|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Video-chat was top!
Brian en Amanda komen terug van hun video-chat sessie. "Vertel, hoe was het?", vraagt Ricardo. "Ja, helemaal top!", roept de 20-jarige Miljonair opgetogen. Wanneer Brian de Villa inloopt reageren de anderen enthousiast. "Is leuk hè?", roept Huub. "Ik wil alles weten, want morgen moet ik!", aldus de gastspeler. "We kregen ook te horen dat we allebei veel hebben geklets, want gisteren was alleen Huub aan het woord", lacht Amanda. Huub en Claire houden beiden hun mond...
bron: tien.tv |
|
|
|
|
kinderen
|
|
|
ik vond het ook top alleen jammer dat ze brian er echt uit stemmen de 15 ik vind dat niet kunnen maar ja we zien het wel |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Ik heb de hele chat sessie gevolgd. Ik was benieuwd hoe Brian en Amanda buiten hun vertrouwde omgeving naar elkaar toe zijn. Ik vond ze beide heel relaxed, vullen elkaar goed aan/goed samenspel. En ik moet zeggen dat ik geloof dat de gevoelens naar elkaar echt zijn. Je ziet tederheid als ze naar elkaar kijken en aanraken.
Over het wegstemmen de 15e; ik geloof niet dat het zo makkelijk gaat als de bewoners denken. Dat kan bijna niet en zeker niet als je twee stellen in het huis heb. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Ik ben helaas geen ster in wiskunde, maar er moet toch een soort berekening te maken zijn van hoe het waarschijnlijk gaat verlopen? |
|
|
|
|
makker
|
|
|
quote:Op woensdag 07 mei 2008 - 22:21 schreef draakje het volgende:Ik ben helaas geen ster in wiskunde, maar er moet toch een soort berekening te maken zijn van hoe het waarschijnlijk gaat verlopen? ........HUUB..JAAP..CLAIRE..AMANDA..BRIAN HUUB....--.....8......10......6......4 JAAP....10.....--.....6.......8......4 CLAIRE..10.....8......--......6......4 AMANDA..4......8......6.......--.....10 BRIAN...4......8......6.......10.....-- TOTAAL..28.....32.....28......30.....22
In dat geval zou het betekenen dat Brian eruit moet. Maar ja dit is niet wat ik verwacht van die puntentelling en dat hij zo zou gaan. Denk eerder dat Claire eruit gaat en de overige 4 de finale gaan spelen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 mei 2008 door makker -- |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
quote:Op woensdag 07 mei 2008 - 22:32 schreef makker het volgende:[..] HUUB JAAP CLAIRE AMANDA BRIAN HUUB -- 8 10 6 4 JAAP 10 -- 6 8 4 CLAIRE 10 8 -- 6 4 AMANDA 4 8 6 -- 10 BRIAN 4 8 6 10 -- TOTAAL 28 32 28 30 22 In dat geval zou het betekenen dat Brian eruit moet. Maar ja dit is niet wat ik verwacht van die puntentelling en dat hij zo zou gaan. Denk eerder dat Claire eruit gaat en de overige 4 de finale gaan spelen. de mensen thuis hadden toch ook nog een stem???? |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op woensdag 07 mei 2008 - 22:32 schreef makker het volgende:[..] HUUB JAAP CLAIRE AMANDA BRIAN HUUB -- 8 10 6 4 JAAP 10 -- 6 8 4 CLAIRE 10 8 -- 6 4 AMANDA 4 8 6 -- 10 BRIAN 4 8 6 10 -- TOTAAL 28 32 28 30 22 In dat geval zou het betekenen dat Brian eruit moet. Maar ja dit is niet wat ik verwacht van die puntentelling en dat hij zo zou gaan. Denk eerder dat Claire eruit gaat en de overige 4 de finale gaan spelen. Maar dit is maar een van de mogelijkheden. Ik bedoel eigenlijk meer een kansberekening, zodat je met zekerheid kunt zeggen hoeveel kans iedereen maakt om eruit geknikkerd te worden. Voor de wiskundigen onder ons moet dat een eitje zijn. |
