|
|
RK
|
|
|
Anne, zoals jij reageert reageren de kinderen op de Basisschool ook. Als zo'n kind tegen een ander kind zegt jij bent gek dan is de reactie van de meeste kinderen, wat je zegt dat ben jezelf! |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op donderdag 08 mei 2008 - 21:20 schreef RK het volgende:Draakje, doordat jij alleen een hekel aan Huub hebt wordt jij de kant van Brian opgedreven. Zo werkt dat nou eenmaal! Ik mag ze echt allebei niet! Zoals Huub met Claire omgaat en Brian met Amanda (ondanks dat Amanda zegt daar op te kikken) dat is gewoon ontoelaatbaar! Brian is de laatste weken naar Amanda toe wel wat rustiger maar dat is omdat de finale er aan staat te komen. Volgens mij vervalt hij straks na de kooi gewoon weer in zijn oude gewoontes! Vraag maar aan zijn ex waartoe hij in staat is! En Huub voor de ogen van zijn vriendin een ander meisje pakken. Voor mij ben je dan een schoft! Maar dat zijn eht voor mij allebei. Elk sms-je ( 0,09)voor wie dan ook is weeggegooid geld. En RTL maar lachen! Ik vind het heel knap dat jij weet naar wie ik word toegedreven. Ik zal ook niet op Brian stemmen. Ik heb geen mobiel, dus sms-en kan ik niet, en ik zal er hoogstens 1 telefoontje aan wagen. Ik weet nog niet eens op wie ik stem, ik twijfel al lange tijd tussen Jaap en Amanda. Dus oordeel niet zo snel. |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
quote:Op donderdag 08 mei 2008 - 21:25 schreef RK het volgende:Anne, zoals jij reageert reageren de kinderen op de Basisschool ook. Als zo'n kind tegen een ander kind zegt jij bent gek dan is de reactie van de meeste kinderen, wat je zegt dat ben jezelf! Wat is dat dan voor een rare reactie...je trekt conclusies die kant noch wal raken... |
|
|
|
|
RK
|
|
|
Amanda verdient straks in A'dam genoeg geld, moet je zien hoe zij erbij loopt. Jaap is een grote viezerik waar iedereen om moet lachen Eerst zeg je dat je niet kan sms-en omdat je geen mobiel hebt en in dezelfde zin zeg je dat je er hoogstens 1 telefoontje aan gaat wagen. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op donderdag 08 mei 2008 - 21:28 schreef RK het volgende:Amanda verdient straks in A'dam genoeg geld, moet je zien hoe zij erbij loopt. Jaap is een grote viezerik waar iedereen om moet lachen Eerst zeg je dat je niet kan sms-en omdat je geen mobiel hebt en in dezelfde zin zeg je dat je er hoogstens 1 telefoontje aan gaat wagen. Ja schat, je hebt ook nog een gewone telefoon, en die heb ik wel. Vanaf de 15e gaan ook de telefoonlijnen open. |
|
|
|
|
RK
|
|
|
Laat allemaal maar zitten, het heeft geen zin meer om naar mij toe te reageren omdat ik de PC uitzet en lekker andere dingen ga doen! |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
voor goede doelen doet hij alles gelooft die rat in sprookjes ?ga dan ff naar stichting aap wat je hebt beloofd en nooit nagekomen bent hufter |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
hij gaat de kinderen vertellen hoe je meisjes kan mishandelen een lekker voorbeeld,en dat je hem nooit tegen mag spreken |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
quote:Op donderdag 08 mei 2008 - 21:53 schreef frans-06 het volgende:hij gaat de kinderen vertellen hoe je meisjes kan mishandelen een lekker voorbeeld,en dat je hem nooit tegen mag spreken nee hoor dat is huub zijn taak |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
|
|
|
tg3
|
|
|
quote:Op donderdag 08 mei 2008 - 21:53 schreef frans-06 het volgende:hij gaat de kinderen vertellen hoe je meisjes kan mishandelen een lekker voorbeeld,en dat je hem nooit tegen mag spreken en dan neemt hij huub mee ..zodat hij hun kan uitleggen hoe je je schoonmoeder moet behandelen ...welke termen het beste zijn om ziektes toe te wensen ...en als je iemand niet mag moet je elke avond voor het slapengaan bidden dat ze doodgaan .....oh ja en een crash course ...''hoe lul ik me met geweldige woorden uit elke situatie ' |
|
|
|
|
pietjepuk
|
|
|
|
|