BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "Brian is de Sjaak"

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Headliner
 Headliner - dinsdag 06 mei 2008 - 23:20   quote  deeplink  
Villa Vandaag: "Brian is de Sjaak"

De Miljonairs blijven allemaal rustig onder de uitslag. "Ik heb opgeroepen om niet op mij te sms'en", lacht Jaap. "Het is heel simpel, het maakt overduidelijk wat we op vijftien mei moeten doen. We richten alle pijlen op Brian. Hij is niet populairder dan ik, de kijkers gunnen hem gewoon de winst", reageert Huub droog. "Degene die de populariteitspoll wint, is de Sjaak in de halve finale. Iedereen is tegen hem en zal hem geen punten geven", voegt Jaap toe. Zal dat echt zo werken?

bron: tien.tv
trapper
 trapper - dinsdag 06 mei 2008 - 23:20   quote  deeplink  
tuurlijk dat is de eerste reaktie van huub, hij kan niet tegen zijn verlies. Alsof jaap doet wat huub zegt, nee hoor jaap trekt zijn eigen plan.
djen
 djen - dinsdag 06 mei 2008 - 23:24   quote  deeplink  
whahaaahaa geweldig ..die huub slaapt vanacht weer niet hahahah en amanda trapt niet in jouw plannetje huub hahahah ze gund jullie helemaal niks hahahah denk dat ze jaap meer gund als heel huub en clair ..zie je hoe de mensen over heel huubje denken we gaan er nog veel harder tegen aan we gaan live in axtie hahahah met alle mensen op straat scholen ..gebouwen ik zeg ik hou der van HEEEERLIJKKKKKKKKKK
djen
 djen - dinsdag 06 mei 2008 - 23:25   quote  deeplink  
o nee natuurlijk klopt het weer niet op nowlive ik denk dat ze niet willen weten waar wij mee bezig zijn daar kan heel nowlive niet tegen op haaahaaahhaaa
trapper
 trapper - dinsdag 06 mei 2008 - 23:27   quote  deeplink  
ach op nowlive zijn ze zielig, 13 maanden aan een stuk klopte de poll daar mocht niets over zeggen want het is werkelijkheid. Nu hun god huubje verliest klopt het ineens niet meer, dan ben je echt zielig.
draakje
 draakje - dinsdag 06 mei 2008 - 23:27   quote  deeplink  
Headliner werd haast opvallend genegeerd. Tien trouwens ook. Toevallig?
ilse
 ilse - dinsdag 06 mei 2008 - 23:31   quote  deeplink  
weet je wat het ergste is??iedereen blijft maar over nowlive doormekkeren,als we er nou allemaal mee ophouden en nowlive links laten liggen,dan wordt headliner toch nog gezellig;-)
ciska
 ciska - dinsdag 06 mei 2008 - 23:33   quote  deeplink  
ach ik denk niet dat brian 15 mei er uit gaat ik denk eerder claire en mischien huub was het maar geen leugen
kinderen
 kinderen - woensdag 07 mei 2008 - 00:08   quote  deeplink  
ciska warom denk je dat brian er uit gaat de 15
D®@Gøñ-L€€
 D®@Gøñ-L€€ - woensdag 07 mei 2008 - 00:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 mei 2008 - 00:08 schreef kinderen het volgende:
ciska warom denk je dat brian er uit gaat de 15
Goed lezen wat er staat kinderen!
kinderen
 kinderen - woensdag 07 mei 2008 - 00:11   quote  deeplink  
sorry cis ok ben een beetje moe stom he
suikertje
 suikertje - woensdag 07 mei 2008 - 00:16   quote  deeplink  
als ze eerlijk zijn stemmen ze dat schaap naar huis ze heeft niets laten zien
ja roken zuipen en....ze verdiend geen finale plek,de anderen zitten en zolang in,maar als huub eruit vliegt ook goed
Zoltan
 Zoltan - woensdag 07 mei 2008 - 00:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 mei 2008 - 23:31 schreef ilse het volgende:
weet je wat het ergste is??iedereen blijft maar over nowlive doormekkeren,als we er nou allemaal mee ophouden en nowlive links laten liggen,dan wordt headliner toch nog gezellig;-)
DOE DAN!
ilse
 ilse - woensdag 07 mei 2008 - 00:23   quote  deeplink  
deed ik al!
Zoltan
 Zoltan - woensdag 07 mei 2008 - 00:23   quote  deeplink  
De gouden Zooi is fake!!Hebben jullie dat nog steeds niet door??
ilse
 ilse - woensdag 07 mei 2008 - 00:24   quote  deeplink  
jawel hoor zoltan,maar dat neemt niet weg dat discuseren niet meer leuk is.
Zoltan
 Zoltan - woensdag 07 mei 2008 - 00:28   quote  deeplink  
Even aan headliner:Hoe lang plaats je al filmpjes?Al een hele tijd klopt dat?
Kan me herinneren dat je een tijdje geleden filmpjes op Youtube zette...
Wat me opvalt is dat je nu ANTI Huub bent,teminste zo kom je over,mag ik vragen hoe dat komt?
Ben zelf geen fan van Huub,maar van Palma!
Zoltan
 Zoltan - woensdag 07 mei 2008 - 00:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 mei 2008 - 00:24 schreef ilse het volgende:
jawel hoor zoltan,maar dat neemt niet weg dat discuseren niet meer leuk is.
Ben ik helemaal met je eens:)
ilse
 ilse - woensdag 07 mei 2008 - 00:29   quote  deeplink  
hahaha ow dat wel;-)lolzz kijk eens op het andere topic hahahaha heb net vurig op je gereageerd;-)
ilse
 ilse - woensdag 07 mei 2008 - 00:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 mei 2008 - 00:28 schreef Zoltan het volgende:
Wat me opvalt is dat je nu ANTI Huub bent,teminste zo kom je over,mag ik vragen hoe dat komt?
hier ben ik het wel mee eens in het begin was dat idd niet zo.
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 07 mei 2008 - 00:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 mei 2008 - 00:28 schreef Zoltan het volgende:
Dat klopt, helemaal in het begin plaatste ik filmpjes op youtube maar helaas werd m'n account gesloten omdat ik wat filmpjes met expliciete beelden had geplaatst van Nadia en Dennis. kut dus - account weg waarbij sommige filmpjes 80.000 tot 120.000 views hadden!

