|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Contact met Brian én Amanda!
Na Brians hernieuwde megafoonactie gaat hij bij Amanda op het terras zitten en de twee raken in een gesprek verzeild. "Ben jij eigenlijk blij met je achternaam?", vraagt Amanda hem. "Hij is van mijn vader, dus nee", zegt hij kortaf. "Ik ben benieuwd of hij contact met je opneemt straks", zegt Amanda. Voor iedereen die ook contact met Brian wil opnemen: vanavond zitten Brian en Amanda bij de videochat van RTL!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
stacy1974
|
|
|
heb gisteren geprobeert bij tien om de chat te zoeken .maar als ik klik op hier voor de chat zag ik staan hij is aan het opladen, kreeg wel huub en claire te zien en te horen.maar niet de chat. en vanaf hoelaat kan je chatten.las ergens vanaf 5 uur klopt dat? |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op woensdag 07 mei 2008 - 11:15 schreef stacy1974 het volgende:heb gisteren geprobeert bij tien om de chat te zoeken .maar als ik klik op hier voor de chat zag ik staan hij is aan het opladen, kreeg wel huub en claire te zien en te horen.maar niet de chat. en vanaf hoelaat kan je chatten.las ergens vanaf 5 uur klopt dat? 8 uur vanavond |
|
|
|
|
ciska
|
|
|
huub roept weer de nowlivers op0 om vanavond de uitzending te vragen wanneer amanda moet afeijken ziek ziek ziek |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
nou vind ik niet ziek,hij heeft daar zijn fan's,niet alles wat hij doet is ziek. |
|
|
|
|
ponneke
|
|
|
ik denk dat ze allemaal een spel spelen |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
Misschien ben ik een muts hoor, maar wáár moet ik die chat zoeken? Iemand een linkje voor mij? |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Heej Mrs. B! Waar was je gisteren? |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
Sjips ik dacht dat het 'gewoon' chatten was, maar het is met video. En ik heb wel ergens zo'n webcamgeval, maar geen microfoon. Maar ik ga wel kijken.
Mag ik aannemen, dat iemand wel probeert Amanda te waarschuwen, dat ze haar afrijden geheim moet houden? Gewoon een dagje later beweren en expliciet niet op het rooster laten zetten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 mei 2008 door seya@headliner -- |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
Ik snap er helemaal geen hout van, van dat hele videochatten hahahaha |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote: Nou ik ook niet hoor, en aangezien ik een broertje dood heb aan cammen en microfoon, heb ik die ook ergens ver weg gestopt. Ik waag me er niet eens aan. Maar je kunt ook meekijken en luisteren! Misschien gaat dát ons lukken? :):) |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
zou het? ik voel me inmiddels een randdebiel...heb het idee dat ik er zo gewoon uitgeknikkerd word hahaha |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
Ik heb nu 2 operators in die room, maar verder geen hond...volgens mij klopt er iets niet |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote:Op woensdag 07 mei 2008 - 19:33 schreef Anne het volgende:zou het? ik voel me inmiddels een randdebiel...heb het idee dat ik er zo gewoon uitgeknikkerd word hahaha Jij hebt een cam en micro? Dan moet het je lukken, je kán het!! Ik steun je op de achtergrond! En noem dit forum vooral, dan komen er misschien nog meer gezellige mensen bij! En Brian en amanda mogen best weten, dat ze ook een fans op een forum hebben hoor! het lijkt net of alleen Huub dat heeft. Su66666! |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
hahahahaha
Moet dat per sé per mic ook nog?? Dan moet ik ook nog mijn lieve stemmetje opzetten:P
En verder ga ik mijn stinkende best doen! :-) |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote:Op woensdag 07 mei 2008 - 19:37 schreef Anne het volgende:hahahahaha Moet dat per sé per mic ook nog?? Dan moet ik ook nog mijn lieve stemmetje opzetten:P En verder ga ik mijn stinkende best doen! :-) Doen doen! |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
er zijn nog 35 wachtenden voor u.....pomtidommmmmm |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
ow mijn dochter chat weleens met GTST en zegt: dat je dus ook alleen kunt typen. voorlopig heb ik nog alleen een testbeeld en fluittoon. Ik ga het dus ook proberen! |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote: Ha die Draakje. Ik had gisteren een hele drukke dag, was laat thuis, moest nog verslagen uitwerken voor vandaag. pffff maar heb net flink bij gelezen. |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
Mensen is dat normaal een tstbeeld en fluittoon? Of is er iets met mijn instellingen? Techneuten??? |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
ja er zijn er nog 35 voor me...en de chatbox zit vol....maar je hoeft zelf geen cam en mic te hebben hoor je tikt je vraag in en zij geven antwoord via de cam |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
|
|
|
Anne
|
|
|
En ik herken wat NL- namen... |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote: gutverdulleme, ik heb nog nix!! |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
beeld! alleen ze zitten er nog niet whaha |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
Jaaaa ik heb beeld! maar geen venstertje ofzo... |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op woensdag 07 mei 2008 - 19:44 schreef Mrs.B het volgende:[..] Ha die Draakje. Ik had gisteren een hele drukke dag, was laat thuis, moest nog verslagen uitwerken voor vandaag. pffff maar heb net flink bij gelezen. Want er is natuurlijk wél een heleboel gebeurd! |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
is de chat sessie al begonnen ? |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
ik zie wel een tafel en een stoel.... |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
noop...het wachten is nog op B en A
en ik ben inmiddels de 10e die wacht ;-) |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
shit ik hoor geen geluid. Horen jullie wel wat???
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 mei 2008 door D®@Gøñ-L€€ -- |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
nee maar zal nog wel niet aanstaan |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
hey schatjes als jullie met hun kunnen chatten ....geef dan door wat er over het huwelijk van huub en claire wordt gezegd ..dat ie niet geldig is en dat hij zijn fans oplicht ....als het mag natuurlijk |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
oh ja dat hij brian express gaat hoeken zodat hij gediskwalificeerd wordt .....hihi ..denk niet eens dat het mag maar H&C hebben ook info gehad |
|
|
|
|
ciska
|
|
|
nou ik zit er geen geluid en allemaal huubfans niet normaal wat er gezegt word op die chat |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
ja ik vind het ook belachelijk...die gasten doen het er gewoon om...gister was het niet zo druk als nu zeggen ze al... |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
ja was te verwachten huub heeft het opgeroepen op de streams ...dus zijn volgelingen voeren zijn bevel uit |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
kut, kan niet eens meelezen |
|
|
|
|
ciska
|
|
|
nou dit slaat dus nergens op je krijgt geen kans eis geen geluid |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
ik vind dat ze mensen er ook uit moeten mikken, ik sta al een eeuw op 10 wachtenden voor mij...zo krijg je nooit de kans |
|
|
|
|
ciska
|
|
|
ze kraken brian helemaal f over fries ik heb gepribeerd om er tussen te komen maar het lukte niet er zitten 2 oprators bij |
|
|
|
|
ciska
|
|
|
ik heb het wel 10 keer gezegd maar had er 1556 voor mij |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
en hop, je wordt er zo uitgemikt en weer op de wachtlijst geplaatst |
|
|
|
|
aktionman
|
|
|
Laat ze toch over brian en fries, huub heeft zijn schaap en daar praten die schapen van die sekte toch ook niet over |
|
|
|
|
ciska
|
|
|
|
|