|
|
Merty@headliner
|
|
|
Iemand het gesprek gevolgt van 00.35 tot 01.00 uur Jaap en Kikker wat een angst hey ja ja ik hoop dat Brain hem met de vloer gelijk maakt geweldig zou dat zijn . Hoe dom kan je zijn ik trap in zijn kruis kei hard man oooh nee Kikker zonder verstand denk draai even de film van Yori terug jongen kikker zo snel ben jij niet., Maar 1 ding vandaag heb ik echt voor het eerst om Kikker gelachen wat een angst ik zeg HEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRLIJK |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
smsen is na de halve finale naar 5656 hoorde ik amanda zeggen |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
Ja en Jaap genoot er ook van. Enerzijds zag hij de angst van Huub, anderzijds gaf hij allerlei tips...Die nergens op sloegen natuurlijk.. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote: Ja klopt is het zelfde nummer als bij Idols |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op donderdag 08 mei 2008 - 01:17 schreef seya het volgende:Ja en Jaap genoot er ook van. Enerzijds zag hij de angst van Huub, anderzijds gaf hij allerlei tips...Die nergens op sloegen natuurlijk.. Waarom denk je dat Jaapio zei laat we het plannen op 16 mei hahahha dan als Brain eventueel eruit is ..... deze kan je wel invullen he hahahahha |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op donderdag 08 mei 2008 - 01:19 schreef Merty het volgende:[..] Waarom denk je dat Jaapio zei laat we het plannen op 16 mei hahahha dan als Brain eventueel eruit is ..... deze kan je wel invullen he hahahahha dat hoorde ik ook en las ik vanmiddag ergens ook al. Brian die eruit gestemd wordt maar dan een paar dagen later weer terug mag komen ofzo? |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote:Op donderdag 08 mei 2008 - 01:25 schreef Boudewijn het volgende:[..] dat hoorde ik ook en las ik vanmiddag ergens ook al. Brian die eruit gestemd wordt maar dan een paar dagen later weer terug mag komen ofzo? Hé? Hoe dan? |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: dat vroeg ik me toen ook al af |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op donderdag 08 mei 2008 - 01:25 schreef Boudewijn het volgende:[..] dat hoorde ik ook en las ik vanmiddag ergens ook al. Brian die eruit gestemd wordt maar dan een paar dagen later weer terug mag komen ofzo? Ja vandaag had brain en amanda een gesprek en ze hadden het over 15 mei en hij was een beetje aan het dollen maar dat is niet zo . Jaapio had het erover met Kikker als Brain er echt uit moet 15 mei om dat gelijk de 16 mei te doen dat sparren. Tja daar heeft Jaapio niet zo lang over naar denken want hij weet wel Brain heeft niks te verliezen trapt Kikker en plof .... game over . Meer kans voor Jaapio ik zeg maar zo die Jaapio die is niet zo gek hoor hahaha |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op donderdag 08 mei 2008 - 01:30 schreef Merty het volgende:[..] Ja vandaag had brain en amanda een gesprek en ze hadden het over 15 mei en hij was een beetje aan het dollen maar dat is niet zo . Jaapio had het erover met Kikker als Brain er echt uit moet 15 mei om dat gelijk de 16 mei te doen dat sparren. Tja daar heeft Jaapio niet zo lang over naar denken want hij weet wel Brain heeft niks te verliezen trapt Kikker en plof .... game over . Meer kans voor Jaapio ik zeg maar zo die Jaapio die is niet zo gek hoor hahaha ahhhh, dat schept duidelijkheid in het verhaal :) |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote: Ow joh, zulke opmerkingen komen voort uit angst. Bang dat de Huubmethode wordt toegepast. Eerst maar zien wie eruit gaat. In principe kunnen ze zelfs de hele club oudmiljonairs laten terugkeren en mee laten doen in de finale. RTL maakt toch zelf de regels en past ze aan wanneer ze willen. En die oud-bewoners liggen nog allemaal onder contract. Stel: ze stemmen er 15 Mei iemand uit..dan zou het zomaar kunnen, dat ze een oud-bewoner, er terug in mogen stemmen. Zou allemaal zomaar kunnen. Ik denk dat er nog veel verrassingen komen... |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Goed zo .
