|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Wijze lessen
"Wij hadden het idee dat jij met Brian op de vuist wil!", vertelt Lucien, wanneer het gezelschap plaats neemt op het terras. "Wij willen je voorbereiden op wat je te wachten staat", blikken ze vooruit op het potje sparren met Brian. "Ik haat verliezen, ik kan er niet mee dealen! Maar wat een idioot ben ik toch, dat ik tegen Brian wil vechten...", dekt hij zichzelf alvast in. "Ja, fysiek is hij sterker. Maar vechten is niet alleen spieren", legt Lucien uit. Kijk, toch alvast wat geleerd vandaag!
In gesprek met de meester!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
men wil van Huub een straatvechter maken, nou dat is dus precies in Brian zijn straatje, of denken ze nu echt dat Brian een donald duck gaat zitten lezen. |
|
|
|
|
djen
|
|
|
toch top dat rtl dit toelaat ..hoop dat huub zich niet aan de regels houd dat kan hij namelijk niet en dan exit ..huubertje kan niet tegen zijn verlies en als hij auww heeft hahahaha |
|
|
|
|
djen
|
|
|
en meteen brain zwart maken ..huubje dit zijn mensen die jij uitmaakt weet je uit zo,n achterbuurtje weet je nog |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Ik zit nu echt in een deuk, hoe ik hem zie trainen buiten. Damnzzzzz tranen komen uit m'n ogen hahahahaha |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
haha dragon,tranen uit je ogen?ben je zo'n schatje? |
|
|
|
|
djen
|
|
|
tis toch ook een lachertje ik knal hem nog wel in 1 trap tegen de vlakte hahahahah kijk hem nou hij is nu al bek af hahahahahahah |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
hahahaha ik lig plat hier van het lachen wat een mug is het toch |
|
|
|
|
ciska
|
|
|
hij wou het zelf he lijntje moet je nu niet mekkeren |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
ach gister zei hij nog tegen jaap dat win ik niet brian ..ik hoek hem gewoon en ga dan ruzie maken dan word ik gediskwalificeerd ...heeft hij in zijn ogen niet verloren .....ach in mijn ogen is het al een verliezer ook al gaat hij met het miljoen naar huis |
|
|
|
|
ciska
|
|
|
hahahahahahahahah hij moet winnen zegt die vent kan je nagaan goe hij erover denkt bah en over hans sjonge |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
hahahahaha hij is nu al kapot |
|
|
|
|
ciska
|
|
|
nou nou wat een amateurs zijn dat boxers ik heb wel wat anders gezien maar dit nog nooit |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
en claire schijt een buffel ..die is zo bang dat ze huub van de grond moet schrappen |
|
|
|
|
lola55
|
|
|
quote:Op woensdag 07 mei 2008 - 14:39 schreef djen het volgende:toch top dat rtl dit toelaat ..hoop dat huub zich niet aan de regels houd dat kan hij namelijk niet en dan exit ..huubertje kan niet tegen zijn verlies en als hij auww heeft hahahaha Brain heeft zich toen toch ook niet aan de regels gehouden of vond je dat normaal dan iemand natrappen, en dan zeggen ik wist de regels nog niet zo goed. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
kan dr iemand zuurstof voor huubje brengen?? hahaha hij is nu al kapot |
|
|
|
|
djen
|
|
|
hoop dat hans nog even langs kan komen ..en zeggen dat huub hem wilt bijten wat een klein kind zeg ..is dat nou voor een vent hij wilde dit !! hoop dat brain hem ook in de 1 ste trap tegen de vlakte knalt ..regie laat dit toe wat huub wilt doen en wat deze gasten hem leren en zeggen wat hij moet doen ook brains kaak komt aan de buurt zeggen ze het is een zwak plek omdat brain daar nu hechtingen heeft zitten ..voor mij mag brain ook helemaal los |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op woensdag 07 mei 2008 - 15:11 schreef lola55 het volgende:[..] Brain heeft zich toen toch ook niet aan de regels gehouden of vond je dat normaal dan iemand natrappen, en dan zeggen ik wist de regels nog niet zo goed. Kunnen jullie nou niks anders dan oude koeien uit de sloot halen? Het gaat om NU. |
|
|
|
|
djen
|
|
|
quote:Op woensdag 07 mei 2008 - 15:11 schreef lola55 het volgende:[..] Brain heeft zich toen toch ook niet aan de regels gehouden of vond je dat normaal dan iemand natrappen, en dan zeggen ik wist de regels nog niet zo goed. nou en die weet brain nu ook niet okeej goed zo jij je zin ..ik ga op zoiets niet eens meer in ..tis veels te mooi weer en ik hoop nogmaals dat hij zo,n trap nu niet 1x maar 2 x zo hart krijgt |
|
|
|
|
djen
|
|
|
moeten ze aan de overkant van ons niet gaan mailen dat dit niet door mag gaan hahahahaha ..maar dit wilt huubertje toch helemaal zelffff ..man man man brain is in top conditie wat wilt huub nu in 2 dagen ja iemand slinks pakken ioets anders kan hij niet moet je toch zien ik lach me kapot hahahahaha |
|
|
|
|
ciska
|
|
|
en die vent dan met sla op brian zijn kaak kijk dat zijn nou achterbuurt prakrijken |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
ze zijn met 4 man gekomen maar al komen er 10 man die mug sla je al met een vliegenmepper neer hahaha ik heb in tijden geen goeie lachfilm meer gezien maar lig nu helemaal in een deuk |
|
|
|
|
ciska
|
|
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
wat een aso nog ff in de bosjes piesen bahhhhhhh |
|
|
|
|
ciska
|
|
|
nou mensen ik kom niet meer bij en mijn man al helemaal niet dus |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
ha ha die lucien ook al aanwezig daar?alles is doorgestoken kaart ,dus jongens ga het lekker uitknokken in de paarden bak de sterkste wint,en djen uit wat voor achterbeurt kom jij? |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
hahaha hij bleseert zich zelf wat een watje |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
wanneer staat het gepland tussen huub en Brian weet iemand dat al??? |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
ik hoor ricardo vrijdag zeggen ...heeft iemand een spuugbakkie voor die mug hahahaha die jongen laat zich te veel leiden door woede en haat |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Ik lig in een deuk man...shitttt!! Als hij met met kermit de kikker zo vechten, zou kermit nog van hem winnen ook. Als ik Huub zo zie staan, moet ik gelijk aan Peppi denken (Peppi & Kokki) hahahahaha |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
hahaha die Jaap gillen en op de bank springen voor een mot |
|
|
|