|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Claire maakt zich zorgen!
Huub en Claire zijn op een Fatboy kussen beland in het zwembad. Claire spreekt Huub even aan over het vechten. Ze vindt hem toch wel een vechtersbaasje, maar ziet het echt niet zitten dat Huub het tegen Brian opneemt. "Als ik jou dan zo zie tegen een jongen, die je niet eens kent", zegt ze en wijst hem op zijn onervarenheid. "Ik ben er ook bang voor", geeft Huub toe. "Als Amanda getraind is om te boksen en aan mij vraagt om te boksen, zeg ik ook dat ik dat niet wil", maakt Claire haar punt duidelijk. "Ik hoop echt dat ik me in kan houden", vertelt Huub. "Dan heeft iedereen wel respect voor je", zegt de Tilburgse. Ze waarschuwt hem voor de gevaren als hij hard op zijn oog geslagen wordt. Hier reageert Huub op, door te verwijzen naar de tekst op een t-shirt van Brian 'pain is temperarly, pride is forever'. "Is toch lachen, daarna leuk een barbecue, misschien nog even langs het ziekenhuis", lacht Huub. Maar Claire kan er niet om lachen. De Oldenzaler maakt duidelijk dat ze zich echt geen zorgen hoeft te maken, omdat ze een hele goede scheidsrechter krijgen tijdens het gevecht. "Ik ben benieuwd...", is Claires nog niet overtuigende reactie...
bron: tien.tv |
|
|