BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Video-chat was top!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: GoudenKooi Nieuws
draakje
 draakje - woensdag 07 mei 2008 - 23:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 mei 2008 - 23:45 schreef Mrs.B het volgende:
Jazeker, dat is gegarandeerd geld. Zie het als hun salaris.
Oké, dat wist ik dan weer niet. Krijgt iedereen dat? Claire ook?
D®@Gøñ-L€€
 D®@Gøñ-L€€ - woensdag 07 mei 2008 - 23:47   quote  deeplink  
Ik vind de halve finale gewoon niet eerlijk.......KLAAR PUNT UIT!!

Iemand die vanaf het begin erbij zit en die dan 15 mei eruit moet, is niet eerlijk ten opzichte van iemand die pas 4 maand in de kooi zit!

Fok the rulezzz!!
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - woensdag 07 mei 2008 - 23:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 mei 2008 - 23:46 schreef trapper het volgende:
MORGEN ALLEMAAL MET JAAP CHATTEN EN ZEGGEN DAT HIJ HUUB MOET WEG STEMMEN, DAT HIJ SLECHT IS VOOR ZIJN IMAGE.
Doen allemaal.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - woensdag 07 mei 2008 - 23:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 mei 2008 - 23:46 schreef draakje het volgende:

[..]

Ook Claire ja.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - woensdag 07 mei 2008 - 23:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 mei 2008 - 23:46 schreef trapper het volgende:
MORGEN ALLEMAAL MET JAAP CHATTEN EN ZEGGEN DAT HIJ HUUB MOET WEG STEMMEN, DAT HIJ SLECHT IS VOOR ZIJN IMAGE.
en dat huub tegen claire heeft gezegd dat hij Jaap precies weet te bespelen en hij hem gewoon dumpt vóór claire
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - woensdag 07 mei 2008 - 23:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 mei 2008 - 23:48 schreef Mrs.B het volgende:

[..]

Ook Claire ja.
zou de boete's er niet afgaan?
ilse
 ilse - woensdag 07 mei 2008 - 23:50   quote  deeplink  
jij denkt dat dat werkt,die lui lachen je achter de schermen(bij de buren dus)finaal uit.zo van nederland top met jullie geloofwaardigheid spelen wij het spel perfeckt!
ilse
 ilse - woensdag 07 mei 2008 - 23:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 mei 2008 - 23:46 schreef draakje het volgende:

[..]

als claire weg moet krijgt ze minder waarschijnlijk gewoon haar eigen geld terug...
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - woensdag 07 mei 2008 - 23:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 mei 2008 - 23:49 schreef moha het volgende:

[..]

zou de boete's er niet afgaan?
Nee.
Als de boetes van hun “salaris” af moet, dan zou Huub (als hij niet wint, wat ook niet gaat gebeuren) met een schuld aan Talpa weggaan. Zijn boetes zijn meer dan zijn “salaris “
stacy1974
 stacy1974 - woensdag 07 mei 2008 - 23:54   quote  deeplink  
clair.s pappie zal wel een accoord met rtl gesloten hebben .dat clair de laatste maanden mee zou doen. ook aan dat nep huwelijk,op voorwaarden dat clair tot en met de finale mee zou doen.
clair is te rustig die maakt zich nergens druk om ,omdat zij allang weet dat ze in de finale zit,
Hoop het niet maar zou zomaar kunnen
trapper
 trapper - woensdag 07 mei 2008 - 23:54   quote  deeplink  
Tegen jaap zeggen dat huub slecht voor zijn image is, dat hij door huub minder tv momenten heeft en top is met ricardo, daar heb je hem mee. Als meerdere dat zeggen tegen hem dan moet het tot hem door dringen
trapper
 trapper - woensdag 07 mei 2008 - 23:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 mei 2008 - 23:54 schreef stacy1974 het volgende:
clair.s pappie zal wel een accoord met rtl gesloten hebben .dat clair de laatste maanden mee zou doen. ook aan dat nep huwelijk,op voorwaarden dat clair tot en met de finale mee zou doen.
clair is te rustig die maakt zich nergens druk om ,omdat zij allang weet dat ze in de finale zit,
Hoop het niet maar zou zomaar kunnen
denk dat je daar gelijk in heb, claire heeft al eens laten vallen dat zij in het begin al uitgekozen was maar toen moest ze wachten tot het juiste moment om er in te komen.
draakje
 draakje - woensdag 07 mei 2008 - 23:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 mei 2008 - 23:53 schreef Mrs.B het volgende:

