|
|
Boudewijn
|
|
|
Brian grote winnaar laatste popoll - Huubs reactie
Brian heeft met 42% de laatste populariteits poll gewonnen (wel ineens een erg groot verschil zeg...) en Jaap, Huub en Claire bespreken dit nog even in kantoor terwijl Brian afluistert:
|
|
|
|
|
grissom
|
|
|
Huub wakker worden,jij gaat echt niet winnen. |
|
|
|
|
tino
|
|
|
dat doet pijn, huubke, maar als je het maar vaak genoeg zegt dat je wint, ga je het zelf nog geloven...hahahahaha |
|
|
|
|
lola55
|
|
|
Ik geloof er ook nog steeds in. Huub je kan het, laat de rest maar denken. Niets is wat het lijkt. |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
hey een nieuwe huubfan ...welkom |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
ja maar ik geloof er alleen geen bal van haha.. het is wel heel toevallig zo vlak voor het einde. |
|
|
|
|
tino
|
|
|
quote:Op woensdag 07 mei 2008 - 15:46 schreef ilse het volgende:ja maar ik geloof er alleen geen bal van haha.. het is wel heel toevallig zo vlak voor het einde. eindelijk gerechtigheid, alle pols waren nep, Ilse. |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
quote: of een huub fan die vaak hier kwam, maar nu met een nieuwe nickname ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 mei 2008 door D®@Gøñ-L€€ -- |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
quote: ja tino zeg je wel,maar uhmm het is bijna het einde en misschien worden we om de tuin geleid en gaat braín alsnog naar huis 15mei.. ik ga in ieder geval niet springen,want mooi voor schut als het anders blijkt te zijn snap je?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 mei 2008 door ilse -- |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
quote: dat kan boudewijn alleen ff nachecken he ...volgenmij worden we allemaal een beetje paranoia....:p |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
dat schreef dragon niet boudewijn;-) |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
quote: weet ik ..bedoelde dat ik denk dat boudewijn ip adressen kan vergelijken zodat hij weet als iemand constant zijn nick verandert en opnieuw post |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
de 1e keer dat Brian won werd er gezegd er was geen notaris bij nu zullen ze dat weer zeggen maar wat dacht je van al die keren dat huub won daar was ook geen notaris bij. en wat deze uitslag nou met Brian's doodsvonnis te maken heeft ontgaat mij even kan iemand mij dit uitleggen? |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op woensdag 07 mei 2008 - 16:17 schreef moha het volgende:de 1e keer dat Brian won werd er gezegd er was geen notaris bij nu zullen ze dat weer zeggen maar wat dacht je van al die keren dat huub won daar was ook geen notaris bij. en wat deze uitslag nou met Brian's doodsvonnis te maken heeft ontgaat mij even kan iemand mij dit uitleggen? Men is bang dat hij nu in de halve finale gepakt zal worden omdat hij het meest bedreigend is. Maar dat denk ik niet, dat zal Amanda niet doen. Hoewel ik me rot lach als ze het wel doet. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
we zullen het zien want niemand weet nog hoe die puntenverdeling precies gaat werken en toen het op het scherm vermeld werd zei hij nog is u vriend de vijand of u vijand u vriend. ik kan niet wachten op 15 mei kan mij niet snel genoeg gaan. |
|
|
|
|
beka
|
|
|
EINDELIJK GERECHTIGHEID!! Deze poll is de 1e die in al die tijd EERLIJK is! Die Huubkwal heeft 't achter zn ellebogen gekregen van steeds die punten in zn reet! |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
ja vergis je niet in amanda draakje. |
|
|
|