|
|
|
|
makker
|
|
|
quote:Op woensdag 07 mei 2008 - 22:36 schreef draakje het volgende:[..] Maar dit is maar een van de mogelijkheden. Ik bedoel eigenlijk meer een kansberekening, zodat je met zekerheid kunt zeggen hoeveel kans iedereen maakt om eruit geknikkerd te worden. Voor de wiskundigen onder ons moet dat een eitje zijn. Ok ik dacht dat je meer zo'n berekening bedoelde maar kansbereking kan je volgens mij op dit moment niet maken aangezien het afhangt van wat iedereen aan punten geeft aan de ander. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op woensdag 07 mei 2008 - 22:40 schreef makker het volgende:[..] Ok ik dacht dat je meer zo'n berekening bedoelde maar kansbereking kan je volgens mij op dit moment niet maken aangezien het afhangt van wat iedereen aan punten geeft aan de ander. Als je weet hoeveel punten iedereen mag weggeven, kan het vogens mij wel. |
|
|
|
|
makker
|
|
|
quote: Dat klopt Johan maar die stem telt pas in de finale als er nog maar 4 mensen over zijn. Dat is wat ik weet. Maar kan ook zo maar zijn dat ie in de halve finale al telt en in dat geval gaat Claire eruit. En dat is niet meer dan terecht lijkt mij |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
|
|
|
makker
|
|
|
quote: Als we daar achter zijn gekomen kunnen we het er nog eens over hebben en ga ik mijn wiskunde eens boven water halen. Of weet iemand de puntenverdeling al? |
|
|
|
|
makker
|
|
|
quote: Dat klopt Izzie maar toch pas in de finale?? |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
en we weten niet wat Jaap doet met zijn punten hij weet ook wel dat huub hem gebruikt |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
als jaap slim is geeft hij huub de laagste punten. In ieder geval de beslissende stem is sowie zo van Jaap. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Ik dacht ook pas in de finale. |
|
|
|
|
makker
|
|
|
quote:Op woensdag 07 mei 2008 - 22:45 schreef izzie het volgende:als jaap slim is geeft hij huub de laagste punten. In ieder geval de beslissende stem is sowie zo van Jaap. Dat is wel duidelijk. Jaap heeft de beslissende stem en zal uiteindelijk gaan bepalen wie die gaat krijgen. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op woensdag 07 mei 2008 - 22:46 schreef makker het volgende:[..] Dat is wel duidelijk. Jaap heeft de beslissende stem en zal uiteindelijk gaan bepalen wie die gaat krijgen. zal hij dat zelf ook doorhebben? |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Dat weet ik wel zeker. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: jammer dat hij dat niet uitspeelt dan want dan loopt huub NOG meer als een loopse hond achter Jaap aan |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Ik denk/hoop dat Jaap zich op de vlakte houdt en dan de 15e genadeloos toeslaat. |
|
|
|
|
Jaapfan
|
|
|