[..]

Nee.
Als de boetes van hun “salaris” af moet, dan zou Huub (als hij niet wint, wat ook niet gaat gebeuren) met een schuld aan Talpa weggaan. Zijn boetes zijn meer dan zijn “salaris “
Maar waarom hebben ze dat boetesysteem dan ingevoerd?
ilse
 ilse - woensdag 07 mei 2008 - 23:57   quote  deeplink  
ze weten allemaal al wat er gaat gebeuren stacy....
en trapper..ja sorry hoor maar vind het erg kinderachtig,zo deed ik op de lagere school ook...hey psssssst moet je tegen haar of hem dit zeggen...als je eens goed naar je zelf leest,leest jij dat dan niet???
D®@Gøñ-L€€
 D®@Gøñ-L€€ - woensdag 07 mei 2008 - 23:58   quote  deeplink  
Ik had gedacht, dat je je inleg terug kreeg, dus 10.000
Brain dan per dag 1.000 zou verdienen???
Dus....20 maanden x 30 dagen = 600 dagen x 1.000 = 600.000 zou hij dan verdienen???
Lijkt me sterk.
makker
 makker - woensdag 07 mei 2008 - 23:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 mei 2008 - 23:57 schreef ilse het volgende:
en trapper..ja sorry hoor maar vind het erg kinderachtig,zo deed ik op de lagere school ook...hey psssssst moet je tegen haar of hem dit zeggen...als je eens goed naar je zelf leest,leest jij dat dan niet???
Ik denk ook al dat ze allemaal weten waar ze aan toe zijn en wie er naar de finale gaat.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - donderdag 08 mei 2008 - 00:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 mei 2008 - 23:55 schreef draakje het volgende:

[..]

Maar waarom hebben ze dat boetesysteem dan ingevoerd?
Het boetesysteem is ingevoerd als “dwangmiddel” .
Ze worden dan gedwongen om de regels niet te overtreden. Niet dat het veel heeft geholpen.
Als Huub, nu nog een boete zou krijgen stapt hij op. Dit omdat er niets meer overblijft voor hem mocht hij winnen.
ilse
 ilse - donderdag 08 mei 2008 - 00:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 mei 2008 - 23:58 schreef Dragon het volgende:
Dus....20 maanden x 30 dagen = 600 dagen x 1.000 = 600.000 zou hij dan verdienen???
Lijkt me sterk.
haha dragon ja dat lijkt me ook,en je zult het nooit te weten komen,want uhmm niemand vertld wat hij of zij op de bank heeft staan toch?
ilse
 ilse - donderdag 08 mei 2008 - 00:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 mei 2008 - 00:01 schreef Mrs.B het volgende:

[..]

