|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
RTL belazert kijkers! Gouden Kooi-huwelijk Huub en Claire was nep! (Zij Online)
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: Alles voor de kijkcijfers bij RTL tot het belazeren van de kijkers aan toe! Het Gouden Kooi-huwelijk van Huub en Claire blijkt namelijk gewoon nep te zijn. Het duo is helemaal niet getrouwd, maar heeft voor de camera's slechts een 'ceremonie van verbinding' gesloten! En dat stelt net zoveel voor als het kopen van vriendschapsringen!
'Neemt u aan tot uw wettelijke echtgenoot...' is de vraag waar een paar dat wil gaan trouwen antwoord op moet geven ten overstaan van een ambtenaar van de burgerlijke stand. En pas als bieden JA hebben geantwoord is er wettig huwelijk tot stand gekomen. En juist die vraag werd bij het Gouden Kooi-huwelijk van Huub en Claire niet gesteld!
Wel sprak de betreffende ambtenaar meerdere malen over een 'ceremonie van verbinding', maar dat stelt wettelijk niets voor. De gemeente van Eemnes, waar het Gouden Kooi-paar voor elkaar stond, houdt zich op de vlakte tegen de site ShowbiZnewZ: "Er is gekozen om een registratie van deze ceremonie op televisie uit te zenden, maar in verband met de privacy van het betrokken stel kunnen wij geen mededelingen doen of het al dan niet een wettelijk huwelijk betreft".
Maar buitengewoon ambtenaar in de burgerlijke stand Imca Marina zegt dat de essentiƫle vraag, zoals die te vinden is in het Burgerlijk Wetboek, gesteld moet worden alvorens het een wettelijk huwelijk betreft.
De kijkers naar het Gouden Kooi-huwelijk zijn dus bewust belazerd door de programmamakers die de avond voor het huwelijk te horen kregen dat de tortelduifjes van het huwelijk afzagen nadat ze slaande ruzie hadden gekregen toen de op visite zijnde moeder van Claire door aanstaande schoonzoon Huub uitgescholden, bespuugd en vernederd werd.
De vader van Claire zou na dit incident hebben aangedrongen op het afblazen van het huwelijk van zijn dochter met Huub.
RTL Nederland zegt in een reactie dat er wel degelijk een huwelijk is gesloten tussen Huub en Claire. Dit heeft echter niet plaats gevonden tijdens de ceremonie in de tuin die de kijker heeft kunnen zien.... Een leugentje om bestwil of gewoon de kijker nog een keer belazeren?
Het vuurtje wordt nog eens aagewakkerd door ZijOnline... |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
hey boudewijn ...hoestie? zou het kunnen kloppen wat ze zeggen ..er zijn al zovelen die hetzelfde verhaal vertellen |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op woensdag 07 mei 2008 - 15:19 schreef tg3 het volgende:hey boudewijn ...hoestie? zou het kunnen kloppen wat ze zeggen ..er zijn al zovelen die hetzelfde verhaal vertellen het is warm :) |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Ik wist het!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
Ik heb altijd al gezegt dat het nep was. |
|
|
|
|
Jaapfan
|
|
|
Iedereen weet nou toch onderhand wel dat pas de volgende dag het echte huwelijk is afgesloten,Bericht van ZijOnline is dus mosterd na de maaltijd |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
quote:Op woensdag 07 mei 2008 - 15:42 schreef Jaapfan het volgende:Iedereen weet nou toch onderhand wel dat pas de volgende dag het echte huwelijk is afgesloten,Bericht van ZijOnline is dus mosterd na de maaltijd bij sommige dringt dat moeilijk door,, het blijft maar hetzelfde verhaaltje. ! ding is zeker.. de tieten van amanda en nastasia zijn wel nep |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
wat hebben tieten met het huwelijk te maken? |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
quote:Op woensdag 07 mei 2008 - 16:00 schreef pauline@nowlive het volgende:[..] bij sommige dringt dat moeilijk door,, het blijft maar hetzelfde verhaaltje. ! ding is zeker.. de tieten van amanda en nastasia zijn wel nep nou dan zijn we daar ook weer over uit ..lag nachten wakker daarover...eindelijk HET antwoord |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
quote: hahaha,helemaal niks,maar paultje had geen weerwoord meer |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
Ja ik had dus ook de Gemeente Eemnes gebeld, en was nummero zoveel. en kreeg hetzelfde antwoord: privacy..en terecht natuurlijk. toch maar volhouden dat ze de dag erna het wettelijk huwelijk zouden hebben gesloten..Het zal wel. Ik denk echter, dat de aangedaanheid van de heer Recourt geheel en al acteerprestatie is geweest. Volgens mij wisten ze al, dat het een fakehuwelijk zou worden en stapten ze daarom zo gemakkelijk over het scheldincident heen. Ach het is alleen zo, dat de waarheid altijd boven tafel komt, maar dat zal niet meer tot al teveel discussies leiden in de fora, want de meesten zullen dan wel plat zijn gegaan... |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
Ow dat was het Grissom, hihi. ik begreep het al niet helemaal. Maar ja ben dan ook een Brian fan, dus per definitie dom.................