Eerst was ik inderdaad voor Huub toen hij nog echt eerlijk was en zei wat hij vond zonder te schelden en kon winnen op inhoud zonder agressie.
Echter toen hij (samen met Jaap) tegen Eric begon met in mijn ogen lage streken (liegen over horloge die hij niet had vervreemd) en vermeend stompen onder water toen hij en Eric vechtend het zwembad in vielen. Vanaf dat moment is hij steeds meer op de agressieve manier gaan reageren en dat stond me niet aan en de laatste maanden vindt ik het ronduit schandalig hoe hij omgaat met mensen die niet als miljonair in de villa zitten.
draakje
 draakje - woensdag 07 mei 2008 - 00:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 mei 2008 - 00:37 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Dat klopt, helemaal in het begin plaatste ik filmpjes op youtube maar helaas werd m'n account gesloten omdat ik wat filmpjes met expliciete beelden had geplaatst van Nadia en Dennis. kut dus - account weg waarbij sommige filmpjes 80.000 tot 120.000 views hadden!

Eerst was ik inderdaad voor Huub toen hij nog echt eerlijk was en zei wat hij vond zonder te schelden en kon winnen op inhoud zonder agressie.
Echter toen hij (samen met Jaap) tegen Eric begon met in mijn ogen lage streken (liegen over horloge die hij niet had vervreemd) en vermeend stompen onder water toen hij en Eric vechtend het zwembad in vielen. Vanaf dat moment is hij steeds meer op de agressieve manier gaan reageren en dat stond me niet aan en de laatste maanden vindt ik het ronduit schandalig hoe hij omgaat met mensen die niet als miljonair in de villa zitten.
Da´s inderdaad kut. Letterlijk waarschijnlijk.
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - woensdag 07 mei 2008 - 00:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 mei 2008 - 00:11 schreef kinderen het volgende:
sorry cis ok ben een beetje moe stom he
Niks stom iedereen lees wel eens iets over het hoofd.
Zoltan
 Zoltan - woensdag 07 mei 2008 - 00:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 mei 2008 - 00:37 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Klopt dat van Eric vond ik ook vreemd van hem.Maar dat zou wel script zijn denk ik?Geef geen excuus ,maar je weet nooit met dit programma.
Overigens ik keek in 2006/begin 2007 de Gouden kooi op tv daarna nooit meer en ik stream nooit kijk alleen eventjes op jullie site en Nowlive omdat ik niks te doen heb hahah,ik ben niet zo fanatiek als jullie dus ik kan niet oordelen!
Zoltan
 Zoltan - woensdag 07 mei 2008 - 00:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 mei 2008 - 00:29 schreef ilse het volgende:
hahaha ow dat wel;-)lolzz kijk eens op het andere topic hahahaha heb net vurig op je gereageerd;-)
Welke topic bedoel je?
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 07 mei 2008 - 00:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 mei 2008 - 00:45 schreef Zoltan het volgende:

[..]

