|
|
Boudewijn
|
|
|
Breng jouw stem uit voor jouw favoriet bij de RTL Boulevard poll
Wie mag van jou de kooi winnen? Je kunt bij RTL Boulevard jouw stem geven:
http://www.rtl.nl/actueel/rtlboulevard/home/index.xml
rechtermenu, bijna onderaan
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 mei 2008 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Nou Boudewijn, de lowlivers hebben je raad opgevolgd. Huubje staat al op 50%! |
|
|
|
|
aniet
|
|
|
Boudewijn ..wij moeten in actie komen voor onze Japio ! |
|
|
|
|
lijntje
|
|
|
dit komt zeker van jullie ??? |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
quote: Huh ??
Masaal stemmen mensen, ik denk dat die dinges site er lucht van heeft gekregen en we willen geen vertekend beeld, toch ??? |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
maar je mag maar 1keer stemmen;-( |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
Jeetje Huub staat al op 59%,echt balen |
|
|
|
|
mc-bjorn
|
|
|
nowlive heeft eerder de site gevonden en de poll dan wij want huub staat op 50% of zoiets maar Brain is natuurlijk de beste met jaap en amanda want huub is er toch ook wel eens uitgestemd met ontslangronde of had ik dat nou verkeerd |
|
|
|
|
mauyoo67
|
|
|
en hoe zou dat komen? iemand geeft zelf toe hoe hij/zij het gedaan heeft
Url van Rtl boulevard kopieren, site sluiten internet openen, cookies verwijderen, url weer plakken, op RTL boulevard paar keer op F5 klikken en je kunt weer stemmen
en nu word clair hoger dan amanda geholpen en maar klagen |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Wie gelooft dit nu na gisteren? |
|
|
|
|
mauyoo67
|
|
|
|
|
|
mauyoo67
|
|
|
quote: iemand schrijft het zelf hoe het moet |
|
|
|
|
suikertje
|
|
|
sjow mijn stem gaat naar brain de lang zittende hij verdiend het ook. |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Ergens is het wel zielig. Die Hubisten gaan allemaal blind voor hun idool, terwijl de groep anti-Hubisten veel genuanceerder is. Er zitten Brian-fans, Amanda-fans en Jaap-fans tussen. |
|
|
|
|
suikertje
|
|
|
mensen het werkt wel ik heb al 2 keer gestemd op brain kom op wij kunen het ook lol |
|
|
|
|
djen
|
|
|
|
|
|
mauyoo67
|
|
|
zo ging het toen met die van de telegraaf ook ik bracht mijn stem uit en kon gelijk weer stemmen dus je kan eindeloos op je favoriet stemmen
en als je niets tedoen hebt en fanatiek bent .... |
|
|
|
|
ciska
|
|
|
|
|
|
suikertje
|
|
|
ik zie dat het maar 2x heeft gewerkt.het (Stemmen)
ik hoop dat huub flink op zijn bek gaat en de 15e eruit met dat vies ventje |
|
|
|
|
ciska
|
|
|
er zijn 283 voormij en mag nu niks zeggen |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
die polls zijn vaak vrij makkelijk te beinvloeden, als hij er over een uurtje nog op staat zal ik er eens naar kijken... |
|
|
|
|
ciska
|
|
|
ja huub staat op 59 en brian22 |
|
|
|
|
ciska
|
|
|
nou er klopt zeker niks van net stond er 2776 stemmeen en 2445 klopt yoch niet |
|
|
|
|
suikertje
|
|
|
hoe kom je op de chat daar ik had mij aan gemeld maar hij werkt niet,ik ga daar zitten zo dat er weer 1 huub fan minder in kan |
|
|
|
|
roepieroepie
|
|
|
amanda 6 % brain 22 % claire 4 % jaap 11 % huub 58 %
aantal stemmers 2460
rtlboulevardpoll wie mag winnen.
stand 19.20 uur |
|
|
|
|
ciska
|
|
|
via die link en dan lees meer |
|
|
|
|
ciska
|
|
|
|
|
|
ciska
|
|
|
bij dat paarse b lokje staat lees meer je kan ook luisteren naar de radio daar |
|
|
|
|
suikertje
|
|
|
|
|
|
ciska
|
|
|
|
|
|
ciska
|
|
|
net ston jaap op 11 en nou10 |
|
|
|
|
suikertje
|
|
|
ik krijg alleen test beeld ;-( |
|
|
|
|
suikertje
|
|
|
jaaa ik zit erop ciska bedankt :P |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
|
|
|
ciska
|
|
|
bij huub is er een stem af hahahaha |
|
|
|
|
Yves
|
|
|
stand per 20:45
Amanda 6% Brian 22% Claire 4% Jaap 11% Huub 57%
Aantal stemmen: 2834 |
|
|
|
|
ciska
|
|
|
zie je wel dat het niet klopt die stemming |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Ach dit stelt toch niks voor smsjes en bellen daar telt het om dus wat een drukte om niks hahhahahha |
|
|
|
|
Elske
|
|
|
volgens mij is die pol gemanipuleerd !!!!! Kan toch nooit Huub zo hoog>>> Op alle fora wordt hij zwaar afgezeken !!!! |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op woensdag 07 mei 2008 - 23:00 schreef Elske het volgende:volgens mij is die pol gemanipuleerd !!!!! Kan toch nooit Huub zo hoog>>> Op alle fora wordt hij zwaar afgezeken !!!! Het ingrijpen van LowLive! |
|
|
|
|
Nijntje1974
|
|
|
|
|
|
ilse
|
|
|
ik geloof dit wel,want je zag toch hoe amanda en braĆn de overwinning speelde..zeg ik wel toevallig zo vlak voor het einde! |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Nee Ilse, LowLive zit de boel te flessen. |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
ja je kunt alles wel op nowlive gooien,maar jij weet net zo goed als ik dat dat niet klopt..en nee ik heb ook niks met nowlive,zet het er maar weer bij. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op woensdag 07 mei 2008 - 23:35 schreef ilse het volgende:ja je kunt alles wel op nowlive gooien,maar jij weet net zo goed als ik dat dat niet klopt..en nee ik heb ook niks met nowlive,zet het er maar weer bij. Nee, het is echt waar. Ze hebben het zelfs ergens neergezet (lees maar op het forum van Tien, maar hier staat het ook ergens). Ze hebben een manier gevonden om meerdere malen te stemmen, wat in principe niet zou moeten kunnen. En aangezien die lui voor het merendeel niets te doen hebben ... |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
quote: lekker laten gaan, ze bedriegen alleen hun zelf door in die smoesjes te geloven, de werkelijke stem is alleen op 22 mei en niet de boulevard site. Dus keep on dreaming huubfans, jullie liegen alleen jullie zelf voor. |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
quote:Op woensdag 07 mei 2008 - 23:37 schreef draakje het volgende:[..] Nee, het is echt waar. Ze hebben het zelfs ergens neergezet (lees maar op het forum van Tien, maar hier staat het ook ergens). Ze hebben een manier gevonden om meerdere malen te stemmen, wat in principe niet zou moeten kunnen. En aangezien die lui voor het merendeel niets te doen hebben ... juist maar je weet het wie het laatst lacht lacht het best |
|
|
|