|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Toekomstplannen
Terwijl Huub en Jaap wat plannen doorspreken met de managers, voelt Palma Claire aan de tand over haar toekomstplannen. "Wil je niet achter de schermen werken bij de televisie?", informeert het hoofd huishouding. Claire geeft aan dat ze liever verder gaat met visagie. "Ik heb je website wel eens gezien en het zag er goed uit", complimenteert Palma Claire. Dat compliment kan Claire mooi in haar zak steken.
bron: tien.tv |
|
|
|
|
thea
|
|
|
volgens mijn is brain aan het hamsteren zo te zien |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
Beste leden,
Zolang de Gouden Kooi al bestaat hebben de meeste mensen het gevoel belazerd te worden door de mensen die achter de schermen werken bij de Gouden Kooi. Vandaag is eindelijk een deel van de waarheid aan het licht gekomen door de uitspraken van Huub die gezegd heeft tegen Brian, dat Amanda en Brian worden beschermd door de regie. Wat betreft de SMSpoll zijn wij dus ook belazerd, want op bijna alle sites waar een poll wordt geplaatst over wie de winnaar van De Gouden Kooi gaat worden staat Huub op de eerste plaats !!! Zijn er meerdere hoge machten die zich hiermee bemoeien en misschien ook hier iets mee hebben te maken? Ik vind dit een uiterst ernstige zaak, zeker omdat mensen soms hun laatste centjes uitgeven om een sms te sturen voor hun favoriete bewoner. Kunnen wij als leden onder elkaar de handen ineen slaan en gezamenlijk iets opstarten om een rechtszaak aan te spannen zodat de waarheid boven komt? Laat het ons weten, zodat er eindelijk iets kan gebeuren tegen de ‘partijdigheid’ van bepaalde mensen die het spel regeren.
ja hoor volgende actie op een huub site de low live site help huub naar de winst kots ervan |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
ter aan vulling massaal weer gaan ze bellan mailen naar die school waar brian heen mag hoe ziek zijn ze alles mailen bellen ze kapot getver |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op donderdag 08 mei 2008 - 15:23 schreef Shandy het volgende:ter aan vulling massaal weer gaan ze bellan mailen naar die school waar brian heen mag hoe ziek zijn ze alles mailen bellen ze kapot getver Ja maar daar hebben ze al rekening mee gehouden dit heb ik gehoord. En ze zijn daar al gehoord over NOwfuckinglive wat voor losser het zijn hahahah |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
hoe verklaar jij dan het feit dat huub gisteravond wel gebeld werd met de mededeling dat hij niets mocht doen, terwijl amanda en brian hun plannen wel mogen doorvoeren.als je dat nu eens uitlegt dan weet de rest dat toch ook
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 mei 2008 door pauline -- |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
Ik zit ff te lezen op NL maar die mensen hebben hulp nodig...ze kunnen beter hun zuurverdiende centjes gaan opmaken aan psychologen...zegt er 1tje: "ik wil graag naar draagkracht bijdragen aan een rechtszaak"...dat geld is toch al op aan smsjes voor Huub? die mensen zijn enorm paranoia.. |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
ach laat huub maar elke poll op elke site winnen dat maakt hem niet de meest populaire ....hij heeft gewoon de meest fanatieke fans die moeite doen om elke enquete in te vullen ...brian jaap en amanda hebben normale fans die naast dgk ook nog een leven hebben en die niet 24/7 acher de pc gekluisterd zitten wachtende op de volgende instructie van nolive |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op donderdag 08 mei 2008 - 15:32 schreef pauline@nowlive het volgende:hoe verklaar jij dan het feit dat huub gisteravond wel gebeld werd met de mededeling dat hij niets mocht doen, terwijl amanda en brian hun plannen wel mogen doorvoeren.als je dat nu eens uitlegt dan weet de rest dat toch ook Heel simpel Paulientje door dat Brain en Amanda de verkeerde datum van de buren door heeft gekregen en Kikker geen last heeft gehad dus dat jammer voor je als er niet tegen kan ja wat kan je doen helemaal geen moer |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
quote:Op donderdag 08 mei 2008 - 15:41 schreef tg3 het volgende:ach laat huub maar elke poll op elke site winnen dat maakt hem niet de meest populaire ....hij heeft gewoon de meest fanatieke fans die moeite doen om elke enquete in te vullen ...brian jaap en amanda hebben normale fans die naast dgk ook nog een leven hebben en die niet 24/7 acher de pc gekluisterd zitten wachtende op de volgende instructie van nolive hahaha als je het zo leest, is het net een science fiction film... |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Er zijn wezens die niet begrijpen wanneer ze teveel zijn. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
ik had dit onder een ander topic ook al geplaatst en zal het hier nogmaals doen:
quote:Op donderdag 08 mei 2008 - 15:20 schreef Shandy het volgende:Beste leden, Zolang de Gouden Kooi al bestaat hebben de meeste mensen het gevoel belazerd te worden door de mensen die achter de schermen werken bij de Gouden Kooi. Vandaag is eindelijk een deel van de waarheid aan het licht gekomen door de uitspraken van Huub die gezegd heeft tegen Brian, dat Amanda en Brian worden beschermd door de regie. Tjah, en helaas werd Huub de hand boven het hoofd gehouden tijdens de bruiloft.
