|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Huub blijft rustig
Brian vraagt aan Huub hoe hij denkt over de uitslag. "Ligt het niet aan jouw persoonlijke acties? Jij hebt iets groots gedaan door te trouwen. Misschien gunnen de kijkers het jou niet omdat ze je zien als player", zegt Antilliaan rustig. "Dat verklaart misschien mijn daling, maar het verklaart niet jouw stijging. Jij zit hier het langste, dus de kijkers gunnen het jou misschien eerder", denkt Huub te weten. De Oldenzaler blijft wel heel rustig onder zijn verlies!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
|
|
|
ilse
|
|
|
braín is geen haar beter hoor,net zo erg als huub. |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
van binnen kook hij, hij weet even niet wat hij moet doen. |
|
|
|
|
suikertje
|
|
|
wat een dombo stuurde jij jou barby ook naar huis ,ik snap niet dat je het aan amanda kan vragen.mensen nog ff over nl meld je aan bij de chat van brain en mannie ze willen hun gek maken hoe meer fans van brain en manie hoe minder huub fans erop kunnen |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
huub je hebt het erg sportief opgevat, kom op je kan het ik hou der van |
|
|
|
|
Schattie
|
|
|
quote: Nou als er een veel smerig en vals op zijn geweten heeft is het Huub.. En het erge is ook nog dat hij het zo bewust gedaan heeft! Bewust iemand wegtreiteren.. Tarten..Geestelijk kapot maken ! Bewust Amanda dronken voeren en proberen sex te hebben ! Bewust mensen hun knopjes proberen in te drukken tot ze gaan flippen ! Min.. BAH !! Alles voor zijn miljoen! Brian heeft zijn streken..Zeker weten ! Maar Brian is toch nog wat menselijker als Huub ! |
|
|
|
|
Schattie
|
|
|
quote: Nou en dat voor iemand die slecht tegen zijn verlies kan..' Het valt me mee.. Normaal gaat hij gelijk over vals spel beginnen.. Want verliezen kan Huub slecht.. Kan zijn veel te grote Ego niet aan.. |
|
|
|
|
djen
|
|
|
quote:Op woensdag 07 mei 2008 - 07:14 schreef Schattie het volgende:[..] Nou als er een veel smerig en vals op zijn geweten heeft is het Huub.. En het erge is ook nog dat hij het zo bewust gedaan heeft! Bewust iemand wegtreiteren.. Tarten..Geestelijk kapot maken ! Bewust Amanda dronken voeren en proberen sex te hebben ! Bewust mensen hun knopjes proberen in te drukken tot ze gaan flippen ! Min.. BAH !! Alles voor zijn miljoen! Brian heeft zijn streken..Zeker weten ! Maar Brian is toch nog wat menselijker als Huub ! juist ja
Huub zou zgn continue worden tegengewerkt door de regie
Huub zou altijd hele grappige one-liners hebben. Tja, die heeft hij in de loop der tijd wel verzameld om van anderen over te nemen. Waaronder de meest herhaalden: fokking niet normaal (van Jaap) en Nooit meer naar huis (van Bart) Als het je niet bevalt... (van Bart)
Zo werd er ook gesproken dat Brian stiekeme truucjes deed, knijpen, schoppen enz. Was het niet Huub die begon met iemand op de tenen te trappen, omdat hij wist dat er geen camera op de voeten/benen gericht stond en dan achterbaks langs iemand liep en met schoenen op iemands blote voeten ging staan?
Exit van Huub: Werd in het mailtje geschreven dat Huub kompleet wordt tegengewerkt. Die ene exit had gewoon een exit moeten blijven. Die schop was dan wel mis tegen Nathanael, maar de actie ervoor, waarbij hij hem met zijn hoofd tegen de muur drukt, is ook al agressief gedrag. Maar daar hoor je dan de huubsoppers niet over.
Uitspraken: Verbaal is volgens mij alles nog toegestaan. Zo liet huub zich duidelijk uit over de twee Russische gastspelers. Mensen van 20-21 jaar, die niets met uitmoorden van mensen te doen hadden. Uitspraken over gaskamers: Hoe hij Amanda en Brian als eerste zou willen vergassen. Moeder Claire: Op vrijgezellennacht zijn aanstaande schoonmoeder uitschelden voor alles en nog wat. Respect naar vrouwen: Als hij zijn zin niet krijgt, dat ze meteen een t*f*shoer etc zijn.
En iedere keer trapt iedereen weer in zijn excuses achteraf....... En zo komt hij overal mee weg. Tja, natuurlijk wordt Huub geen hand boven het hoofd gehouden.
kon het niet beter verwoorden dan kingjaap
en net wat hij zei over 3 maanden is huubje vergeten en gaan we verder met de volgende bb |
|
|
|
|
makker
|
|
|
@ Boudewijn: komen er nog filmpjes van vannacht waar Brian zich compleet voor l*l zet om Huub wakker te houden voor zijn examen en dat die hem uiteindelijk om ongeveer 03.00 uur maar uit zijn lijden verlost door te vertellen dat hij zijn mototrijbewijs al heeft gehaald. Heerlijk |
|
|
|
|
ciska
|
|
|
ach als je daar voor opblijft spoor je ook nietmaar ik heb besloten de huub fans maar te negeren dat is het beste want ze halen de kwaadheid in mij naar boven |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
hee ciska mop goedenmorgen |
|
|
|
|
ciska
|
|
|
|
|
|
tino
|
|
|
quote: hou jij van Huub, Frans ??? |
|
|
|
|
makker
|
|
|
quote:Op woensdag 07 mei 2008 - 10:02 schreef ciska het volgende:ach als je daar voor opblijft spoor je ook nietmaar ik heb besloten de huub fans maar te negeren dat is het beste want ze halen de kwaadheid in mij naar boven Ciska wie zegt dat ik daar wakker voor ben gebleven. En waarom mag iedereen wel filmpjes vragen waarop Huub slecht wordt belicht en ik niet als Brian eens voor schut wordt gezet. Beetje kromme redenering he?? |
|
|
|