Ze worden dan gedwongen om de regels niet te overtreden. Niet dat het veel heeft geholpen.
Als Huub, nu nog een boete zou krijgen stapt hij op. Dit omdat er niets meer overblijft voor hem mocht hij winnen.
ja en misschien is het wel allemaal monopolygeld;-)
trapper
 trapper - donderdag 08 mei 2008 - 00:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 mei 2008 - 23:57 schreef ilse het volgende:
Ik ga het zelf toch ook zeggen, doe normaal zeg. Ik kom voor mijn favoriet op, en ga daar alles aan doen. En dan nog iets de hele kooi bestaat uit dingen tegen elkaar zeggen, luister maar naar huub met zijn oproep om de chat van vandaag te kraken. Nee geen lagere school actie, de gouden kooi actie.
D®@Gøñ-L€€
 D®@Gøñ-L€€ - donderdag 08 mei 2008 - 00:05   quote  deeplink  
De winnaar die 1 miljoen wint, daar gaan de boete's van af, tenminste, als die persoon boete's had gekregen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 mei 2008 door D®@Gøñ-L€€ --
draakje
 draakje - donderdag 08 mei 2008 - 00:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 mei 2008 - 00:01 schreef Mrs.B het volgende:

[..]

Dus als ik het goed begrijp, wint Huub - als hij wint - toch bijna niets? Waar maakt ie zich dan zo druk om?
Anne
 Anne - donderdag 08 mei 2008 - 00:06   quote  deeplink  
Toch is het wel zo dat Brian 600.000 zou krijgen als hij nu ging...minus de boetes die uitgedeeld zijn..boetes gaan eraf..ook bij Huub, Huub heeft niets meer over
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - donderdag 08 mei 2008 - 00:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 mei 2008 - 23:58 schreef Dragon het volgende:
Lijkt me sterk.
Naast de boetes ( 100.000 per overtreding) die op de jackpot in mindering wordt gebracht, hebben ze ook boetes ( 1.000,00 per keer dacht ik) die met hun inleg wordt verrekend.
Stel Huub heeft 5x een boete van 1.000,00 krijgt hij maar 5.000,00 van zijn inleg terug.

DGK is een miljoenen spel.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - donderdag 08 mei 2008 - 00:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 mei 2008 - 00:06 schreef draakje het volgende:

[..]

Dus als ik het goed begrijp, wint Huub - als hij wint - toch bijna niets? Waar maakt ie zich dan zo druk om?
Juist. Daarom roept hij dat als hij nog 1 boete krijgt hij vrijwillig opstapt. Het spel heeft dan geen zin meer voor hem. Nu krijgt hij ook niet veel.
trapper
 trapper - donderdag 08 mei 2008 - 00:09   quote  deeplink  
De winnaar krijgt 1 miljoen plus 1000 euro per dag die ze in de kooi hebben gezetten, minus de boete die ze hebben.
De inleg van 10000 euro kregen ze na 1 jaar villa terug, minus de boetes die ze hebben gekregen.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - donderdag 08 mei 2008 - 00:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 mei 2008 - 00:06 schreef draakje het volgende:

[..]

hij wil bekend staan als de winnaar van de gouden kooi en hoe dan ook winnen van Brian
D®@Gøñ-L€€
 D®@Gøñ-L€€ - donderdag 08 mei 2008 - 00:09   quote  deeplink  
100.000 per overtreding????????????????
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - donderdag 08 mei 2008 - 00:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 mei 2008 - 00:06 schreef Anne het volgende:
Toch is het wel zo dat Brian 600.000 zou krijgen als hij nu ging...minus de boetes die uitgedeeld zijn..boetes gaan eraf..ook bij Huub, Huub heeft niets meer over
Volgens mij gaan de boetes (tonnen) alleen van hun eventuele jackpot af.
draakje
 draakje - donderdag 08 mei 2008 - 00:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 mei 2008 - 00:09 schreef Mrs.B het volgende:

[..]

