|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Mooi cadeau voor Palma!
Palma komt na haar lunch perplex binnen. "Ik heb een cadeau gekregen", begint ze en Claire, Huub en Ricardo zitten op het puntje van hun stoel. "Ik mag drie nachten in het Hilton in Rotterdam overnachten met mijn kinderen! Ik mag met een boot varen over het water...", vertelt ze vrolijk. Ze heeft het gekregen van fans van Nowlive. "Er moet wel geld overblijven voor de smsjes aan Huub hè?", grapt de Oldenzaler. Nou, geniet ervan Palma!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Och jeeezus! Wat is Palma toch objectief! Die gekken gaat echt geen zee te hoog om Huubje aan de overwinning te helpen! Zelfs omkoping! |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Ricardo had gewoon hartstikke gelijk vanmorgen. Daarom werd Palma natuurlijk zo kwaad! Hij sloeg de spijker op zijn kop. |
|
|
|
|
stacy1974
|
|
|
ja palma fijn he eerst wordt je uitgekotst op nl omdat je niet voor huubje bent.maar nadat je het ror omgooide naar huub om zo ook populairder te worden op nl.en dat gebeurde als je de topics naleest. krijg je nu voor bewezen diensten een cadeau van hen Nou meid geniet van je veraders cadeau ,je hebt het verdiend hoor |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Hahahaha NL stelletje oplichters...omkoperij. |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
Ik heb dat mens nooit gemogen met haar grote bek,tis gewoon een meeloper. |
|
|
|
|
stevi0
|
|
|
Palma is personeel en hoort onafhankelijk te blijven. Waarom zeg ik dit eigenlijk, want ze wordt natuurlijk gewoon betaald om te manipuleren in opdracht van DEMOL. Echter hiermee wordt ook een signaal afgegeven en ''het los zijn van de buitenwereld'' speelt blijkbaar geen rol meer als de buitenwereld op deze manier mag manipuleren. Foutje DEMOL. Maar ja alles is welkom nu ze het programma niet aan Amerika kunnen slijten. Wat een vuile bedoeling! En Palma toont zich zo nog minder dan een echte hoer. Chapeau!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 mei 2008 door stevi0 -- |
|
|
|
|
stevi0
|
|
|
Kennen jullie die Hummie v.d. Tonnenkreek ofzo. Zij brainwasht op de achtergrond mensen die meedoen aan dit soort programma's. Palma is ook zoiets maar dan op de werkvloer. D'r uit pesten, dat partijdige voorgeprogrammeerde viswijf!! |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Zijn die mensen nog niet aan het sparen voor het smsen??? |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
ha die plakma wie weet loopt ze gewoon te bluffen en anders palma hoop ik dat je geen blikken naar je hoofd krijgt zoals huubje op kon dag hah ga maar gauw dan zijn we je een paar dagen kwijt heerlijk schijnheil ze wordt beloond door nowlive omdat ze huubje zo geod helpt snake in the gras |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Geld speelt geen rol, Caroline. Huubje MOET winnen. Ben overigens wel heel nieuwsgierig waar al dat geld vandaan komt. Zijn we hier op een witwasoperatie gestuit? |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op donderdag 08 mei 2008 - 13:45 schreef draakje het volgende:[..] Geld speelt geen rol, Caroline. Huubje MOET winnen. Ben overigens wel heel nieuwsgierig waar al dat geld vandaan komt. Zijn we hier op een witwasoperatie gestuit? Mogelijk!!! Overhandigen aan Peter R de Vries??? |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote: Bellen??? Tegenwoordig zetten ze toch een pc op straat met alle mogelijke gegevens die bij "toeval" ontdekt wordt? Bellen is zo 2006 |
|
|
|
|
stevi0
|
|
|
Industrie, bedoeld losers tot BN-er te maken ten behoeve ze af te kunnen leven in het schnabbelcircuit. HEEEEEE HOOOOOOO En daar kijken wij dan naar. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op donderdag 08 mei 2008 - 13:50 schreef stevi0 het volgende:Industrie, bedoeld losers tot BN-er te maken ten behoeve ze af te kunnen leven in het schnabbelcircuit. HEEEEEE HOOOOOOO En daar kijken wij dan naar. En toch.........ik vind het een partij leuk om te kijken. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op donderdag 08 mei 2008 - 13:49 schreef Caroline het volgende:[..] Bellen??? Tegenwoordig zetten ze toch een pc op straat met alle mogelijke gegevens die bij "toeval" ontdekt wordt? Bellen is zo 2006 Zeg jij het dan maar. Wat is 2008? |
|
|
|
|
stevi0
|
|
|
IK ook om dat te volgen, maar van mij krijgt DEMOL geen cent, maakt voor de uitslag toch niet uit. |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
als je al die praatjes van huub moet geloven, is er een arsenaal bezig hij heeft tijdens zijn, hele spel en zichzelf zijn in de kooi vaak genoeg namen genoemd die hem steunen bedrijven depolitiek is voorbij geweest het is niet, niets ergens in friesland dit is wat huub zelf door de tijd heen heeft geroepen en nog veel meer maar ja wie ben ik . het is goed zo ik heb mij alberust met het feit dat de kooi stopt liever vandaag dan morgen al die oneerlijk hied is niet goed VOOR DE MAATSCHAPPIJ ZEKER NIET VOOR DE VROUW . en zeker niet voor de vele jongeren die kijken de kooi zou een mooi voorbeeld kunnen zijn van hoe het niet moet . dat zou een perfect einde voor de kooi zijn . maar witte boords criminelen zegevieren . |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote: Pc op straat. Maar van wie??? |
