|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Afgebeuld!
Terwijl Huub hard aan het trainen is, komt er een auto aanrijden. Het is dit keer Gert-Jan voor de autorijles van Amanda. De Amsterdamse snelt meteen naar buiten om in de auto te stappen. Ze moet dan ook nog flink oefenen voor haar examen van binnenkort. Huub wordt ondertussen goed afgebeuld door de heren van Black Label Fighting. Hopelijk steekt de kleine Miljonair er nog wat van op!
Knock-out in vier zetten!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
heeeeeeeeeeeeeeeerlijk dan houdt hij zijn grote bek misschien eens. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Misschien kunnen de lowlivers Huub een mooi bekertje sturen. Voor zijn toekomstige kunstgebitje. |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Jaap zei tegen Brain: Claire wordt weduwe, ze kunnen alvast kist bestellen voor huub. hahahahahahahahaha |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
quote:Op woensdag 07 mei 2008 - 15:19 schreef Dragon het volgende:Jaap zei tegen Brain: Claire wordt weduwe, ze kunnen alvast kist bestellen voor huub. hahahahahahahahaha ik zie de humor er wel van in ....een mini kistje dan he |
|
|
|
|
djen
|
|
|
moeten ze aan de overkant van ons niet gaan mailen dat dit niet door mag gaan hahahahaha ..maar dit wilt huubertje toch helemaal zelffff ..man man man brain is in top conditie wat wilt huub nu in 2 dagen ja iemand slinks pakken iets anders kan hij niet moet je toch zien ik lach me kapot hahahahaha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 mei 2008 door djen -- |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Het heeft weer weinig zin gehad hij staat weer te praten of hij de beste boxer in de wereld is. Hij heeft weer van alles gedaan, mexicaans huppel de pup en grieks worstelen en weet ik veel wat. Thais is gewoon volgens hem.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 mei 2008 door lisbeth -- |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Heel toevallig kwam er net een brief van Huub zijn vader binnen waarin staat dat Huub tegen Brian moet zeggen dat hij niet met Huub mag sparren want dat zou Huub niet overleven. |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
Ik zie zo'n beeld voor me...
Brian die met zijn hand op Huub zijn hoofd, Huub op afstand houdt....en Huub die maar staat te zwaaien met zijn armpjes en never nooit dichterbij komt |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
quote:Op woensdag 07 mei 2008 - 17:48 schreef lisbeth het volgende:Heel toevallig kwam er net een brief van Huub zijn vader binnen waarin staat dat Huub tegen Brian moet zeggen dat hij niet met Huub mag sparren want dat zou Huub niet overleven. daar zitten wij niet mee,hahaha |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op woensdag 07 mei 2008 - 17:50 schreef Anne het volgende:Ik zie zo'n beeld voor me... Brian die met zijn hand op Huub zijn hoofd, Huub op afstand houdt....en Huub die maar staat te zwaaien met zijn armpjes en never nooit dichterbij komt hahahaha dat beeld zie ik nu ook voor me |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Ja en maar maaien en maar maaien onder Brian's armen door. hahahahahaha. Vanmiddag vroeg één van die boxer's waarop Huub geselecteerd is voor de kooi. Geeft hij als antwoord: "Om de inhoud van mijn hoofd". Hoezo hoogmoedswaanzin. |
|
|
|