BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "Voor kinderen doe ik alles"

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Headliner
 Headliner - donderdag 08 mei 2008 - 15:30   quote  deeplink  
Villa Vandaag: "Voor kinderen doe ik alles"

Brian is even apart genomen door de heren van het management. De Antilliaan geeft aan graag langs scholen te willen gaan om zijn singles te promoten. "Ik wil heel graag dingen met kinderen doen, ik wil ze graag iets terug geven!" Ludo en Denny knikken bevestigend. "We hebben een school in Almere die je graag wil uitnodigen. Ze willen daar meteen een hele actie van maken, dat alle kinderen op jou gaan stemmen!", vertelt Denny. De Antilliaan vindt het een goed plan en laat deze afspraak meteen vastzetten. "Voor kinderen doe ik alles! En voor goede doelen!", lacht hij. Maar dan is het weer tijd om afscheid te nemen en zo vertrekken Ludo en Denny weer.

bron: tien.tv
pietjepuk
 pietjepuk - donderdag 08 mei 2008 - 16:06   quote  deeplink  
Geldwolf..
grissom
 grissom - donderdag 08 mei 2008 - 16:08   quote  deeplink  
Wie zegt dat hij daar geld voor krijgt?? Die kikker is een grote geldwolf,die doet het niet voor niks hoor.
pietjepuk
 pietjepuk - donderdag 08 mei 2008 - 16:13   quote  deeplink  
Nee hoor hij doet het voor niks.Halloooo ben je al wakker.
italiangirl
 italiangirl - donderdag 08 mei 2008 - 16:21   quote  deeplink  
Ik vind Brian nou niet de meest geschikte persoon om langs scholen te gaan om te gaan voorlichten????!!! NIEMAND uit die kooi is er geschikt voor, moet er niet aan denken dat mijn kinderen worden voorgelicht door zulke randdebielen wat willen die de kinderen nou meegeven ????!!!
tino
 tino - donderdag 08 mei 2008 - 16:25   quote  deeplink  
hij kan gaan vertellen wat voor een geldwolven mensen kunnen zijn, zoals bv bij nl., maar dan op middelbare scholen, kan hij meteen vertellen dat het "leven" zoals Huubje het uitvoert GEEN vOORBEELD mag zijn.
italiangirl
 italiangirl - donderdag 08 mei 2008 - 16:28   quote  deeplink  
niemand uit de gouden kooi is een voorbeeld!!!
RK
 RK - donderdag 08 mei 2008 - 16:39   quote  deeplink  
Brain zijn uitspraak was niet voor kinderen doe ik alles, maar met kinderen doe ik alles!
draakje
 draakje - donderdag 08 mei 2008 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 mei 2008 - 16:39 schreef RK het volgende:
Brain zijn uitspraak was niet voor kinderen doe ik alles, maar met kinderen doe ik alles!
Je haalt de zaken door elkaar. Dat was Huub, met de dochter van Natasia.
seya@headliner
 seya@headliner - donderdag 08 mei 2008 - 17:40   quote  deeplink  
Brian krijgt er geen geld voor, neem het maar van mij aan.
En alle scholen in Almere vinden het gaaf!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 mei 2008 door seya@headliner --
RK
 RK - donderdag 08 mei 2008 - 17:55   quote  deeplink  
Huub is ook een viezerik!!!!!
Anne
 Anne - donderdag 08 mei 2008 - 17:58   quote  deeplink  
Neem van iemand die in het middelbaar onderwijs werkt (ik dus) maar aan dat Brian nog wat van die kinderen kan leren hahahaha

Kinderen zijn niet gek hoor...die weten heel goed wat er te koop is in de wereld
grissom
 grissom - donderdag 08 mei 2008 - 18:00   quote  deeplink  
Hier moet ik ook niet wezen,hier zit alleen maar kikkerdril
RK
 RK - donderdag 08 mei 2008 - 18:04   quote  deeplink  
Als die Grizzly beer maar niet denkt dat ik achter die Huub aanloop. Maar ook zeer zeker niet achter Brian. Het is allemaal NIETS!
stacy1974
 stacy1974 - donderdag 08 mei 2008 - 18:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 mei 2008 - 16:40 schreef draakje het volgende:

[..]