|
|
|
|
stevi0
|
|
|
Aaaaaaaaaaaaa, Palomino gaat zingen en het land door, waaaaaaaaaaaaaah. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: De mijne niet. Is net nieuw. Maar is een pc op straat niet vreselijk 2007? |
|
|
|
|
stevi0
|
|
|
quote:Op donderdag 08 mei 2008 - 13:54 schreef janeke het volgende:als je al die praatjes van huub moet geloven, is er een arsenaal bezig hij heeft tijdens zijn, hele spel en zichzelf zijn in de kooi vaak genoeg namen genoemd die hem steunen bedrijven depolitiek is voorbij geweest het is niet, niets ergens in friesland dit is wat huub zelf door de tijd heen heeft geroepen en nog veel meer maar ja wie ben ik . het is goed zo ik heb mij alberust met het feit dat de kooi stopt liever vandaag dan morgen al die oneerlijk hied is niet goed VOOR DE MAATSCHAPPIJ ZEKER NIET VOOR DE VROUW . en zeker niet voor de vele jongeren die kijken de kooi zou een mooi voorbeeld kunnen zijn van hoe het niet moet . dat zou een perfect einde voor de kooi zijn . maar witte boords criminelen zegevieren . Helaas moet ik me hierbij aansluiten. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote: Ja klopt ook weer!!! Wat is nu echt 2008 wat bij Peter R de Vries komt. Palma undercover in een auto met verborgen camera's. Nee gaat niet lukken, zij kijk zoveel in de camera of ze in beeld is dat het zo ontdekt wordt. |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
wat ook heel 2008 is...is een boot... (of is dit over het randje?) |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote: Voor mij niet, een boot die bekogelt wordt zoals koninginnendag? Of een boot vol met opdringerige nowlivers waar Palma mee rond mag varen? |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Dan lig je in het water! |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
quote:Op donderdag 08 mei 2008 - 14:02 schreef Caroline het volgende:[..] Voor mij niet, een boot die bekogelt wordt zoals koninginnendag? Of een boot vol met opdringerige nowlivers waar Palma mee rond mag varen? Ik ben voor dat laatste :-) |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Ik denk ook dat laatste. Wat het Hilton nog niet weet is dat er diezelfde dagen voor hun hotel een camping op gaat duiken met nl die vast willen leggen op de camera hoe Palma met kids genieten!!! |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Dat is het 2008!!!! RTL gaat filmen op die camping, raakt slaags met nowlive. Politie erbij, hoort leugens aan van nowlive en schakelen Peter R de Vries in voor een onderzoek. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op donderdag 08 mei 2008 - 14:04 schreef Caroline het volgende:Ik denk ook dat laatste. Wat het Hilton nog niet weet is dat er diezelfde dagen voor hun hotel een camping op gaat duiken met nl die vast willen leggen op de camera hoe Palma met kids genieten!!! Dat is pas echt "gillend naar huis". |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
ja hoor toe maar omkoperij dus alles voor de winst van huub nou succes hoor ermee |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote: Maar genoten dat ze hebben!! |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Ik heb eens zitten denken. Eigenlijk winnen "we" altijd. Als Huub niet wint, hebben we sowieso gewonnen. En als die kabouter wel wint, dan komt dat door die op zijn zachtst gezegd schimmige, halfcriminele organisatie wiens naam ik hier niet noemen zal. Die er kapitalen inpompt om hun lieveling aan de overwinning te helpen. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op donderdag 08 mei 2008 - 14:07 schreef Caroline het volgende:Dat is het 2008!!!! RTL gaat filmen op die camping, raakt slaags met nowlive. Politie erbij, hoort leugens aan van nowlive en schakelen Peter R de Vries in voor een onderzoek. Oké, dan zijn we waar we wezen willen. Maarruh, is dat niet erg omslachtig? 2006 of niet, bellen lijkt me toch sneller. Of mailen. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op donderdag 08 mei 2008 - 14:11 schreef draakje het volgende:Ik heb eens zitten denken. Eigenlijk winnen "we" altijd. Als Huub niet wint, hebben we sowieso gewonnen. En als die kabouter wel wint, dan komt dat door die op zijn zachtst gezegd schimmige, halfcriminele organisatie wiens naam ik hier niet noemen zal. Die er kapitalen inpompt om hun lieveling aan de overwinning te helpen. Het hoofd van die organisatie kan ik invullen!! |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
das waar draakje en zeer goed opgemerkt ik vraag me wel af die huismiepjes werken niet hun mannen waarscheinlijk wel zouden die wel weten dat hun zuur verdiende geld naar een persoon gaan die niets hoeft te doen alles kan bestellen in vette luxe leef .