Juist. Daarom roept hij dat als hij nog 1 boete krijgt hij vrijwillig opstapt. Het spel heeft dan geen zin meer voor hem. Nu krijgt hij ook niet veel.
Nee, als ik het goed heb bijgehouden nog maar 2 ton.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - donderdag 08 mei 2008 - 00:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 mei 2008 - 00:09 schreef Dragon het volgende:
100.000 per overtreding????????????????
ja, ja een ton. Huub is topscorer.
trapper
 trapper - donderdag 08 mei 2008 - 00:11   quote  deeplink  
ja dragon van de jackpot af + 1000 euro van de borg af, dat is de sanctie die meerdere malen is opgelegd. Als ik het goed heb amanda 4 keer, brian 5 of 6 keer en huub 8 keer.
Verbeter me als ik het fout heb maar volgens mij was het zo.
ilse
 ilse - donderdag 08 mei 2008 - 00:13   quote  deeplink  
ja als je het zo gaat bekijken zou braín ook bijna niks krijgen,wat dacht je dat die glazen deuren kosten dan,en diverse incidenten van een ton.het is bij beiden veel,en die boetes gaan straks in de doofpot.
draakje
 draakje - donderdag 08 mei 2008 - 00:13   quote  deeplink  
Daarom heeft ie natuurlijk dat alcoholverbod. Dat maakt het wel weer aannemelijk dat hij sowieso in dgk moest blijven en niet mocht opstappen. Is dus idd bedoeld om hem tegen zichzelf te beschermen.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - donderdag 08 mei 2008 - 00:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 mei 2008 - 00:13 schreef ilse het volgende:
ja als je het zo gaat bekijken zou braín ook bijna niks krijgen,wat dacht je dat die glazen deuren kosten dan,en diverse incidenten van een ton.het is bij beiden veel,en die boetes gaan straks in de doofpot.
Volgens mij heeft Brian voor de deuren geen boetes gekregen. Of niet voor allemaal lol.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 mei 2008 door Mrs.B@headline --
trapper
 trapper - donderdag 08 mei 2008 - 00:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 mei 2008 - 00:14 schreef Mrs.B het volgende:

[..]

Volgens mij heeft Brian voor de deuren geen boetes gekregen. Of niet voor allemaal lol.
geen boetes maar die moest hij wel betalen geloof ik, net als huub en lieke de nagelspullen van amanda en dennis de camera.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - donderdag 08 mei 2008 - 00:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 mei 2008 - 00:13 schreef draakje het volgende:
Daarom heeft ie natuurlijk dat alcoholverbod. Dat maakt het wel weer aannemelijk dat hij sowieso in dgk moest blijven en niet mocht opstappen. Is dus idd bedoeld om hem tegen zichzelf te beschermen.
Precies. Alcoholverbod is inderdaad om hem tegen zichzelf te beschermen.
D®@Gøñ-L€€
 D®@Gøñ-L€€ - donderdag 08 mei 2008 - 00:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 mei 2008 - 00:11 schreef Mrs.B het volgende:

[..]

ja, ja een ton. Huub is topscorer.
Ik snap het ff niet. Kweet wel dat je 1.000 kan krijgen per overtreding.
Maar 100.000 heb ik nog nooit geweten, wat voor overtreding dat nou weer is.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - donderdag 08 mei 2008 - 00:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 mei 2008 - 00:16 schreef trapper het volgende:

[..]

geen boetes maar die moest hij wel betalen geloof ik, net als huub en lieke de nagelspullen van amanda en dennis de camera.
Zou wel netjes zijn.
ilse
 ilse - donderdag 08 mei 2008 - 00:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 mei 2008 - 00:03 schreef trapper het volgende:

[..]

Ik ga het zelf toch ook zeggen, doe normaal zeg. Ik kom voor mijn favoriet op, en ga daar alles aan doen. En dan nog iets de hele kooi bestaat uit dingen tegen elkaar zeggen, luister maar naar huub met zijn oproep om de chat van vandaag te kraken. Nee geen lagere school actie, de gouden kooi actie.
ja je zit er helemaal in.dus omdat pietje dingen roept moet jantje het maar na roepen hahaha...
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - donderdag 08 mei 2008 - 00:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 mei 2008 - 00:17 schreef Dragon het volgende:

[..]