Als Jaapfan denk ik toch echt dat hij probeert om Brian weg te spelen.Dan heeft hij nog maar 1 stelletje tegenover zich in de finale. De 2 vrouwen stellen dan niets meer voor en gaat het tussen hem en Huub. Ik denk dan dat hij het wint van Huub. Dus voor mij wordt Jaap de winnaar |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op woensdag 07 mei 2008 - 22:58 schreef draakje het volgende:Ik denk/hoop dat Jaap zich op de vlakte houdt en dan de 15e genadeloos toeslaat. ik hoop het zo ohw wat zou dat een stunt zijn |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op woensdag 07 mei 2008 - 23:01 schreef Jaapfan het volgende:Als Jaapfan denk ik toch echt dat hij probeert om Brian weg te spelen.Dan heeft hij nog maar 1 stelletje tegenover zich in de finale. De 2 vrouwen stellen dan niets meer voor en gaat het tussen hem en Huub. Ik denk dan dat hij het wint van Huub. Dus voor mij wordt Jaap de winnaar Dat weet ik niet. Als Brian eruit ligt, zullen Brians publieksstemmen waarschijnlijk worden verdeeld tussen hem en Amanda. En Amanda en Jaap scoren ongeveer hetzelfde. Dat is dus een heel onzekere factor. Vrouwen zullen misschien toch eerder geneigd zijn op Amanda te stemmen. |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Halve finale, worden er punten verdeeld onder de bewoners ENNNNNN kijkers thuis bepalen ook. DUSSSSSSSSSSSSSSSS STEM OP JE FAVORIET!!!! |
|
|
|
|
Jaapfan
|
|
|
Ik denk het niet omdat Amanda ondanks dat ze al meer dan een jaar in DGK zit op nr 4 eindigde tijdens de popupoll. Als deze stemming eerlijk is geweest is zij dus niet erg populair. Ik blijf erbij dat Jaap ervoor moet zorgen dat Brian niet in de finale komt |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op woensdag 07 mei 2008 - 23:10 schreef Jaapfan het volgende:Ik denk het niet omdat Amanda ondanks dat ze al meer dan een jaar in DGK zit op nr 4 eindigde tijdens de popupoll. Als deze stemming eerlijk is geweest is zij dus niet erg populair. Ik blijf erbij dat Jaap ervoor moet zorgen dat Brian niet in de finale komt Gisteren had Amanda 14% en Jaap 16%. Dat verschil is te klein om mee te gaan gokken. |
|
|
|
|
djen
|
|
|
quote:Op woensdag 07 mei 2008 - 22:45 schreef izzie het volgende:als jaap slim is geeft hij huub de laagste punten. In ieder geval de beslissende stem is sowie zo van Jaap. en als jaap dan slim is geeft hij inderdaad huub de laagste dan ligt huub eruit..en heeft hij groote kans op de 2 de of 1 ste plaats..jaap wint het zoal van clair en amanda |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Als Jaap inderdaad de beslissende factor is 15 mei, denk ik dat hij niet Brian maar Huub weg moet stemmen. Huub zal genadeloos zijn en dat weet Jaap. Huub ziet Jaap niet als concurrent. Als ze het van fans moeten hebben, dan wint Huub van Jaap zeer zeker. Huub zijn fans zijn tot alles in staat om hem als winnaar te zien. Huub – Jaap, Huub wint Jaap – Brian, Jaap wint. Als Brian 15 mei weg moet, ben ik ervan overtuigd dat hij ervoor zal zorgen dat Amanda wint. |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Als dit de uitslag zou zijn van de bewoners, wat er bovenin staat, dus....:
Hu - 28 pnt Ja - 32 pnt Cl - 28 pnt Am - 30 pnt Br - 22 pnt
