|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Een logisch verhaal?
"Zeg Brian, nog gefeliciteerd trouwens. Maar Huub zal wel zuur geweest zijn", merkt Palma tactisch op. Huub gaat er alleen meteen tegen in en vertelt het hoofd huishouding zijn theorie. "Toen er bekend werd dat er iemand af zou vallen op 15 mei, hoopte ik al dat ik de poll niet zou winnen omdat ik dan de Sjaak was. Zolang je nog invloed hebt met z'n allen wil je degene eruit stemmen die de grootste tegenstander vormt", legt de kleine Miljonair uit. "Oh ja. De logica achter je verhaal, daar kan ik me wel in vinden", zegt Palma. Zou Huub dan echt zijn voordeel kunnen doen met de uitslag?
bron: tien.tv |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
Tuurlijk Huub,jij gaat winnen.....maar niet heus wahahaha |
|
|
|
|
tino
|
|
|
draaien, draaien, altijd maar draaien !! wat zou die kabouter gezegd hebben als hij bovenaan gestaan had ?? |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
ze doet alsof ze het niet begrijpt palkma is hier met een missie bezig zelfs huubje zei plakma hou op met je act ze is de spelers aan het beinvloeden en speelt met huub samen |
|
|
|
|
tino
|
|
|
quote:Op woensdag 07 mei 2008 - 13:15 schreef janeke het volgende:ze doet alsof ze het niet begrijpt palkma is hier met een missie bezig zelfs huubje zei plakma hou op met je act ze is de spelers aan het beinvloeden en speelt met huub samen doet ze al die tijd al, vanwege bedreigingen in het verleden van zijn fans. |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
is dat zo nou dat zou ik niet pikken als ik haar was maar ze schijnt het heel graag te willen |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote: Palma is denk ik voor niets en niemand bang. Ze zou misschien alleen ter bescherming van haar kinderen een andere mening ventileren. Maar dat is niet zo. Palma is echt van mening, dat Huub moet winnen. Net zo gebrainwashed als menigeen. De methoden daartoe zijn inmiddels welbekend.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 mei 2008 door seya@headliner -- |
|
|
|
|
tino
|
|
|
quote:Op woensdag 07 mei 2008 - 16:36 schreef seya het volgende:[..] Palma is denk ik voor niets en niemand bang. Ze zou misschien alleen ter bescherming van haar kinderen een andere mening ventileren. Maar dat is niet zo. Palma is echt van mening, dat Huub moet winnen. Net zo gebrainwashed als menigeen. De methoden daartoe zijn inmiddels welbekend. dat bedoel ik dus !! |
|
|
|