Je haalt de zaken door elkaar. Dat was Huub, met de dochter van Natasia.
juistgezegt en daarom wil natasia nooit meer iets met huub te maken hebben en daarom heeft ze hem indertijd bedreigd.
want huub vroeg aan haar mag ik met je dochter alleen naar beneden.
dat kind was toen 12.
RK
 RK - donderdag 08 mei 2008 - 18:20   quote  deeplink  
Ik mag Huub NIET! Maar Brian ook NIET! Ik begrijp de mensen niet die hun sms-geld aan Huub of Brian geven!! Voor mij onbegrijpelijk!
pauline
 pauline - donderdag 08 mei 2008 - 18:27   quote  deeplink  
ik hoorde wel dat brian een bepaald bedrag had gevraagd, wat de school qua budget niet kon betalen, en hij het het voor 50% minder gedaan
grissom
 grissom - donderdag 08 mei 2008 - 18:29   quote  deeplink  
Ja en dat heb je ook weer uit je neus gevreten hoor,daar trappen wij niet in.
RK
 RK - donderdag 08 mei 2008 - 18:36   quote  deeplink  
En over Natasia wil ik het helemaal niet hebben. Wat een vrouw is dat zeg! En gelukkig hebben de mensen in haar directe omgeving dat ook door!
pauline
 pauline - donderdag 08 mei 2008 - 18:36   quote  deeplink  
Ook zal Brian optreden op een school voor het voortgezet onderwijs, “Het Buitenhout College te Almere”. Brian had een prijs genoemd, maar de school heeft daar het budget niet voor, ze stellen een lager bedrag voor en Brian gaat daarmee akkoord. De school heeft gezegd dat ze zelfs de leerlingen gaan instrueren dat al hun leerlingen zullen gaan stemmen op Brian. Brian weet inmiddels wat zijn smsnummer zal zijn voor de finale. "5656". De leerlingen zullen dus allemaal “Brian naar 5656” gaan sturen.
pietjepuk
 pietjepuk - donderdag 08 mei 2008 - 18:39   quote  deeplink  
Zie je wel grissom,Brian wil geld verdienen aan alles,ook aan kinderen,bomt heb allemaal niks,als de poet maar goed is.
stacy1974
 stacy1974 - donderdag 08 mei 2008 - 18:40   quote  deeplink  
nou pauline dit komt al eerlijker over dan die 50%.
je kan het wel
stem daarom ook op brian 5656
pauline
 pauline - donderdag 08 mei 2008 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 mei 2008 - 17:58 schreef Anne het volgende:
Neem van iemand die in het middelbaar onderwijs werkt (ik dus) maar aan dat Brian nog wat van die kinderen kan leren hahahaha

Kinderen zijn niet gek hoor...die weten heel goed wat er te koop is in de wereld
en waar is die school dan?? in katendrecht zeker. daar weten de lieve kindertjes idd wat er te koop is..de school in almere bestaat uit 70% uit minderheden, dus je hebt gelijk brian kan ze daar idd nog wel wat leren
grissom
 grissom - donderdag 08 mei 2008 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 mei 2008 - 18:39 schreef pietjepuk het volgende:
Zie je wel grissom,Brian wil geld verdienen aan alles,ook aan kinderen,bomt heb allemaal niks,als de poet maar goed is.
Als je goed door denkt mag hij helemaal geen geld vragen,of zijn jullie zo dom.
pietjepuk
 pietjepuk - donderdag 08 mei 2008 - 19:13   quote  deeplink  
Na de GDK.HALLOOO Even wakker worden.Na de GDK!!!!
grissom
 grissom - donderdag 08 mei 2008 - 19:16   quote  deeplink  
He HALLO,wie zegt dat het buiten DGK is en niet daarvoor.Heb ik nog nergens gelezen hoor.En als dat zo is,mijn welgemeende excusses.
pietjepuk
 pietjepuk - donderdag 08 mei 2008 - 19:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 mei 2008 - 19:16 schreef grissom het volgende:
He HALLO,wie zegt dat het buiten DGK is en niet daarvoor.Heb ik nog nergens gelezen hoor.En als dat zo is,mijn welgemeende excusses.
Excusses aanvaard.
Anne
 Anne - donderdag 08 mei 2008 - 19:46   quote  deeplink  
Ja Pauline, gok lekker verder....Kinderen van 12 tot en met 18 (goh, is dat niet het middelbaar onderwijs?) die zijn niet achterlijk hoor...en de 30% van de leerlingen die jij niet als minderheid beschouwd, gaan wel om met de kinderen van die 70%....elk kind, waar het dan ook vandaan komt, op welke school het dan ook zit, weet heel goed wat er in de wereld te koop is, daar hoeft Brian niets aan toe te voegen, ze sturen Huub er niet heen, want die wordt daar monddood gemaakt, dan weet hij niks meer te zeggen.

