|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Bijkletsen met Tilly
Er is bezoek in de Villa en het is Tilly, de nagelstyliste. "Oh yes! Ik zit de hele dag op je te wachten!", jubelt Ricardo enthousiast. "Oh ja?", lacht Tilly en ze loopt door naar de tuin. Daar aangekomen treft ze Huub, Claire en Jaap. "Hebben jullie diaree?", informeert de nagelstyliste als ze de folders ziet. "Ja, en ik ben zwanger", antwoordt Claire glimlachend. "Oh, leuk zeg", lacht Tilly en het gesprek gaat verder over van alles en nog wat. De Miljonairs hebben nog heel wat bij te praten met Tilly.
bron: tien.tv |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
nou het zijn huub en claire zoals gewoonlijk die iets met tilly te praten hebben het is brian die altijd voor ze moet showen |
|
|
|
|
ciska
|
|
|
ik hoop dat die email van gisteravond boven water komt over amanda en brian over hun famlieleden te goor voor woorden ik ben gestopt met luisteren het was gewoon niet normaal en degene die die mail heeft gestuurd moet zich maar bekenbaar maken zoniet zijn het allemaal leugens |
|
|
|
|
stacy1974
|
|
|
ik net las op nl. dat de huub fans zich aanmelden om te chatten vanavond en dat ze op de wachtlijst stonden. Die zijn weer zover om die hele chat net als toen die radiouitzending die ze hadden op tv te gaan boycotten en vol haat vragen te zetten naar brian en amanda. zodat de brian fans er niet tussen kunnen komen. jammar maar waar.Hoe oud ben je dan? |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
quote:Op woensdag 07 mei 2008 - 12:49 schreef stacy1974 het volgende:ik net las op nl. dat de huub fans zich aanmelden om te chatten vanavond en dat ze op de wachtlijst stonden. Die zijn weer zover om die hele chat net als toen die radiouitzending die ze hadden op tv te gaan boycotten en vol haat vragen te zetten naar brian en amanda. zodat de brian fans er niet tussen kunnen komen. jammar maar waar.Hoe oud ben je dan? Stacy ik kijk net op die site waar gechat kan worden en die pagina kan niet eens geopend worden, die zal vanavond wel opengaan...ze kunnen zich niet eens aanmelden nog..die wachtlijst gaat pas lopen op het moment dat de chatroom vol zit...gelul van de bovenste plank van NowLive weer... |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
|
|
|
ciska
|
|
|
gisteren hebben huubfans dat al gemeld dus hebben ze mischien maatregelen genomen wat iik hoop anders is het echt oneerlijk maar ja wie zijn wij |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
quote:Op woensdag 07 mei 2008 - 12:57 schreef ciska het volgende:gisteren hebben huubfans dat al gemeld dus hebben ze mischien maatregelen genomen wat iik hoop anders is het echt oneerlijk maar ja wie zijn wij oja ciska.. ze kunnen idd zo maar zien voor wie iemand een fan is |
|
|
|
|
ciska
|
|
|
ik kij nooit opo .nl want ik weet nioet wat dat ie en heb ook de link niet dus kan het ook niet lezen |
|
|
|
|
ciska
|
|
|
|
|
|
Kim
|
|
|
Jammer Pauline, dat je er trots op bent dat ze de chat gaan boycotten zegt meer over jullie dan over ons, wij verlagen ons niet en gunnen jullie je momentje met jullie favo. Dat is dus het verschil met jullie en ons. Dus juist mensen met meer relativeringsvermogen. Zwak en bang voor het verlies, dat jullie je zo verlagen.Ik hoop oprecht dat rtl wat aan jullie waanzin doet en jullie er direct uit gooien als jullie met onzin komen en de echte fans de kans geven. Meer valt hier niet over te zeggen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 mei 2008 door Kim -- |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
oh nee, ik vergat Pauline kan wel alles!..... Je kunt er niet bij hoor! |
|
|
|
|
ciska
|
|
|
en ik hoef van hem niks te leren ik denk dat ik beter in het leven staat als hij en daarom negeer ik |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
quote:Op woensdag 07 mei 2008 - 13:04 schreef Kim het volgende:Jammer Pauline, dat je er trots op bent dat ze de chat gaan boycotten zegt meer over jullie dan over ons, wij verlagen ons niet en gunnen jullie je momentje met jullie favo. Dat is dus het verschil met jullie en ons. Dus juist mensen met meer relativeringsvermogen. Zwak en bang voor het verlies, dat jullie je zo verlagen.Ik hoop oprecht dat rtl war aan jullie waanzin doet en jullie er direct uit gooien als jullie met onzin komen en de echte fans de kans geven. Meer valt hier niet over te zeggen. zou je mij willen uitleggen, waar ik er trots op ben dat ze een site gaan boycotten |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
dat bedoel ik nu,, alles wordt uit zijn verband gerukt.. ik reageer op anne, over het feit dat je je kan aanmelden.. vervolgens op ciska. Dat de mensen van 10 NIET kunnen zien wie huub fan of brian fan zijn,, en dan komt kim.. dat ik er trots op ben dat ze proberen de boel te verzieken!! |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
|
|