|
|
tino
|
|
|
quote: is toch geen speler, maar speelt wel altijd huubke in de kaart |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
ricardo is ook geen speler,,herma was geen speler,,melissa was geen speler..suzanne was geen speler,, |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
en nog veel meer
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 mei 2008 door pauline -- |
|
|
|
|
tino
|
|
|
quote:Op woensdag 07 mei 2008 - 13:47 schreef pauline@nowlive het volgende:ricardo is ook geen speler,,herma was geen speler,,melissa was geen speler..suzanne was geen speler,, paulintje is geen speler...maar nog veel meer
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 mei 2008 door tino -- |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
|
|
|
tino
|
|
|
|
|
|
ilse
|
|
|
quote: ja maar dat maakt toch niet uit,iemand kan wel fan zijn van palma,dat mag toch? |
|
|
|
|
lola55
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 mei 2008 - 23:27 schreef trapper het volgende:ach op nowlive zijn ze zielig, 13 maanden aan een stuk klopte de poll daar mocht niets over zeggen want het is werkelijkheid. Nu hun god huubje verliest klopt het ineens niet meer, dan ben je echt zielig. Nou kan mij goed herrinneren dat toen Huub stedds de poll won de aanhangers van Brain en Amanda zeiden dat de pool niets voorstelden, en nu ineens is het een goede zaak, snap ik dan weer niet. Maar goed niets is wat het lijkt, laat ik het daar maar op houden. |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
quote:Op woensdag 07 mei 2008 - 15:15 schreef lola55 het volgende:[..] Nou kan mij goed herrinneren dat toen Huub stedds de poll won de aanhangers van Brain en Amanda zeiden dat de pool niets voorstelden, en nu ineens is het een goede zaak, snap ik dan weer niet. Maar goed niets is wat het lijkt, laat ik het daar maar op houden. tuurlijk is het nu een goede zaak toen wist niemand dat de kijker zou bepalen wie wint en nu is het des te belangrijker wat het publiek vind want zij bepalen .....vreemd he |
|
|
|
|
suikertje
|
|
|
gatverdamme zit die vieze barby een puist uit te knijpen daarna aan haar poes
ieuw huub go home vieze kleine hobbit |
|
|