Maar nee, Pauline, zoals altijd, weet overal alles van en heeft op iedereen wel commentaar...
RK
 RK - donderdag 08 mei 2008 - 20:09   quote  deeplink  
Waar mensen zich allemaal druk om maken!!!
trapper
 trapper - donderdag 08 mei 2008 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 mei 2008 - 16:39 schreef RK het volgende:
dit is pas echt ziek, bah walgelijk van je
cecilia
 cecilia - donderdag 08 mei 2008 - 20:41   quote  deeplink  
enig! mag miss lukt zeker met hem mee om haar blote tieten te showen zoals ze deed bij de kinderen die aanwezig waren bij één van de optredens hahaha en dan krijgen de kinderen vast weer een slipje van miss lukt waar ze vast net als brian doet aan moeten ruiken! kunnen de filmpjes als voorbeeld dienen ahahaha
trapper
 trapper - donderdag 08 mei 2008 - 20:42   quote  deeplink  
bah lager kan gewoon niet met deze opmerkingen, jullie hebben absoluut geen respect.
johan13
 johan13 - donderdag 08 mei 2008 - 20:45   quote  deeplink  
opmerkingen van het niveau .......
cecilia
 cecilia - donderdag 08 mei 2008 - 20:49   quote  deeplink  
de waarheid is hard en mag gezegd worden en dat is wat ik doe dus wie het niet bevalt leest maar wat anders huub huub hoera
trapper
 trapper - donderdag 08 mei 2008 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 mei 2008 - 20:49 schreef cecilia het volgende:
de waarheid is hard en mag gezegd worden en dat is wat ik doe dus wie het niet bevalt leest maar wat anders huub huub hoera
als dit voor jou waarheid is dan heb ik echt medelijden met je, onvoorstelbaar.
RK
 RK - donderdag 08 mei 2008 - 20:54   quote  deeplink  
Zoals de meeste volgens mij blind achter Brian,Jaap,Amanda en Huub staan. Daar moet je medelijden mee hebben! Echt zielig!
Anne
 Anne - donderdag 08 mei 2008 - 20:54   quote  deeplink  
Misschien een leuk afstudeerproject voor de psychiatrie....de fans van Huub van de Gouden Kooi....
RK
 RK - donderdag 08 mei 2008 - 20:57   quote  deeplink  
En van Brian dan? Volgens mij minstens zo'n mooi project!!!
Anne
 Anne - donderdag 08 mei 2008 - 20:59   quote  deeplink  
Neuh...kijk eens even moet hoe weinig respect Huubfans (en Huub for that matter) andere mensen behandelen...dat zie ik de rest hier niet doen hoor
cecilia
 cecilia - donderdag 08 mei 2008 - 21:05   quote  deeplink  
filmpjes kijken wil weleens helpen mensen en het was me weer een waar genoegen op deze pro jaap site en meer aandacht geef ik jullie nu niet want ik ben wandelen toedeloe
RK
 RK - donderdag 08 mei 2008 - 21:07   quote  deeplink  
Zoals Cecilia blind voor Huub is, is Anne blind voor Brian. Dit zijn eigenlijk engere mensen dan dat Brian en Huub samen zijn.
trapper
 trapper - donderdag 08 mei 2008 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 mei 2008 - 21:05 schreef cecilia het volgende:
filmpjes kijken wil weleens helpen mensen en het was me weer een waar genoegen op deze pro jaap site en meer aandacht geef ik jullie nu niet want ik ben wandelen toedeloe
filmpjes hoef ik niet te zien, zie genoeg op de stream en dat je weg bent, huug zou zeggen, loop maar weer weg.........
draakje
 draakje - donderdag 08 mei 2008 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 mei 2008 - 21:07 schreef RK het volgende:
Zoals Cecilia blind voor Huub is, is Anne blind voor Brian. Dit zijn eigenlijk engere mensen dan dat Brian en Huub samen zijn.