Klopt dat van Eric vond ik ook vreemd van hem.Maar dat zou wel script zijn denk ik?Geef geen excuus ,maar je weet nooit met dit programma.
Overigens ik keek in 2006/begin 2007 de Gouden kooi op tv daarna nooit meer en ik stream nooit kijk alleen eventjes op jullie site en Nowlive omdat ik niks te doen heb hahah,ik ben niet zo fanatiek als jullie dus ik kan niet oordelen!
Eric zegt zelf dat het om persoonlijke redenen min of meer als script is ingezet. Dat verteld hij iedereen die er naar vraagt, maar over die persoonlijke reden heeft nog nooit iemand iets gelekt en dat is met alle andere geheimen nog wel gebeurd.
Ik denk dat Eric dit zegt omdat niemand het kan controleren en er dus niets tegenin te brengen is en de Huub fans nemen dit als waarheid aan en geven dat als excuus dat Huub zich toen zo heeft misdragen.

Ik weet niet wat ik ervan moet geloven maar ik zag toen wel echte haat in Huubs ogen en dat stond me niet aan.
Zoltan
 Zoltan - woensdag 07 mei 2008 - 01:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 mei 2008 - 00:55 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Eric zegt zelf dat het om persoonlijke redenen min of meer als script is ingezet. Dat verteld hij iedereen die er naar vraagt, maar over die persoonlijke reden heeft nog nooit iemand iets gelekt en dat is met alle andere geheimen nog wel gebeurd.
Ik denk dat Eric dit zegt omdat niemand het kan controleren en er dus niets tegenin te brengen is en de Huub fans nemen dit als waarheid aan en geven dat als excuus dat Huub zich toen zo heeft misdragen.

Ik weet niet wat ik ervan moet geloven maar ik zag toen wel echte haat in Huubs ogen en dat stond me niet aan.
Ja zie ik ook vaak bij Huub,maar niet alleen bij hem bij allemaal eigenlijk.
Ze zijn allemaal even erg!
Ze zijn langzaam maar zeker aan het door draaien heb ik het idee...
draakje
 draakje - woensdag 07 mei 2008 - 01:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 mei 2008 - 00:55 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Dat had ik precies hetzelfde. Ik was toen ook al niet bepaald voor Huub en Eric is not my cup of tea om het aardig te zeggen, maar zoals die jongen werd behandeld!
Tot dan toe had ik Huub als een blaaskaak beschouwd, maar daarna zag ik iets heel slechts in hem. Het klinkt misschien overdreven, maar bijna iets duivels.
draakje
 draakje - woensdag 07 mei 2008 - 01:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 mei 2008 - 01:02 schreef Zoltan het volgende:

[..]

Ja zie ik ook vaak bij Huub,maar niet alleen bij hem bij allemaal eigenlijk.
Ze zijn allemaal even erg!
Ze zijn langzaam maar zeker aan het door draaien heb ik het idee...
Nee joh, was het maar waar. De anderen hebben soms gemene grappen, soms kinderachtige of superflauwe grappen, maar het blijven grappen! Van die ´grappen´ van Huub weet ik niet of het nog wel grappen zijn.
Schattie
 Schattie - woensdag 07 mei 2008 - 06:58   quote  deeplink  
Ik geloof niet dat Brian de sjaak is..
Of dat het zijn doodvonnis is..
Zoals het bescheven staat bij tien..
Ik hoop het niet..(slik)
Ze mogen wat mij betreft allemaal winnen..
Maar na alles wat Huub heeft gedaan onder het mom van spel!
Gun ik het hem absoluut niet!
Hij gaat echt over lijken voor zijn miljoen..
djen
 djen - woensdag 07 mei 2008 - 07:14   quote  deeplink  
die is echt niet de sjaak ..das begrijpent lezen ..tenminste zo haal ik het eruit ..bij huub is brain de sjaak ,dat denkt huubje en daarom probeerd hij amanda over te halen maar die trapt niet in dat slinkse gedoe ..en punten moeten ze verdelen over de bewoners dus punten krijgt hij altijd en ik denk dat hij ook punten mee neemd van de poppie poll, vind huub ook niet leuk maar ach ben blij dat huub daar verder niks over te zeggen heeft

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 mei 2008 door djen --
Zoltan
 Zoltan - woensdag 07 mei 2008 - 08:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 mei 2008 - 01:07 schreef draakje het volgende:

[..]