Maar dat het huwelijk nep is dat wisten we al, en ook de show de avond ervoor was zo mooi gespeeld, pffffffff |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Het enige wat Paultje kan (en dat geldt voor al die lowlivers) is onmiddellijk een oude koe uit de sloot sjorren. |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
quote:Op woensdag 07 mei 2008 - 16:12 schreef seya het volgende:Ja ik had dus ook de Gemeente Eemnes gebeld, en was nummero zoveel. en kreeg hetzelfde antwoord: privacy..en terecht natuurlijk. toch maar volhouden dat ze de dag erna het wettelijk huwelijk zouden hebben gesloten..Het zal wel. Ik denk echter, dat de aangedaanheid van de heer Recourt geheel en al acteerprestatie is geweest. Volgens mij wisten ze al, dat het een fakehuwelijk zou worden en stapten ze daarom zo gemakkelijk over het scheldincident heen. Ach het is alleen zo, dat de waarheid altijd boven tafel komt, maar dat zal niet meer tot al teveel discussies leiden in de fora, want de meesten zullen dan wel plat zijn gegaan... hou je liever met recente dingen bezig, en kijk op de 10 site voor de foto reportage |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
quote:Op woensdag 07 mei 2008 - 16:15 schreef pauline@nowlive het volgende:[..] hou je liever met recente dingen bezig, en kijk op de 10 site voor de foto reportage is wel een beetje dubbel dat jij over recente dingen begint terwijl je altijd de koeien uit sloot haalt |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op woensdag 07 mei 2008 - 16:20 schreef tg3 het volgende:[..] is wel een beetje dubbel dat jij over recente dingen begint terwijl je altijd de koeien uit sloot haalt Idd, tg3. Inkoppertje voor ons. |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote:Op woensdag 07 mei 2008 - 16:15 schreef pauline@nowlive het volgende:[..] hou je liever met recente dingen bezig, en kijk op de 10 site voor de foto reportage Ik heb me voorgenomen niet meer alles te laten zeggen. De tijd dat ik me liet commanderen ligt ver achter me hoor. Ik bepaal zelf waarover ik schrijf en over welke periode. Ik begin goed het land in te krijgen van de aanmatigende toon van jou. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op woensdag 07 mei 2008 - 16:25 schreef seya het volgende:[..] Ik heb me voorgenomen niet meer alles te laten zeggen. De tijd dat ik me liet commanderen ligt ver achter me hoor. Ik bepaal zelf waarover ik schrijf en over welke periode. Ik begin goed het land in te krijgen van de aanmatigende toon van jou. Girl power! |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
quote:Op woensdag 07 mei 2008 - 16:25 schreef seya het volgende:[..] Ik heb me voorgenomen niet meer alles te laten zeggen. De tijd dat ik me liet commanderen ligt ver achter me hoor. Ik bepaal zelf waarover ik schrijf en over welke periode. Ik begin goed het land in te krijgen van de aanmatigende toon van jou. You go girl..............
Boudewijn kun je ook mensen op negeer zetten, ik heb al een aardig lijstje........... |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op woensdag 07 mei 2008 - 16:36 schreef Bigfoot het volgende:[..] You go girl.............. Boudewijn kun je ook mensen op negeer zetten, ik heb al een aardig lijstje........... nee dat kan nog niet |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op woensdag 07 mei 2008 - 16:15 schreef pauline@nowlive het volgende:[..] hou je liever met recente dingen bezig, en kijk op de 10 site voor de foto reportage bla bla bla foto's ja we hebben het zelfs op de streams gezien, maar waar is dat trouwboekje waarom hebben ze dat niet vol trots laten zien |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
quote: jammer hihi
Boudewijn ik hoorde over een filmpje met een sparrende kabouter ?? waar staat die ?? |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
Dit heb ik vanaf het eerste begin al geroepen! Inclusief de site van de weddingpastors....