En ik dan? Want ik ben pro niemand, alleen anti-Huub!
tg3
 tg3 - donderdag 08 mei 2008 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 mei 2008 - 20:49 schreef cecilia het volgende:
dit is het niveau van huubfans ....hij trekt zijn eigen soort aan
RK
 RK - donderdag 08 mei 2008 - 21:12   quote  deeplink  
Zeker trekt Huub zijn eigen soort aan, en datzelfde geldt voor Brian. Maar dat zal nooit toegegeven worden door de desbetreffende personen! Of ze zien daar totaal geen kwaad in!
Anne
 Anne - donderdag 08 mei 2008 - 21:13   quote  deeplink  
RK, het spijt mij verschrikkelijk voor je, maar ik ben fan van niemand..het zal mij een worst wezen wie er wint...de enige rechtmatige winnaar was voor mij Bart geweest...dat was nou een echte miljonair!
Anne
 Anne - donderdag 08 mei 2008 - 21:13   quote  deeplink  
en jij die mij eng noemt, vind ik nog enger, jij kent mij niet eens...in mijn omgeving vindt niemand mij eng...
draakje
 draakje - donderdag 08 mei 2008 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 mei 2008 - 21:13 schreef Anne het volgende:
RK, het spijt mij verschrikkelijk voor je, maar ik ben fan van niemand..het zal mij een worst wezen wie er wint...de enige rechtmatige winnaar was voor mij Bart geweest...dat was nou een echte miljonair!
Ik was meer voor Nicolaas.
RK
 RK - donderdag 08 mei 2008 - 21:20   quote  deeplink  
Draakje, doordat jij alleen een hekel aan Huub hebt wordt jij de kant van Brian opgedreven. Zo werkt dat nou eenmaal! Ik mag ze echt allebei niet! Zoals Huub met Claire omgaat en Brian met Amanda (ondanks dat Amanda zegt daar op te kikken) dat is gewoon ontoelaatbaar! Brian is de laatste weken naar Amanda toe wel wat rustiger maar dat is omdat de finale er aan staat te komen. Volgens mij vervalt hij straks na de kooi gewoon weer in zijn oude gewoontes! Vraag maar aan zijn ex waartoe hij in staat is! En Huub voor de ogen van zijn vriendin een ander meisje pakken. Voor mij ben je dan een schoft! Maar dat zijn eht voor mij allebei. Elk sms-je ( 0,09)voor wie dan ook is weeggegooid geld. En RTL maar lachen!
Anne
 Anne - donderdag 08 mei 2008 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 mei 2008 - 21:20 schreef RK het volgende:
Draakje, doordat jij alleen een hekel aan Huub hebt wordt jij de kant van Brian opgedreven. Zo werkt dat nou eenmaal! Ik mag ze echt allebei niet! Zoals Huub met Claire omgaat en Brian met Amanda (ondanks dat Amanda zegt daar op te kikken) dat is gewoon ontoelaatbaar! Brian is de laatste weken naar Amanda toe wel wat rustiger maar dat is omdat de finale er aan staat te komen. Volgens mij vervalt hij straks na de kooi gewoon weer in zijn oude gewoontes! Vraag maar aan zijn ex waartoe hij in staat is! En Huub voor de ogen van zijn vriendin een ander meisje pakken. Voor mij ben je dan een schoft! Maar dat zijn eht voor mij allebei. Elk sms-je ( 0,09)voor wie dan ook is weeggegooid geld. En RTL maar lachen!

Ik ben het met je eens.....ze zullen van mij geen van allen een smsje krijgen....zelfs Bart kreeg het niet!
En ik heb geen hekel aan wie dan ook in dat huis, want ik ken die mensen niet, kan er ook geen hekel aan hebben..ik vind het gewoon leuk om te kijken...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5135
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "Voor kinderen doe ik alles"

0.0130558