Nee joh, was het maar waar. De anderen hebben soms gemene grappen, soms kinderachtige of superflauwe grappen, maar het blijven grappen! Van die ´grappen´ van Huub weet ik niet of het nog wel grappen zijn.
Klopt,dat heb ik ook wel maar toch ben ik geen ANTI-Huub hij heeft veel moeten doorstaan veel meer dat die Brain en Amanda.
Weet je bij wie je ook die "haat" ziet??Natasia!In het begin vond ik haar leuk,hoe zij reageerde op iedereen om de kleinste dingen vond dat wel lachwekkend.
Maar als ik haar nu zo op tv en op de filmpjes zie vind ik het maar goed eng,kan me niet voorstellen dat ze een rol speelt.Dan speelt ze dat verdomd goed!
tino
 tino - woensdag 07 mei 2008 - 10:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 mei 2008 - 08:50 schreef Zoltan het volgende:

[..]

Klopt,dat heb ik ook wel maar toch ben ik geen ANTI-Huub hij heeft veel moeten doorstaan veel meer dat die Brain en Amanda.
Weet je bij wie je ook die "haat" ziet??Natasia!In het begin vond ik haar leuk,hoe zij reageerde op iedereen om de kleinste dingen vond dat wel lachwekkend.
Maar als ik haar nu zo op tv en op de filmpjes zie vind ik het maar goed eng,kan me niet voorstellen dat ze een rol speelt.Dan speelt ze dat verdomd goed!
Zoltan, als je het een klein beetje gevolgd heb, net zo als ik, dan moet je toch constateren dat Huub die "haat" door zijn respectloos gedrag t.o.v. iedereen en alles zelf over zich heeft afgeroepen.
Mijns inziens is hij totaal overgeslagen en denkt hij dat hij echt een miljonair is en wel een die alles kan en mag omdat hij het is. Zijn ware karakter komt nu tot uiting en dan kan er maar een conclussie zijn : het is een Psychopaat, iemand die zich altijd verschuilt achter anderen, die liegt en bedriegt, zich meot bewijzen met sex en grote leugen-verhalen, kortom : voer voor pschycho-achtigen.
stacy1974
 stacy1974 - woensdag 07 mei 2008 - 11:11   quote  deeplink  
de haat heeft huub zelf over zich afgeroepen.ook door bezoekers en gastspelers te kleineren.
als iemand niet gelijk voor hem was. berg je dan maar dan krijg je de volle laag.
Dus niet zielig huub kreeg alles over hem heen.die moet eerst eens leren om mensen met respect te behandelen i.p.v. als honden tegen wie je aan kan schoppen.
En zijn grootste fout was zijn schoonmoeder uitschelden voor zijn huwelijk en zijn nep huwelijk met clair.
Dat heeft hem de kop gekost in de laatste ronde.
Een blinde kan dat zien.maar de huub fans zien dat niet jammer voor ze.
Juist door alles wat hij doet goed te praten hebben ze zijn ego versterkt.
En aan zijn ondergang keihard meegewerkt.
pauline
 pauline - woensdag 07 mei 2008 - 11:32   quote  deeplink  
topic : brian is de sjaak... klets dan over brian,, maar in ELKE zin komt het woord huub naar voren,, zou dat angst zijn?? net als brian en amanda altijd over huub praten, heerst dat ook hier..
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - woensdag 07 mei 2008 - 11:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 mei 2008 - 11:32 schreef pauline@nowlive het volgende:
topic : brian is de sjaak... klets dan over brian,, maar in ELKE zin komt het woord huub naar voren,, zou dat angst zijn?? net als brian en amanda altijd over huub praten, heerst dat ook hier..
en net als Huub ben jij zo paranoide als een dorpsgek, goede morgen paul, alles goed schat?
pauline
 pauline - woensdag 07 mei 2008 - 11:46   quote  deeplink  
keurig gesproken josje
tino
 tino - woensdag 07 mei 2008 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
ben je er weer om huubje te verdedigen, moeilijk hij, 23 % !!
Zoltan
 Zoltan - woensdag 07 mei 2008 - 11:58   quote  deeplink  
quote:
Ja Pauline,dat komt omdat ze bang zijn dat Huub gaat winnen!
Goh wat wil ik graag die kop van Brian zien als Huub WINT!!
Echt lachen...even voor de duidelijkheid ik ben geen Huub fan maar heb meer symphatie voor hem dan voor die RAT!
ilse
 ilse - woensdag 07 mei 2008 - 12:01   quote  deeplink  
ben voor geen van beide,met al die agressie en gedoe hadden ze er beiden allang uitgelegen.
Zoltan
 Zoltan - woensdag 07 mei 2008 - 12:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 mei 2008 - 10:52 schreef tino het volgende:

[..]