zucht, ik word ook nooit geloofd (kijkt nu heeeeeeel zielig:P)
(en voor degenen die denken dat ik echt zielig kijk, dit is niet het geval |
|
|
|
|
makker
|
|
|
quote:Op woensdag 07 mei 2008 - 16:36 schreef Bigfoot het volgende:[..] You go girl.............. Boudewijn kun je ook mensen op negeer zetten, ik heb al een aardig lijstje........... Waarom? Iedereen mag toch neerzetten wat hij wilt? Iedereen heeft een eigen favoriet en mag die steunen. Zo lang we het op het forum maar bij DGK houden en niet op de man(poster)af want dat is gewoon triest. |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
quote:Op woensdag 07 mei 2008 - 16:53 schreef Anne het volgende:Dit heb ik vanaf het eerste begin al geroepen! Inclusief de site van de weddingpastors.... zucht, ik word ook nooit geloofd (kijkt nu heeeeeeel zielig:P) (en voor degenen die denken dat ik echt zielig kijk, dit is niet het geval Sorry Anne dat ik niet gelijk geluisterd heb ;) |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
quote: Fijn, het heeft al effect! excuses aanvaard!:P |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote: Is altijd een lekker gevoel gelijk te krijgen en van mij krijg je het ook hoor! |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
quote:Op woensdag 07 mei 2008 - 17:00 schreef seya het volgende:[..] Is altijd een lekker gevoel gelijk te krijgen en van mij krijg je het ook hoor! Jippieeeeeeeeeeeee :-) ik word blij van jullie |
|
|
|
|
stacy1974
|
|
|
quote:Op woensdag 07 mei 2008 - 16:15 schreef pauline@nowlive het volgende:[..] hou je liever met recente dingen bezig, en kijk op de 10 site voor de foto reportage die foto reportage op 10 zegt niets.Huub zijn hand met pen hangt boven het papier. en volgens zeggen is het een gewoon a4 tje dus gewoon papier en normaal gebruikt men er een speciale papiersoort voor. de reportage was na opmerkingen al snel verdwenen en zolang ze geen trouwboekje hebben laten zien on streams. wat ze makkelijk hadden kunnen doe. omdat ze weten dat er overal over een nep huwelijk gesproken wordt. Is dedat hele huwelijk een grote nep toestand. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Nouja, ik mag hopen voor Claire dat het artikel klopt en dat ze niet getrouwd zijn. Persoonlijk vind ik zijOnline niet zo betrouwbaar |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op woensdag 07 mei 2008 - 21:13 schreef Caroline het volgende:Nouja, ik mag hopen voor Claire dat het artikel klopt en dat ze niet getrouwd zijn. Persoonlijk vind ik zijOnline niet zo betrouwbaar je kan het ook zien als ze al die fabels de wereld uit willen helpen waarom laten ze hun trouwboekje dan niet op de streams zien.
mja boeie scheelt ze weer een scheiding zodra hij weer zijn wurmpie in een ander stopt |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
nep nep nep ze zijn nooit getrouwd alleen onder trouw met tien mensen die keken en geen 1000 zoals huubje verdraait . |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Daarom was dat bezoek ook zo fel tegen Amanda. Die riep de hele tijd dat het nep was. |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
ja de anderen weten het ook |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
|
|
|
suikertje
|
|
|
mss dat de streamers het nu melden over het trouwboekje ,zullen ze het binnen kort wel laten zien lol je wet dat alles nep is gewoon een spel niets meer niets minder |
|
|
|
|
Elske
|
|
|
Huub vertelde (?) gisteren op de RTL chat dat ze echt een trouwboekje hebben en dat die in de kluis ligt. De dag na het huwelijk zijn ze naar Eemnes geweest en daar voor de wet getrouwd.......aldus Huub......en we kennen Huub toch ???? |
|
|
|
|
tijgertjee
|
|
|
sorry hoor maar dat hele gouden kooi is allemaal gewoon nep daar in villa huis spelen acteurs in
dus mensen het is gewoon nep gedoe |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op woensdag 07 mei 2008 - 22:56 schreef tijgertjee het volgende:sorry hoor maar dat hele gouden kooi is allemaal gewoon nep daar in villa huis spelen acteurs in dus mensen het is gewoon nep gedoe ach in een film zitten ook acteurs |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
als je goed opgelet had weet je dat amanda in de serie dunya en desie heeft meegespeeld en erik bij fort alpha;-) |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
Op een ander forum las ik, dat de ouders van Claire de legesnota hadden ontvangen voor het burgerlijk huwelijk. Ja right, lijkt me vreemd verhaal. |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
|
|