quote: Wat betreft de SMSpoll zijn wij dus ook belazerd
Wat een domme conclusie toch weer! Afgezien dat het alleen om Amanda ging, zou het 'dus' omdat Amanda beschermd zou worden ook de polls niet kloppen?? Wat voor zwak IQ persoon kan daar nou conclusies aan verbinden?
quote: want op bijna alle sites waar een poll wordt geplaatst over wie de winnaar van De Gouden Kooi gaat worden staat Huub op de eerste plaats !!! Zijn er meerdere hoge machten die zich hiermee bemoeien en misschien ook hier iets mee hebben te maken? Ik vind dit een uiterst ernstige zaak, zeker omdat mensen soms hun laatste centjes uitgeven om een sms te sturen voor hun favoriete bewoner. Kunnen wij als leden onder elkaar de handen ineen slaan en gezamenlijk iets opstarten om een rechtszaak aan te spannen zodat de waarheid boven komt? Laat het ons weten, zodat er eindelijk iets kan gebeuren tegen de ‘partijdigheid’ van bepaalde mensen die het spel regeren.
Wat een grote kletspraat toch allemaal weer!
Snappen die lui nou echt niet dat streamers heel ander volk is dan TV kijkende (en dus ook smsende) mensen???
Wat voor groot tunnelvisie blok voor hun kop kunnen ze ontwikkelen zeg!
Ik vindt het helemaal niet gek dat online polls er heel anders uitzien dan de echte popoll want online zijn veel meer Huub-fans actief dan gemmiddeld genomen voor de hele bevolking.
Mensen die zo'n rechtzaak willen starten of aan mee willen doen zijn gewoon te dom voor woorden! kansloos! |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op donderdag 08 mei 2008 - 15:32 schreef pauline@nowlive het volgende:hoe verklaar jij dan het feit dat huub gisteravond wel gebeld werd met de mededeling dat hij niets mocht doen, terwijl amanda en brian hun plannen wel mogen doorvoeren.als je dat nu eens uitlegt dan weet de rest dat toch ook welke plannen heb je het over? Huub wakker houden terwijl hij niet eens hoeft af te rijden? logisch toch!
