niet gewaardeerd word, gelukkig maar dat in iedergeval het merendeel van het publiek dat verafschuwd, |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op woensdag 07 mei 2008 - 02:00 schreef devil het volgende:jullie geloven toch niet dat de huubfans zoveel invloed kunnen hebben wat de p.p betreft,veel te veel eer,zoveel zijn het er nu ook weer niet denk eerder dat huub veel te ver is gegaan en dat dit aso gedrag niet gewaardeerd word, gelukkig maar dat in iedergeval het merendeel van het publiek dat verafschuwd, Help het je hopen devil, maarrrrrrrr, het is de gouden kooi en niets is wat het lijkt. |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Het is Brain gegund! Huub daar tegenover, heeft de laatste weken, onder mijn toezien, zich onbeschoft gedragen tegenover o.a. zijn schoonmoeder en abnormale uitspraken gedaan. Daarom denk ik, dat hij, door zijn domme actie's, fors is gedaald bij de PP. En het tijd dringt, nog 15 dagen te gaan tot aan de finale, zal hij het niet redden om te gaan winnen. Hij heeft het voor zichzelf verprutst. |
|
|
|
|
Elske
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 mei 2008 - 22:47 schreef Dragon het volgende:BRAIN NUMBRO UNO!!!!! BRAIN NUMBRO UNO!!!!! BRAIN NUMBRO UNO!!!!! BRAIN NUMBRO UNO!!!!! BRAIN NUMBRO UNO!!!!! BRAIN NUMBRO UNO!!!!!BRAIN NUMBRO UNO!!!!! BRAIN NUMBRO UNO!!!!! BRAIN NUMBRO UNO!!!!! BRAIN NUMBRO UNO!!!!! BRAIN NUMBRO UNO!!!!! BRAIN NUMBRO UNO!!!!! BRAIN NUMBRO UNO!!!!! BRAIN NUMBRO UNO!!!!! BRAIN NUMBRO UNO!!!!!BRAIN NUMBRO UNO!!!!! BRAIN NUMBRO UNO!!!!! BRAIN NUMBRO UNO!!!!! BRAIN NUMBRO UNO!!!!! BRAIN NUMBRO UNO!!!!! BRAIN NUMBRO UNO!!!!! BRAIN NUMBRO UNO!!!!! BRAIN NUMBRO UNO!!!!! BRAIN NUMBRO UNO!!!!!BRAIN NUMBRO UNO!!!!! BRAIN NUMBRO UNO!!!!! BRAIN NUMBRO UNO!!!!! BRAIN NUMBRO UNO!!!!! BRAIN NUMBRO UNO!!!!! BRAIN NUMBRO UNO!!!!! BRAIN NUMBRO UNO!!!!! BRAIN NUMBRO UNO!!!!! BRAIN NUMBRO UNO!!!!!BRAIN NUMBRO UNO!!!!! BRAIN NUMBRO UNO!!!!! BRAIN NUMBRO UNO!!!!! BRAIN NUMBRO UNO!!!!! BRAIN NUMBRO UNO!!!!! BRAIN NUMBRO UNO!!!!! BRAIN NUMBRO UNO!!!!! BRAIN NUMBRO UNO!!!!! BRAIN NUMBRO UNO!!!!!BRAIN NUMBRO UNO!!!!! BRAIN NUMBRO UNO!!!!! BRAIN NUMBRO UNO!!!!! BRAIN NUMBRO UNO!!!!! BRAIN NUMBRO UNO!!!!! BRAIN NUMBRO UNO!!!!! BRAIN NUMBRO UNO!!!!! BRAIN NUMBRO UNO!!!!! BRAIN NUMBRO UNO!!!!!BRAIN NUMBRO UNO!!!!! BRAIN NUMBRO UNO!!!!! BRAIN NUMBRO UNO!!!!! ZO blij Dragon ???????????? ( ik ook hoor.alles beter dan Huub op 1 !!!! ) |
|
|
|