|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Teen is kostbaarste bezit!
De mannen van Black Label Fighting en de mannelijke Miljonairs vinden het mooi geweest en hebben plaatsgenomen op de bankjes in de tuin. Wanneer ze het over echte mannen onderwerpen hebben springt Jaap uit stoel. "Aaaah! Aaaah!", schreeuwt de Briellenaar als een klein meisje. Huub veert uit zijn stoel om te kijken wat er mis is met zijn grote vriend. "Het is maar een vlinder!", stelt de Oldenzaler Jaap gerust wanneer het beestje weg vliegt. De kickboksers kunnen er wel om lachen. "In Suriname gillen we zo als we een anaconda of een tijger zien!", grappen de mannen. "Ja, maar hij kwam uit mijn slipper!", verdedigt Jaap zich. " En mijn teen is mijn kostbaarste bezit!"
Jaap springt meteen op de bank!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
annie
|
|
|
Breng nu je stem uit Geplaatst op 07-05 om 16:21
Op RTL site staat een poll met de vraag wie van jouw de gouden kooi mag winnen. Brian ligt tot nu toe aan kop met 39 % waarbij het aantal stemmen wat tot nu toe is uitgebracht 368 is. Wil jij ook je stem uitbrengen , ga dan naar de onderstaande link en breng je stem uit. Over deze poll betrouwbaar is, is nog maar de vraag. Het zou wel leuk zijn een site van b.v. Maurice de Hond te gebruiken als objectieve poll.
Breng nu je stem uit op
http://www.rtl.nl/actueel/rtlboulevard/home/index.xml
NL heeft wat te bewijzen lijkt me...... |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Ik zie, dat Brain maar 21% heeft....huh????? |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
ik zie dat huub op kop ligt hoor hahahaha;-) |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
Tja heel NL is gemobiliseerd hihi terror op RTL Boulevard............ Maar ach ze kunnen het aanpassen toch hihihihi |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
hahahaha ja maar wij hielden toch niet van oneerlijk???wij schreeuwen hier al ik weet niet hoelang over huubs oneerlijkheid bigfoot hahaha,dan moeten we er zelf niet mee aankomen rennen grijnzzz. |
|
|
|