Zoltan, als je het een klein beetje gevolgd heb, net zo als ik, dan moet je toch constateren dat Huub die "haat" door zijn respectloos gedrag t.o.v. iedereen en alles zelf over zich heeft afgeroepen.
Mijns inziens is hij totaal overgeslagen en denkt hij dat hij echt een miljonair is en wel een die alles kan en mag omdat hij het is. Zijn ware karakter komt nu tot uiting en dan kan er maar een conclussie zijn : het is een Psychopaat, iemand die zich altijd verschuilt achter anderen, die liegt en bedriegt, zich meot bewijzen met sex en grote leugen-verhalen, kortom : voer voor pschycho-achtigen.
Ach ja niks is wat het lijkt zeg ik maar zo maar die angst die ik in de ogen van Amanda zie als Brain para wordt vind ik echt zo erg voor haar.Als ik een vrouw was voelde ik me toch veiliger bij Huub dan bij Brain hoor!
Brain doet eng ..je zou maar een man als hem hebben getver..
Zoltan
 Zoltan - woensdag 07 mei 2008 - 12:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 mei 2008 - 12:01 schreef ilse het volgende:
ben voor geen van beide,met al die agressie en gedoe hadden ze er beiden allang uitgelegen.
Iedereen in de kooi eigenlijk!Dus niemand verdient de winst...jawel eentje: PALMA hahahhaha....
tino
 tino - woensdag 07 mei 2008 - 12:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 mei 2008 - 12:02 schreef Zoltan het volgende:

[..]

Ach ja niks is wat het lijkt zeg ik maar zo maar die angst die ik in de ogen van Amanda zie als Brain para wordt vind ik echt zo erg voor haar.Als ik een vrouw was voelde ik me toch veiliger bij Huub dan bij Brain hoor!
Brain doet eng ..je zou maar een man als hem hebben getver..
ja, dan kun je toekijken hoe hij andere vrouwen onder je ogen n''kt, brian PROBEERT zich nog in te houden, op die kabouter zit geen handrem meer.
Zoltan
 Zoltan - woensdag 07 mei 2008 - 12:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 mei 2008 - 12:04 schreef tino het volgende:

[..]

ja, dan kun je toekijken hoe hij andere vrouwen onder je ogen n''kt, brian PROBEERT zich nog in te houden, op die kabouter zit geen handrem meer.
Liever iemand die erop los n**kt dan iemand erop los mept.
Bij Huub zit "daarin" geen rem maar Brain heeft geen rem op zijn losse handjes.
tino
 tino - woensdag 07 mei 2008 - 12:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 mei 2008 - 12:10 schreef Zoltan het volgende:

[..]

de smurf doet het allebei en noem het maar op los n''ken, maar als dat onder de ogen van je vriendin gebeurt tekent dat hij geen enkele moraal heeft, later even "janken" en hij gaat weer voor de volgende.
ilse
 ilse - woensdag 07 mei 2008 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 mei 2008 - 12:03 schreef Zoltan het volgende:

[..]

Iedereen in de kooi eigenlijk!Dus niemand verdient de winst...jawel eentje: PALMA hahahhaha....
(~_+)
tino
 tino - woensdag 07 mei 2008 - 13:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 mei 2008 - 13:16 schreef ilse het volgende:

[..]

(~_+)
ja Ilse, dat is inderdaad een heel domme opmerking van ene Zoltan
Zoltan
 Zoltan - woensdag 07 mei 2008 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 mei 2008 - 13:19 schreef tino het volgende:

[..]

ja Ilse, dat is inderdaad een heel domme opmerking van ene Zoltan
Hoezo dom?Iedereen heeft toch een favoriet?Ik heb Palma als favoriet,niks mis mee toch?
ilse
 ilse - woensdag 07 mei 2008 - 13:31   quote  deeplink  
vind ik niet echt dom tino,hij mag palma toch als favoriet hebben?
johan13
 johan13 - woensdag 07 mei 2008 - 13:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 mei 2008 - 12:10 schreef Zoltan het volgende:

[..]

een blauw oog hersteld sneller dan een gebroken hart.

ik vindt brain en huub allebei grote losers, maar ze zijn beide gelijk. huub probeert iemand geestelijk kapot te maken en brain heeft gewoon af en toe losse handje gehad(nou moet ik zeggen dat het tegenwoordig wel goed gaat met brain en als ik over losse handjes praat bedoel ik uit het verleden)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5998
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "Brian is de Sjaak"

0.0103268