en waarom mochten de plannen tijdens de bruiloft niet door gaan? vertel jij mij dat eerst maar eens! |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
quote:Op donderdag 08 mei 2008 - 16:24 schreef Boudewijn het volgende:ik had dit onder een ander topic ook al geplaatst en zal het hier nogmaals doen: [..] Tjah, en helaas werd Huub de hand boven het hoofd gehouden tijdens de bruiloft. [..] Wat een domme conclusie toch weer! Afgezien dat het alleen om Amanda ging, zou het 'dus' omdat Amanda beschermd zou worden ook de polls niet kloppen?? Wat voor zwak IQ persoon kan daar nou conclusies aan verbinden? [..] Wat een grote kletspraat toch allemaal weer! Snappen die lui nou echt niet dat streamers heel ander volk is dan TV kijkende (en dus ook smsende) mensen??? Wat voor groot tunnelvisie blok voor hun kop kunnen ze ontwikkelen zeg! Ik vindt het helemaal niet gek dat online polls er heel anders uitzien dan de echte popoll want online zijn veel meer Huub-fans actief dan gemmiddeld genomen voor de hele bevolking. Mensen die zo'n rechtzaak willen starten of aan mee willen doen zijn gewoon te dom voor woorden! kansloos! ben het hier helemaal mee eens! |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
quote:Op donderdag 08 mei 2008 - 16:24 schreef Boudewijn het volgende:ik had dit onder een ander topic ook al geplaatst en zal het hier nogmaals doen: [..] Tjah, en helaas werd Huub de hand boven het hoofd gehouden tijdens de bruiloft. [..] Wat een domme conclusie toch weer! Afgezien dat het alleen om Amanda ging, zou het 'dus' omdat Amanda beschermd zou worden ook de polls niet kloppen?? Wat voor zwak IQ persoon kan daar nou conclusies aan verbinden? [..] Wat een grote kletspraat toch allemaal weer! Snappen die lui nou echt niet dat streamers heel ander volk is dan TV kijkende (en dus ook smsende) mensen??? Wat voor groot tunnelvisie blok voor hun kop kunnen ze ontwikkelen zeg! Ik vindt het helemaal niet gek dat online polls er heel anders uitzien dan de echte popoll want online zijn veel meer Huub-fans actief dan gemmiddeld genomen voor de hele bevolking. Mensen die zo'n rechtzaak willen starten of aan mee willen doen zijn gewoon te dom voor woorden! kansloos! boudewijn weer keiharde feiten ....hoop dat de mensen die het eens zijn met een rechtzaak hier maar eens op reageren en als er fans zijn die hun laatste centjes aan smsjes uigeven boos zijn ....dan stop met het uitgeven van je geld aan rtl ....doe het als je het kan missen ....snap niet dat ze niet doorhebben dat ze rtl spekken en niet hun idool |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op donderdag 08 mei 2008 - 16:24 schreef Boudewijn het volgende:ik had dit onder een ander topic ook al geplaatst en zal het hier nogmaals doen: [..] Tjah, en helaas werd Huub de hand boven het hoofd gehouden tijdens de bruiloft. [..] Wat een domme conclusie toch weer! Afgezien dat het alleen om Amanda ging, zou het 'dus' omdat Amanda beschermd zou worden ook de polls niet kloppen?? Wat voor zwak IQ persoon kan daar nou conclusies aan verbinden? [..] Wat een grote kletspraat toch allemaal weer! Snappen die lui nou echt niet dat streamers heel ander volk is dan TV kijkende (en dus ook smsende) mensen??? Wat voor groot tunnelvisie blok voor hun kop kunnen ze ontwikkelen zeg! Ik vindt het helemaal niet gek dat online polls er heel anders uitzien dan de echte popoll want online zijn veel meer Huub-fans actief dan gemmiddeld genomen voor de hele bevolking. Mensen die zo'n rechtzaak willen starten of aan mee willen doen zijn gewoon te dom voor woorden! kansloos! Zie mijn stukje van 15:51 op topic "Huub knokt".
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 mei 2008 door draakje -- |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
zo jammer dat nowlive de mensen bezig houdt,ze hebben het maar wat voor elkaar!gelukkig zit ik dan ook op headliner??? |
|
|
|
|
stacy1974
|
|
|
ja zag het net op geen leven.de brief is al weg naar de tweede kamer ,en een iemand naar een advocaat gestuurd. hoe zielig ben je dan is niet normaa; weer. ook een oproep om voor 22 mei te gaan voor 20.000 leden . als ze nu eerst eens de accounts weghalen van gebande mensen ,en van de mensen die al vanaf het begin ingeschreven staan en al meer dan een jaar of nooit gepost hebben. Nou dan kom je denk ik op 150 actieve leden . Kijk alleen maar naar ceadeau voor sly,en nu naar de fandag bvoor huub. ze smeken om de laatste 10 leden. dus meer als 100 zullen er niet zijn. En ja een overwinning hebben ze vandaag officieel gehaald. De laatste brian fan gebad. eindelijk heeft hij ze nu allemaal genabd .\applaus sly .En je bent geen huub site he. degene die geband is was vanmiddag geen waarschuwing onder de posten gewoon netjes gepost. maar was voor brian. Ben blij dat er nu geen brian fans meer komen daar.Want ze noemen zich nu al kansloze Beppie.s hahahahaah |
|
|
|
|
tijgertjee
|
|
|
ik denk dat niet gewone mensen inspelen in de gouden kooi maar gewoon stelletjes acteurs inspelen in de gouden kooi, ik denk dat jullie ook met mij eens zijn |
|
|
|