en dat hun geld daar heen gaat. ik neem aan dat hun mannen het niet beseffen en weten want ik werk gelukkig zelf maar een cado 1 keer oke zou hij zeggen maar juichen nee maar veel geld naar huub ofzo dan zal hij voor mij het riag bellen |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Ja, die heet Slaai. |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
luister nu naar plama brian moct huubje wakker houden en huubje amanda niet waarom niet dat vind ze niet eerlijk maar ze vergeet huubje moets helemaal niet afrijden daarom mochten de anderen huubje wakker houden maar amanda moets wel echt afrijden zo vals is ze |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op donderdag 08 mei 2008 - 14:13 schreef draakje het volgende:[..] Oké, dan zijn we waar we wezen willen. Maarruh, is dat niet erg omslachtig? 2006 of niet, bellen lijkt me toch sneller. Of mailen. ja eigenlijk geeft ik je wel gelijk |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote: Dan niet meer..... El Slaai Capone gaat het worden
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 mei 2008 door Caroline -- |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op donderdag 08 mei 2008 - 14:15 schreef Shandy het volgende:das waar draakje en zeer goed opgemerkt ik vraag me wel af die huismiepjes werken niet hun mannen waarscheinlijk wel zouden die wel weten dat hun zuur verdiende geld naar een persoon gaan die niets hoeft te doen alles kan bestellen in vette luxe leef . en dat hun geld daar heen gaat. ik neem aan dat hun mannen het niet beseffen en weten want ik werk gelukkig zelf maar een cado 1 keer oke zou hij zeggen maar juichen nee maar veel geld naar huub ofzo dan zal hij voor mij het riag bellen Daarom is het juist zo verdacht. En zielig. Die mensen moeten ook tegen zichzelf beschermd worden, net als hun lieveling. |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
Om dit op te lossen moeten we op zijn NowLives gaan denken....ehmmmmm een topic openen! Duistere zaken en dan alles onderzoeken...
(damn hoe ziek ben je dan?) |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
haha anne zullen we dat even niet doen,wordt gek van die naam;-) |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
Nee laten we dat maar niet doen...straks zijn we net zo gek...en ik blijf liever prettig gestoord :-) |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
quote:Op donderdag 08 mei 2008 - 14:44 schreef Anne het volgende:Nee laten we dat maar niet doen...straks zijn we net zo gek...en ik blijf liever prettig gestoord :-) ik ook |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
Beste leden,
Zolang de Gouden Kooi al bestaat hebben de meeste mensen het gevoel belazerd te worden door de mensen die achter de schermen werken bij de Gouden Kooi. Vandaag is eindelijk een deel van de waarheid aan het licht gekomen door de uitspraken van Huub die gezegd heeft tegen Brian, dat Amanda en Brian worden beschermd door de regie. Wat betreft de SMSpoll zijn wij dus ook belazerd, want op bijna alle sites waar een poll wordt geplaatst over wie de winnaar van De Gouden Kooi gaat worden staat Huub op de eerste plaats !!! Zijn er meerdere hoge machten die zich hiermee bemoeien en misschien ook hier iets mee hebben te maken? Ik vind dit een uiterst ernstige zaak, zeker omdat mensen soms hun laatste centjes uitgeven om een sms te sturen voor hun favoriete bewoner. Kunnen wij als leden onder elkaar de handen ineen slaan en gezamenlijk iets opstarten om een rechtszaak aan te spannen zodat de waarheid boven komt? Laat het ons weten, zodat er eindelijk iets kan gebeuren tegen de ‘partijdigheid’ van bepaalde mensen die het spel regeren.
nu dit weer op die fraaie site onpartijdige site of toch niet kots |
|
|
|
|
tino
|
|
|
misschien kunnen we hiervoor wat "lenen" bij de overkant en niet terug betalen, hebben we dubbele lol |
|
|
|