|
|
tg3
|
|
|
ik geloof deze poll wel ....het verschil zit em in dat huub heel veel fanatieke fans heeft die streamen internetten bloggen filmpjes en radioprog maken zullen wel een stuk of 10.000 zijn die als de meerderheid willen overkomen ........terwijl jaap brian amanda meer normale fans hebben die af en toe villa vandaag lezen tv uitzendingen kijken .....en af en toe een youtube filmpje ...die houden zich niet zo bezig met stemmen hier en stemmen daar op een enquete ...........maar die stemmen pas in de live uitzending ... |
|
|
|
|
Elske
|
|
|
ik heb net een truc gehoord hoe je tig keer kan stemmen op RTLBoulevard...... |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
quote:Op woensdag 07 mei 2008 - 23:37 schreef draakje het volgende:[..] Nee, het is echt waar. Ze hebben het zelfs ergens neergezet (lees maar op het forum van Tien, maar hier staat het ook ergens). Ze hebben een manier gevonden om meerdere malen te stemmen, wat in principe niet zou moeten kunnen. En aangezien die lui voor het merendeel niets te doen hebben ... ja lief vuurspuugend draakje maar luister,pauline die liegt alles bij elkaar,dus het zou allemaal wel niet waar zijn denk je ook niet?;-)je moet die gasten niet zo geloven. |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
quote:Op woensdag 07 mei 2008 - 23:39 schreef tg3 het volgende:ik geloof deze poll wel ....het verschil zit em in dat huub heel veel fanatieke fans heeft die streamen internetten bloggen filmpjes en radioprog maken zullen wel een stuk of 10.000 zijn die als de meerderheid willen overkomen ........terwijl jaap brian amanda meer normale fans hebben die af en toe villa vandaag lezen tv uitzendingen kijken .....en af en toe een youtube filmpje ...die houden zich niet zo bezig met stemmen hier en stemmen daar op een enquete ...........maar die stemmen pas in de live uitzending ... ik denk dat je daar gelijk in hebt. |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
22 mei daar gaat het om, maak me niet zo druk om boulevart, dat is toch al een programma wat ik afzet zodra die kwalbert verlinde in beeld komt. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Ik hoop het, trapper. |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
je moet je ook niet druk maken want dat is slecht voor je hart. En ik zeg bij deze we zullen het allemaal wel zien...ik weet niet wie er gaat winnen,zelf hoop ik amanda of jaap. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op woensdag 07 mei 2008 - 23:43 schreef ilse het volgende:je moet je ook niet druk maken want dat is slecht voor je hart. En ik zeg bij deze we zullen het allemaal wel zien...ik weet niet wie er gaat winnen,zelf hoop ik amanda of jaap. Dat hoop ik ook. Enne, ik maak me niet zo druk hoor. Tenslotte ben ik een draak. |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
jaap laat pas 15 mei weten hoe en wat hij gaat spelen, hij kan nu wel leuk aan huub verklaren dat hij met hem wil spelen maar ik ben benieuwd of dat morgen na de chat nog zo is. Allemaal tegen jaap zegen hoe nowlive (jullie weten wel wie ik bedoel) zijn site aan het afkraken is, ook de beheerder van kingjaap kreeg de volle bak. Dat zijn nou huubfans ik hoop dat jaap daar morgen veel van mee krijgt. |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
ja morgen met zn allen jaap op de hoogte brengen dat huun express de popo heeft verloren dit keer want hij heeft zijn fans gezegd dat hij 2de wilde eindigen |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
ik heb toch het flauwe vermoeden dat mensen zich meer druk maken om een site vol met letters,dan om de kooi!