Ik snap het ff niet. Kweet wel dat je 1.000 kan krijgen per overtreding.
Maar 100.000 heb ik nog nooit geweten, wat voor overtreding dat nou weer is.
Is niet altijd zo geweest. Dat hebben ze geintroduceerd toen het allemaal echt uit de handen begon te lopen.
ilse
 ilse - donderdag 08 mei 2008 - 00:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 mei 2008 - 00:16 schreef trapper het volgende:

[..]

toch waren dat leuke acties mrsB;-)
ilse
 ilse - donderdag 08 mei 2008 - 00:19   quote  deeplink  
verkeerd gequote sorry.
petra
 petra - donderdag 08 mei 2008 - 00:21   quote  deeplink  
zou heel goed mogelijk zijn dat brian 15 mei eruit moet , wat ik niet hoop natuurlijk , maar zelfs dan zijn de kansen voor amanda en brian gunstig , iedereen voor brian stemt op amanda , en in de studio in de live uitzending zit dan een verdrietige brian terwijl zijn meisje in de kooi zit , dat worden mooie beelden en heel tv kijkend nederland smelt daarvoor , zeker de jeugd die massaal sms én , amanda het langst zittende meisje van de kooi , een ding is zeker , ik maak mij geen zorgen , blijft brian ,wint hij , moet hij gaan , dan wint amanda
stacy1974
 stacy1974 - donderdag 08 mei 2008 - 00:21   quote  deeplink  
Huub zat het laatst uit te rekenen .
als hij wint kreeg hij 1 miljoen minus 800.000.
daar bij 600.000 dag geld 1000 euro per dag
dus hij hield dan 800.000 over en daar moest dan belasting van af
trapper
 trapper - donderdag 08 mei 2008 - 00:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 mei 2008 - 00:17 schreef ilse het volgende:

[..]

ja je zit er helemaal in.dus omdat pietje dingen roept moet jantje het maar na roepen hahaha...
ik heb de chat gevolgt van amanda en brian, helaas kwam ik er niet door en wat ik daar gelezen heb was niet normaal.
Als er mensen vragen aan amanda, hoeveel abortussen heb je gehad, je stinkt, je moeder is een ho.r tegen brian, je moet dood, amanda moet morgen een ongeluk krijgen en ga zo nog maar even door. Dat allemaal omdat huub het heeft opgeroepen aan nowlive om de chat van amanda en brian te krakken, dan ga ik op een nette manier ook iets doen.
De hele kaartjes actie, actie voor vliegtuigjes, en nu voor jaap is toch ook allemaal samen. Nou dit ook.
draakje
 draakje - donderdag 08 mei 2008 - 00:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 mei 2008 - 00:21 schreef stacy1974 het volgende:
Huub zat het laatst uit te rekenen .
als hij wint kreeg hij 1 miljoen minus 800.000.
daar bij 600.000 dag geld 1000 euro per dag
dus hij hield dan 800.000 over en daar moest dan belasting van af
Dat is een heel leuk bedrag, maar om me daar nou anderhalf jaar voor in een gekkenhuis te laten opsluiten ...
ilse
 ilse - donderdag 08 mei 2008 - 00:23   quote  deeplink  
ik ga niet zeggen wie er wint want ik weet het niet,er wordt zoveel gelogen en gedraaid,dat er geen touw meer aan vast te knopen is;-)hoop dat je gelijk hebt petra,maar we kunnen echter alleen hopen.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - donderdag 08 mei 2008 - 00:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 mei 2008 - 00:23 schreef draakje het volgende:

[..]

Dat is een heel leuk bedrag, maar om me daar nou anderhalf jaar voor in een gekkenhuis te laten opsluiten ...
De moeite niet waard, zeker niet als je niet normaal over straat kan omdat je bang bent aangevallen te worden.

Om over de psychische schade maar te zwijgen.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - donderdag 08 mei 2008 - 00:28   quote  deeplink  
ik hoop dat claire eruit moet en het dan tussen de 3 langst zittende gaat want die tuinkabouter tel ik niet mee die gun ik het niet.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Video-chat was top!

0.0090930