betekend het niet, dat Brain al naar huis moet gaan. Want....de kijkers thuis die mogen ook gaan stemmen. Hoeveel had Brain gister gekregen tijdens de POPO en hoeveel Claire??? Kijk, en als de kijkers thuis "weer" zo gaan stemmen, zoals gister de uitslag was, en als je de uitslag met de punten van de bewoners bij elkaar optelt, dan zal Brain zowiezo van plek 5 verlaten. Dus, wat wij dan moeten doen is, Ja idd stemmen. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op woensdag 07 mei 2008 - 23:22 schreef Mrs.B het volgende:Als Jaap inderdaad de beslissende factor is 15 mei, denk ik dat hij niet Brian maar Huub weg moet stemmen. Huub zal genadeloos zijn en dat weet Jaap. Huub ziet Jaap niet als concurrent. Als ze het van fans moeten hebben, dan wint Huub van Jaap zeer zeker. Huub zijn fans zijn tot alles in staat om hem als winnaar te zien. Huub – Jaap, Huub wint Jaap – Brian, Jaap wint. Als Brian 15 mei weg moet, ben ik ervan overtuigd dat hij ervoor zal zorgen dat Amanda wint. Maar hoe zou hij dat laatste dan moeten doen? De Antillen mobiliseren? |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op woensdag 07 mei 2008 - 23:24 schreef Dragon het volgende:Als dit de uitslag zou zijn van de bewoners, wat er bovenin staat, dus....: Hu - 28 pnt Ja - 32 pnt Cl - 28 pnt Am - 30 pnt Br - 22 pnt betekend het niet, dat Brain al naar huis moet gaan. Want....de kijkers thuis die mogen ook gaan stemmen. Hoeveel had Brain gister gekregen tijdens de POPO en hoeveel Claire??? Kijk, en als de kijkers thuis "weer" zo gaan stemmen, zoals gister de uitslag was, en als je de uitslag met de punten van de bewoners bij elkaar optelt, dan zal Brain zowiezo van plek 5 verlaten. Dus, wat wij dan moeten doen is, Ja idd stemmen. Ja, maar volgens het forum van Tien gaan de kijkers pas in de finale een rol spelen. NIET in de halve finale. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op woensdag 07 mei 2008 - 23:08 schreef Dragon het volgende:Halve finale, worden er punten verdeeld onder de bewoners ENNNNNN kijkers thuis bepalen ook. DUSSSSSSSSSSSSSSSS STEM OP JE FAVORIET!!!! Spectaculaire ontknoping 'De Gouden Kooi' live vanuit miljoenenvilla BRIDGET MAASLAND PRESENTEERT HALVE FINALE EN FINALE
Na twintig roerige maanden vindt op donderdag 22 mei live de spectaculaire ontknoping plaats van ‘s werelds langstlopende dagelijkse real life soap ‘De Gouden Kooi’, gepresenteerd door Bridget Maasland. Over 36 dagen wordt bekend wie van de overgebleven bewoners Huub, Claire, Amanda Brian en Jaap zich miljonair kan noemen en de gigantische hoofdprijs (1 miljoen euro + 1000 euro per doorgebrachte dag minus de opgelegde boetes) in ontvangst mag nemen. Daarmee keert ‘De Gouden Kooi’ de grootste hoofdprijs uit in de geschiedenis van reality TV.
Op donderdag 15 mei spelen de huidige bewoners eerst een zinderende halve finale. Alle vijf de miljonairs moeten in een uur tijd een genadeloos oordeel vellen over hun medemiljonairs door middel van een puntensysteem. Elke miljonair krijgt een aantal punten toebedeeld en moet die, onder toeziend oog van een notaris, onder zijn of haar medespelers verdelen. Voor één van de bewoners heeft dit grote gevolgen. De miljonair met het laagste aantal punten moet zijn koffers pakken en de villa verlaten. Direct na de uitzending worden de telefoonlijnen geopend tot aan de grande finale en kan Nederland zijn of haar stem uitbrengen op zijn of haar favoriete miljonair via telefoon of sms. De puntenverdeling uit de halve finale bepaalt de helft van de definitieve einduitslag. De kijker bepaalt de andere helft.
