BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Vroege vogels!

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - donderdag 08 mei 2008 - 08:40   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Vroege vogels!

Claire en Huub zijn tot onze grote verbazing al druk in de weer deze morgen! Het is amper 08:15 geweest, maar Claire staat zich al op te tutten in de kapsalon. Ook Huub heeft al gedoucht. Wat is hier aan de hand? Is dit om Palma trots te maken of willen de twee Amanda misschien 'knallend' wekken? Zij heeft vandaag namelijk haar autorijexamen en ze kan nog wel wat slaap gebruiken! We wachten het af...

bron: tien.tv
seya@headliner
 seya@headliner - donderdag 08 mei 2008 - 09:56   quote  deeplink  
Nou prima, die twee gaan hun 'boterbriefje' misschien wel halen, na alle commotie van gisteren en kunnen die dan op de streams laten zien. (weer een leugen van Huub ontrafeld dan) Of ze gaan naar de gynecoloog en komen blij verrast terug.
Wat het ook zij.In ieder geval kunnen ze Amanda niet uit haar evenwicht brengen.
pauline
 pauline - donderdag 08 mei 2008 - 09:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 mei 2008 - 09:56 schreef seya het volgende:
Nou prima, die twee gaan hun 'boterbriefje' misschien wel halen, na alle commotie van gisteren en kunnen die dan op de streams laten zien. (weer een leugen van Huub ontrafeld dan) Of ze gaan naar de gynecoloog en komen blij verrast terug.
Wat het ook zij.In ieder geval kunnen ze Amanda niet uit haar evenwicht brengen.
sorry seya,, maar je kan alleen stabiele mensen uit hun evenwicht brengen. en je kan alles van amanda zeggen, maar 1 ding is ze niet.. en dat is stabiel.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 mei 2008 door pauline --
seya@headliner
 seya@headliner - donderdag 08 mei 2008 - 10:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 mei 2008 - 09:58 schreef pauline@nowlive het volgende:

[..]

sorry seya,, maar je kan alleen stabiele mensen uit hun evenwicht brengen. en je kan alles van amanda zeggen, maar 1 ding is ze niet.. en dat is stabiel.
Wat schrijf je nu? Krom hoor...
ilse
 ilse - donderdag 08 mei 2008 - 10:05   quote  deeplink  
nee daar ben ik het wel mee eens ze is idd niet stabiel haha...
seya@headliner
 seya@headliner - donderdag 08 mei 2008 - 10:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 mei 2008 - 10:05 schreef ilse het volgende:
nee daar ben ik het wel mee eens ze is idd niet stabiel haha...
Ja maar hoezo kun je alleen stabiele mensen uit hun evenwicht brengen?
ilse
 ilse - donderdag 08 mei 2008 - 10:11   quote  deeplink  
claire is een vrij stabiel mens,amanda is wat drukker springt vaak van de hak op de tak,waardoor ze soms niet zo handig uit de hoek komt zetten,geeft niks is juist mooi van der;-)
claire denkt veel meer na hetgeen van wat ze zegt.
dat maakt claire ook een saaie doos,want zelfs dan komt er nogal ja ik ga niet zeggen blonde antwoorden uit,want ik ben ook blond,maar snap je.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 mei 2008 door ilse --
seya@headliner
 seya@headliner - donderdag 08 mei 2008 - 10:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 mei 2008 - 10:11 schreef ilse het volgende:
claire is een vrij stabiel mens,amanda is wat drukker springt vaak van de hak op de tak,waardoor ze soms niet zo handig uit de hoek komt zetten,geeft niks is juist mooi van der;-)
claire denkt veel meer na hetgeen van wat ze zegt.
Dat is nog geen antwoord. Vanuit mijn vakgebied kan ik zeggen: dat juist de instabiele mensen het meest uit het evenwicht te brengen zijn.
Dus ik begrijp die kromme redenatie niet.

sorry seya,, maar je kan alleen stabiele mensen uit hun evenwicht brengen. en je kan alles van amanda zeggen, maar 1 ding is ze niet.. en dat is stabiel

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 mei 2008 door seya@headliner --
draakje
 draakje - donderdag 08 mei 2008 - 10:17   quote  deeplink  
Heej, Seya. Goedemorgen.
ilse
 ilse - donderdag 08 mei 2008 - 10:18   quote  deeplink  
tja,dan weet ik het ook niet mer,maar dat is iets waar ik me wel in kan vinden sorry.
seya@headliner
 seya@headliner - donderdag 08 mei 2008 - 10:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 mei 2008 - 10:18 schreef ilse het volgende:
tja,dan weet ik het ook niet mer,maar dat is iets waar ik me wel in kan vinden sorry.
Geeft niet, je mag altijd van mening verschillen met mij.
Maar misschien behoeft het meer uitleg.
Als je een instabiel persoon, iets wilt laten doen wat buiten de stuktuur van alledag valt, dan moet je juist heel omzichtig te werk gaan. Anders kan het gebeuren, dat diegene juist doot het lint gaat en niet meer in staat het geen te doen wat de bedoeling was. Zo bedoel ik dus: uit evenwicht brengen.
seya@headliner
 seya@headliner - donderdag 08 mei 2008 - 10:22   quote  deeplink  
Goedemorgen Draakje :):)!!
ilse
 ilse - donderdag 08 mei 2008 - 10:25   quote  deeplink  
daar kan ik me toch ook wel bij inkomen hahahaha..ja uhmm nu maken jullie het me moeilijk,ik vindt het beiden wel waar hahaha;-)
tino
 tino - donderdag 08 mei 2008 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 mei 2008 - 09:58 schreef pauline@nowlive het volgende:

[..]

pauline weet het toch altijd beter...
pauline
 pauline - donderdag 08 mei 2008 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 mei 2008 - 10:16 schreef seya het volgende:

[..]

Dat is nog geen antwoord. Vanuit mijn vakgebied kan ik zeggen: dat juist de instabiele mensen het meest uit het evenwicht te brengen zijn.
Dus ik begrijp die kromme redenatie niet.

sorry seya,, maar je kan alleen stabiele mensen uit hun evenwicht brengen. en je kan alles van amanda zeggen, maar 1 ding is ze niet.. en dat is stabiel
een instabiel persoon is al uit evenwicht
tino
 tino - donderdag 08 mei 2008 - 11:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 mei 2008 - 11:33 schreef pauline@nowlive het volgende:

[..]

een instabiel persoon is al uit evenwicht
zie je wel, zelfkennis genoeg.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5984
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Vroege vogels!

0.0054209