Maar ik begrijp echt 1 ding niet hoor dat Jaap zo weinig stemmen krijgt is dat nou echt omdat hij dat zo geroepen heeft of zou het komen dat hij samen met die kikker speelt ik begrijp soms echt niks van. Nou die Pol bij RTL snap er geen biet van dat hij zo laag scoort echt niet maar ja
Ik ga slapen mensen slaap lekker tot morgen maar weer ciao ciao |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
Ja ik heb hetzelfde met Jaap en ook hetzelfde met slaap, ik ga mijn mandje opzoeken. Welterusten wie nog leest! |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Ik had die gesprek ook gevolgd..... En als ik goed geluisterd had, zei hij het volgende: ik hoop dat ik met m'n 1e stoot hem al KO krijg, hersenbloeding en daarna dood gaat, zou geweldig zijn...."
Het was tegen een uur of 01:03u.
Booouuuuuwwwwddddeeewwwwwwiiiiijjjjjjnnnnnnn......effe checkuh. ;-) |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
ik ik maar hopen dat iedereen al naar bed was zodat ik even wat kon gaan testen met het forum! |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
quote: klopt niet het nummer wat amanda zei is 5555 |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
quote:Op donderdag 08 mei 2008 - 01:41 schreef Boudewijn het volgende:ik ik maar hopen dat iedereen al naar bed was zodat ik even wat kon gaan testen met het forum! Wat wil jou gaan testen....? Mag ik erbij zijn....? Als je mij maar NIET test!!! |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Ik zie het al.....mooi gedaan. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op donderdag 08 mei 2008 - 01:40 schreef Dragon het volgende:Ik had die gesprek ook gevolgd..... En als ik goed geluisterd had, zei hij het volgende: ik hoop dat ik met m'n 1e stoot hem al KO krijg, hersenbloeding en daarna dood gaat, zou geweldig zijn...."Het was tegen een uur of 01:03u. Booouuuuuwwwwddddeeewwwwwwiiiiijjjjjjnnnnnnn......effe checkuh. ;-) Nou top bovenaan apart video.... enzo super ziet er goed uit hahhah nu ga ik echt ga jij maar verder met testen
En Janeke ik had meegeluisterd en verstond echt 5656 maar kan zijn dat ik verkeerd verstaan heb hoor maar dit zal ons snel duidelijk worden op degoudenkooi.tv nou ik ga slaap lekker ciao ciao |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Boudewijn, NOg even een vraag voor dat ik het vergeet ik kom niet meer op de naam maar kan je niet van die figuurtjes hoe heet het ook weer kom niet op de naam je weet wel bij msn heb je dat ook die figuurtjes enz erbij doen bij je tekst of gaat dat niet |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op donderdag 08 mei 2008 - 01:47 schreef Merty het volgende:Boudewijn, NOg even een vraag voor dat ik het vergeet ik kom niet meer op de naam maar kan je niet van die figuurtjes hoe heet het ook weer kom niet op de naam je weet wel bij msn heb je dat ook die figuurtjes enz erbij doen bij je tekst of gaat dat niet die heb ik er nog niet ingezet, moet nog wel maar zoek eigenlijk een mooie set smileys. niet van die goedkoop uitziende dus mocht je ergens mooie kennen laat het me maar weten.. |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
quote: Ik zei al daarvoor....mooi gedaan. |
|
|
|
|
Elske
|
|
|
quote:Op donderdag 08 mei 2008 - 01:25 schreef Boudewijn het volgende:[..] dat hoorde ik ook en las ik vanmiddag ergens ook al. Brian die eruit gestemd wordt maar dan een paar dagen later weer terug mag komen ofzo? dit was gewoon een "optie " zei Brian. ze waren een beeje aan het "ideetjes " opgooien....... |
|
|
|