Het absolute hoogtepunt wordt bereikt op donderdag 22 mei. Tijdens een twee uur durende live finale vanuit de miljoenenvilla krijgen de bewoners de laatste kans om televisiekijkend Nederland te laten zien hoe slim zij het spel hebben gespeeld en wie zich niet in de kaart heeft laten kijken. De speler met de meeste punten en stemmen is de uiteindelijke winnaar. Een ding is zeker, de eindstrijd van ‘De Gouden Kooi’, levert onvoorspelbare en spectaculaire televisie op. Wie gaat na donderdag 22 mei als miljonair door het leven? |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
je kan pas na de halve finale smsen wat voor de finale is |
|
|
|
|
makker
|
|
|
quote:Op woensdag 07 mei 2008 - 23:24 schreef Dragon het volgende:Als dit de uitslag zou zijn van de bewoners, wat er bovenin staat, dus....: Hu - 28 pnt Ja - 32 pnt Cl - 28 pnt Am - 30 pnt Br - 22 pnt betekend het niet, dat Brain al naar huis moet gaan. Want....de kijkers thuis die mogen ook gaan stemmen. Hoeveel had Brain gister gekregen tijdens de POPO en hoeveel Claire??? Kijk, en als de kijkers thuis "weer" zo gaan stemmen, zoals gister de uitslag was, en als je de uitslag met de punten van de bewoners bij elkaar optelt, dan zal Brain zowiezo van plek 5 verlaten. Dus, wat wij dan moeten doen is, Ja idd stemmen. Inmiddels hebben anderen ook al gereageerd maar pas na de halve finale kan je stemmen. Dus in dat geval moet Brian eruit. Niet dat ik daar vanuit ga maar zo kunnen ze het gaan spelen. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote: Als Brian 15 mei naar huis gaat dan zit Amanda in de finale. Vanaf 15 mei kunnen kijkers stemmen, het zou mij absoluut niet verbazen als Brian ervoor zorgt voor duizenden euro’s aan stemmen voor Amanda. Ik zou het zeker doen. Amanda haar kans zal dan vele malen groter zijn. Hij zal het vast als investering zien, wat het in zekere zin ook is. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op woensdag 07 mei 2008 - 23:32 schreef Mrs.B het volgende:[..] Als Brian 15 mei naar huis gaat dan zit Amanda in de finale. Vanaf 15 mei kunnen kijkers stemmen, het zou mij absoluut niet verbazen als Brian ervoor zorgt voor duizenden euro’s aan stemmen voor Amanda. Ik zou het zeker doen. Amanda haar kans zal dan vele malen groter zijn. Hij zal het vast als investering zien, wat het in zekere zin ook is. Tja, als Brian dat geld heeft om zo vaak op Amanda te stemmen ... |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
ik denk dat amanda ook wel een zekere kans maakt. |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Ohww sorry, ik had het dus verkeerd begrepen, toen ik die filmpje weer terug zag op youtube.
OMG!!!! Het ligt in handen van Jaap, voor welke groep hij kiest. Dus heel simpel....
als hij voor huub kiest, dan vliegt brain eruit. als hij voor brain kiest, dan vliegt huub eruit.
Toch??? |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op woensdag 07 mei 2008 - 23:35 schreef Dragon het volgende:Ohww sorry, ik had het dus verkeerd begrepen, toen ik die filmpje weer terug zag op youtube. OMG!!!! Het ligt in handen van Jaap, voor welke groep hij kiest. Dus heel simpel.... als hij voor huub kiest, dan vliegt brain eruit. als hij voor brain kiest, dan vliegt huub eruit. Toch??? Yep. |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
ja en of claire vliegt er alsnog uit kan ook nog. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote: Vergeet niet dat, al gaat hij de 15e naar huis, hij aardig wat geld meeneemt. € 1.000,00 per dag ? |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote: Dat zou helemaal mooi zijn. Ik gun haar alle goeds maar niet de winst. |
|
|
|
|
makker
|
|
|
Het lijkt mij ook gewoon logica als Claire de villa zal verlaten en dat Huub, Jaap, Brian en Amanda de finale spelen. Maar ja bij RTL/Talpa weet je het nooit. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op woensdag 07 mei 2008 - 23:38 schreef Mrs.B het volgende:[..] Vergeet niet dat, al gaat hij de 15e naar huis, hij aardig wat geld meeneemt. € 1.000,00 per dag ? Krijgt hij dat wel als hij er in de halve finale uit moet? |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
quote: ik ook niet absoluut niet. |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
quote: ja want hij moet er dan uit,hij gaat niet vrijwillig;-) |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Jazeker, dat is gegarandeerd geld. Zie het als hun salaris. |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
MORGEN ALLEMAAL MET JAAP CHATTEN EN ZEGGEN DAT HIJ HUUB MOET WEG STEMMEN, DAT HIJ SLECHT IS VOOR ZIJN IMAGE. |
|
|
|