|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Chantal vewrteld dat zij van de week terug de kooi ingaat en Huub op zijn nummer gaat zetten. zullen we even met zijn allen Chantal een hart onder de riem steken? Even tekenen voor Chantal dit verdiende zij beslist niet. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
ilse
|
|
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Thanks! Ga van de week terug kan ik m als nog op zn nummer zetten!
Chantal
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 mei 2008 door Joseba@headliner -- |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
mwa joseba kan ook grootspraak zijn he. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
waar? doet niet er zake. feit is dat zij het zegt toch? nog belangrijker dat zij gaat. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote: daar zou ik niet vanuit gaan |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
quote:Op woensdag 07 mei 2008 - 00:25 schreef Joseba het volgende:Chantal (876) gisteren, 22:27 Thanks! Ga van de week terug kan ik m als nog op zn nummer zetten! Chantal van waar is dit? hyves? |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
de tijd zal het ons leren |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: ik denk niet dat dat haar zal lukken in haar eentje... |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote: Vergis je niet in Jaap he? Jaap is de persoon die chantal zelf terughaalt. |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
ja maar dan staat ze nog alleen en als ze al jankend de villa verliet,gaat dat haar zeker niet lukken. |
|
|
|
|
Nijntje1974
|
|
|
Ik zou het een top aktie vinden en heb er dan ook veel respect voor haar als het haar lukken gaat.
go chantal ...............je kan het !!!!!! |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op woensdag 07 mei 2008 - 00:34 schreef ilse het volgende:ja maar dan staat ze nog alleen en als ze al jankend de villa verliet,gaat dat haar zeker niet lukken. Kijk Huub, raakte haar door te zeggen je moeder draait zich om in haar graf, dat heeft ze gehad. Geloof maar niet dat Chantal dit nog maals gebeurd. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: maar Jaap zal niet vol tegen Huub gaan met haar.
alleen zodra Brian en Amanda zich er ook mee gaan bemoeien en pal achter Chantal zullen gaan staan zal de paniek bij Huub toeslaan en kunnen er rare dingen gebeuren.
toch? |
|
|
|
|
stacy1974
|
|
|
als je het doet chantal bereid je dan voor .dat je het aan kan .want dat hij smerig is is een ding dat zeker is. wat hij over je moeder zei tegen je hou dat voor ogen.maar kijk uit want hij is in en in gemeen. maar zou aan de andere kant wel mooi voor tv zijn .want dat zou hem zo vlak voor het einde de doodsteek kunnen zijn . met stemmen. want de tv kijker ziet hem dan echt wel zo. als hij is. maar nogmaals meis denk in de eerste plaats aam jezelf. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op woensdag 07 mei 2008 - 00:39 schreef Boudewijn het volgende:[..] maar Jaap zal niet vol tegen Huub gaan met haar. alleen zodra Brian en Amanda zich er ook mee gaan bemoeien en pal achter Chantal zullen gaan staan zal de paniek bij Huub toeslaan en kunnen er rare dingen gebeuren. toch? Juist dan Gaat Huub los, en zal Jaap de boel meer gaan opjutten, en Ricardo laat Chantal ook geen tweede keer in haar hemdje staan. dat zijn er dus al 3, Buiten de waard ( jaap ) gerekend. Jaap blijft rustig naar Claire en Huub tot 15 mei. ( is mijn opinion) |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Wat gebeurt er eigenlijk op de streams? |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote: Veel te weinig voor een pol avond. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Hallo,
Ik stream vanaf het prille begin.. Ik heb Brian fans opgeroepen te bellen.. ik heb iedereen opgeroepen te bellen,
Op Vrijdag is mijn nieuwe uitzending, van 19:00 tot 22:00, graag nodig ik u uit om in de uitzending te komen om uw mening te geven.
Vriendelijke Groet, Mark Rozema
http://www.risingflowradio.nl |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op woensdag 07 mei 2008 - 00:46 schreef Joseba het volgende:Hallo, Ik stream vanaf het prille begin.. Ik heb Brian fans opgeroepen te bellen.. ik heb iedereen opgeroepen te bellen, Op Vrijdag is mijn nieuwe uitzending, van 19:00 tot 22:00, graag nodig ik u uit om in de uitzending te komen om uw mening te geven. Vriendelijke Groet, Mark Rozema http://www.risingflowradio.nl Maar ze bellen niet terug |
|
|
|
|
Schattie
|
|
|
Ik hoop ook dat ze dat doet.. En dat het van de regie mag.. Word tijd dat Huub eens goed op zijn nummer word gezet! |
|
|
|
|
Schattie
|
|
|
quote:Op woensdag 07 mei 2008 - 00:22 schreef Joseba het volgende:Chantal vewrteld dat zij van de week terug de kooi ingaat en Huub op zijn nummer gaat zetten. zullen we even met zijn allen Chantal een hart onder de riem steken? Even tekenen voor Chantal dit verdiende zij beslist niet. Sta 100 procent achter haar ! Zet hem op zijn nummer meid ! Girl power ! Wat hij bij jou gedaan heeft is zo laag !! En bedenk meiden kunnen heel vals zijn .. Ik hoop ook dat jij dat ook kan/doet.. En de regie meewerkt.. Zet Huub op zijn nummer ! |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
chantal ga en laat je niet afschrikken want huubje wordt boos als hij merkt dat je hem onderuit lult dus ga en doe je ding hij mag niet aan je komen laat huubje en vooral die koe claire zien wat girlpower is . je kan het . |
|
|
|