haha draakje wel een lief draakje dan?want uhmm nu ben ik blond,als je gaat spugen wordt ik rood dah mot ik nie hebben;-( |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
quote:Op woensdag 07 mei 2008 - 23:46 schreef tg3 het volgende:ja morgen met zn allen jaap op de hoogte brengen dat huun express de popo heeft verloren dit keer want hij heeft zijn fans gezegd dat hij 2de wilde eindigen ja dat heeft zin hahahaha,die lui lachen zich dood. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op woensdag 07 mei 2008 - 23:47 schreef ilse het volgende:ik heb toch het flauwe vermoeden dat mensen zich meer druk maken om een site vol met letters,dan om de kooi! haha draakje wel een lief draakje dan?want uhmm nu ben ik blond,als je gaat spugen wordt ik rood dah mot ik nie hebben;-( Als ik écht goed vuurspuug, ben je zwart. |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
zou best kunnen he ......dat jaap allang weet wat hij moet doen ..of wacht op instructies wie hij moet wegstemmen |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
ik denk dat ze daar allemaal genieten van de geloofwaardigheid van de buitenwereld,enzo enorm veel geld gaan verdienen na 15mei... |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Met zulk grootschalig bedrog kom je nooit weg. Het kan een tijdje duren, maar vroeg of laat komt de waarheid aan het licht. Dus als het allemaal doorgestoken kaart is, zal ooit iemand zijn/haar mond voorbijpraten. |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
dat denk ik wel.zeker na de goudenkooi,ja of ze moeten iedereen klem hbben gezet en dat hebben moeten tekenen.voor als dit of dat gebeurd dan dit of dat,dan heeft niemand een poot om op te staan,alleen pechehad zeg maar. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
smsen is na de halve finale naar 5656 hoorde ik amanda zeggen |
|
|
|
|
stacy1974
|
|
|
nou de pol is verwijderd en bij de buren zijn ze er nu van avertuigd dat Huub de absolutewinnaar moet wezen. Ach hoe zielig ben je dan,als je er zelfs bij neerzet hoe je meerdere keren kon stemmen en hoe dat gedaan moest worden. eerst stemmen dan alle cookie's verwijderen en dan de site afsluiten en dan kon je opnieuw je stem uitbrengen. en met trost verm,eleden er nog velen zo meerdere keren hun stem uitgebracht te hebben. Ja straks zal blijken . eerlijk duurt het langst |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
positief denken zodat huub en claire verliezen maakt verder niet uit wie er wint tuurlijk hoopt iedereen op zijn of haar favoriet maar hoofdzaak is dat huub verliest |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op donderdag 08 mei 2008 - 17:54 schreef stacy1974 het volgende:nou de pol is verwijderd en bij de buren zijn ze er nu van avertuigd dat Huub de absolutewinnaar moet wezen. Ach hoe zielig ben je dan,als je er zelfs bij neerzet hoe je meerdere keren kon stemmen en hoe dat gedaan moest worden. eerst stemmen dan alle cookie's verwijderen en dan de site afsluiten en dan kon je opnieuw je stem uitbrengen. en met trost verm,eleden er nog velen zo meerdere keren hun stem uitgebracht te hebben. Ja straks zal blijken . eerlijk duurt het langst Niet erg slim van onze vriendjes van LowLive. Op Fok staat precies hoe ze het gedaan hebben. In 3 minuten is Huub van 22% naar 59% gestegen. Dat dat niet kan, moeten ze toch zelfs daar begrijpen. Ze zeggen op Fok trouwens ook gewoon eerlijk dat ze een bom onder de poll hebben gelegd. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op donderdag 08 mei 2008 - 18:59 schreef draakje het volgende:[..] Niet erg slim van onze vriendjes van LowLive. Op Fok staat precies hoe ze het gedaan hebben. In 3 minuten is Huub van 22% naar 59% gestegen. Dat dat niet kan, moeten ze toch zelfs daar begrijpen. Ze zeggen op Fok trouwens ook gewoon eerlijk dat ze een bom onder de poll hebben gelegd. Dat mogen ze doen bij FOk en NOwfuckinglive maar helaas kunnen ze dat straks niet met de finale |
|
|
|