|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Spannende nacht?
Vandaag was de dag dat Huub kotsend en spugend uit de kickboks-training kwam. De Oldenzaler werd helemaal afgebeuld en kon dat lichamelijk niet aan. Ook Brian vertrok vanochtend vroeg naar de kaakchirurg om met een dikke wang terug te komen. Verder verliep de dag rustig maar de nacht zit er aan te komen... Hadden Jaap en Huub niet nog een terror-actie gepland?
bron: tien.tv |
|
|
|
|
kinderen
|
|
|
gaat niet door hij komt niet hahahahha |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Weet je het zeker kinderen? Tin Cornelle bedoel je? |
|
|
|
|
kinderen
|
|
|
ja hij komt niet huub heb het net doorgekregen hij vond het niet leuk |
|
|
|
|
stacy1974
|
|
|
dat is een goede dus aktie. alweer mislukt. |
|
|
|
|
kinderen
|
|
|
|
|
|
kinderen
|
|
|
ja lekker he hij zij gelijk ze worden weer beschermt maar dat is het niet hoor die tim of tom is fan van amanda dus beg voor huub |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
quote: gelukkig, ik heb tom en tim coronel heel hoog staan ivm de autosport. Als hij zich had laten lenen voor de gouden kooi(ongeacht voor welke speler) dan had hij in de autosport geen gezicht meer gehad. Hun strijden altijd voor eerlijkheid en veiligheid en kunnen het dus niet maken om zich voor zo´n programma te lenen. |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
quote:Op woensdag 07 mei 2008 - 23:57 schreef kinderen het volgende:ja lekker he hij zij gelijk ze worden weer beschermt maar dat is het niet hoor die tim of tom is fan van amanda dus beg voor huub nee hoor heeft niets met fan van amanda te maken, tim en tom zijn hoogaangeschreven personen in de autosport, die kunnen het gewoon niet maken om aan zo´n onbezonnen actie deel te nemen. |
|
|
|
|
kinderen
|
|
|
huub zij het zelf dat tom of tim een grooten fan van amanda is |
|
|
|
|
kinderen
|
|
|
dus als dat niet waar is zijn het zijn woorden |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Wanneer moest Amanda eigenlijk afrijden? |
|
|
|
|
kinderen
|
|
|
|
|
|
trapper
|
|
|
kinderen, ik weet dat het huub zijn woorden zijn, hij moet toch iets verzinnen om amanda zwart te maken.
Ze moet inderdaad morgen afrijden, hoop echt dat ze slaagt, dan kan ze verder gaan met het spel. |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Ik hoop het ook en inderdaad daar mogen ze zich niet aan blootstellen dat zou echt de autosport in een vervelend daglicht zetten. |
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
Amanda mag vanmiddag hoorde ik gisteren toen ze de poort in kwam en er zei er een die daar staan sucses morgen is als het goed is vandaag dan wat op de lijst staat half een |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Ik dacht half 3 wat ik hoorde maar ze zal wel vooraf ook nog rijden. Duimen maar. |
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
doen we zeker hoop dat ze het haalt al is het alleen maar om die andere kwal terug te pakken want bij hem zijn het allemaal sukkels dus amanda go go go je kan het |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Palma is met haar verkeerde been uit bed gestapt. Ricardo had gisteren aan Amanda verteld dat Huub wist van het afrijden en Huub had gezegt dat hij het van Palma had. Nu krijgt Ricardo de schuld dat hij Palma zwart heeft gemaakt. Het wordt een warme zomer. |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Palma loopt nu Amanda overstuur te brengen zou ze opdracht hebben? Straks zakt Amanda nog door dit gedoe en heeft Huub toch nog zijn zin. Wel gemeen als dit zo is. Ik hoop dat Amanda er boven staat.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 mei 2008 door lisbeth -- |
|
|
|