|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Amanda lacht weer!
Na een half uurtje snotteren krijgt Brian het toch voor elkaar om weer een glimlach op het gezicht van zijn vriendinnetje te toveren. "Ik heb ook goed nieuws. Denny en Ludo waren hier en er zijn al een aantal optredens voor ons gepland, voor ons samen", vertelt de Antilliaan. De Amsterdamse is hier onmiddellijk enthousiast over. Dan wordt het tijd om de andere Miljonairs te vertellen dat ze gezakt is voor haar rij-examen. "Laat je niet kennen. Huub zei al 'ik ga haar helemaal uitlachen'", waarschuwt Brian. "Ik rij niet voor hem, ik rij voor mezelf", zegt Amanda resoluut. Ze laat zich niet kennen.
bron: tien.tv |
|
|
|
|
italiangirl
|
|
|
ja mannie nu moet je hem buiten de kooi zelf halen en betalen... hahaha niet alles is te koop!! |
|
|
|
|
thea
|
|
|
|
|
|
johan13
|
|
|
zielige reactie's. proef ik hier afgunst |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
nou nou wat een haat zeg .....betalen kan ze echt wel en volgensmij waren haar rijlessen al betaald toen ze kooi inging ....dus als ze het had gehaald had ze hem gekocht ...wist niet dat dat kon |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote: Meer als afgunst zegt meer over hun dan over Amanda |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op donderdag 08 mei 2008 - 16:23 schreef italiangirl het volgende:ja mannie nu moet je hem buiten de kooi zelf halen en betalen... hahaha niet alles is te koop!! En even zodat je het weet naar de kooi mag ze de rijbewijs nog steeds halen op de kosten van Talpa want daar voor heeft ze getekend sorry moest het even kwijt hoop niet dat het je pijn doet |
|
|
|
|
italiangirl
|
|
|
heb je hem weer hoor drol 13 , al jouw reacties/frustraties/uittingen over Huub is dat OOK afgunst?? IK heb mijn mening, dat kind is der hele leven verwend geweest en ja nu kan ze dit een keer NIET kopen maar net als een ander er hard der best voor moeten doen! Als jij denkt dat dat afgunst is moet je dat lekker denken. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
ze heeft haar nagel dingus diploma toch al? |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
quote: ja die heeft ze gehaald ja;-) |
|
|
|
|
italiangirl
|
|
|
mooi voor haar heeft ze toch ook der best voor moeten doen?! |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
quote:Op donderdag 08 mei 2008 - 16:36 schreef italiangirl het volgende:heb je hem weer hoor drol 13 , al jouw reacties/frustraties/uittingen over Huub is dat OOK afgunst?? IK heb mijn mening, dat kind is der hele leven verwend geweest en ja nu kan ze dit een keer NIET kopen maar net als een ander er hard der best voor moeten doen! Als jij denkt dat dat afgunst is moet je dat lekker denken. denk aan je hart, ik heb geen afgunst naar huub maar ik veracht hem na zijn acties tegen lieke.
jij kent amanda dus persoonlijk, want je praat over haar alsof je haar al je hele leven kent |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
ja maar omdat ze dit keer is gezakt betekent toch niet dat ze haar best neit heeft gedaan ...fouten maakt iedereen ...maar dan met een opmerking komen het is niet te koop ...dat zou je alleen kunnen zeggen als ze van te voren arrogante uitspraken had gedaan en niet zoveel lessen hadd genomen |
|
|
|
|
devil
|
|
|
kan amanda toch niets aan doen ,dat ze veel verwend is is toch heerlijk en dan toch nog zo,n leuk karakter hebben |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op donderdag 08 mei 2008 - 16:50 schreef tg3 het volgende:ja maar omdat ze dit keer is gezakt betekent toch niet dat ze haar best neit heeft gedaan ...fouten maakt iedereen ...maar dan met een opmerking komen het is niet te koop ...dat zou je alleen kunnen zeggen als ze van te voren arrogante uitspraken had gedaan en niet zoveel lessen hadd genomen wijze opmerking, als Huub nou gezakt was dan had hij goed op z'n uitspraken aangepakt kunnen worden (Iedereen die niet in 1 keer slaagt is een loser) |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
quote:Op donderdag 08 mei 2008 - 16:50 schreef devil het volgende:kan amanda toch niets aan doen ,dat ze veel verwend is is toch heerlijk en dan toch nog zo,n leuk karakter hebben precies ze heeft alles gehad wat haar ze wilde ..niet iedereen heeft dat geluk ..opdanks dat vind ik haar wel een goed karakter hebben |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
Volgende keer beter amanda,ik heb er ook 2x overgedaan. |
|
|
|
|
devil
|
|
|
|
|
|
ilse
|
|
|
ik heb alles in 1keer gedaan maar wel 90 lessen;-) |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
Dit meisje(amanda) is wereld vreemd...ze wist niet eens hoe je geld moest overmaken..dan heb je door je verwendheid dus niets geleerd..en haar gedrag in discussies is natuurlijk helemaal niets voor een normaal denkend persoon |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
ik kan me indenken dat amanda dat ook niet is gewend,, het is haar tenslotte niet geleerd, dus is het fout van mijn kant haar daar op aan te vallen |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
quote:Op donderdag 08 mei 2008 - 16:52 schreef Boudewijn het volgende:[..] wijze opmerking, als Huub nou gezakt was dan had hij goed op z'n uitspraken aangepakt kunnen worden (Iedereen die niet in 1 keer slaagt is een loser) als huub een meisje was geweest was hij dan een del?? als huub nu jaap was geweest was hij dan dik geweest?? als huub brian was geweest was hij dan op curacao geboren of op bonaire? |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
Ja,nog meer steken onder water paultje,die Barbie kan nog minder |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote:Op donderdag 08 mei 2008 - 18:40 schreef pauline@nowlive het volgende:ik kan me indenken dat amanda dat ook niet is gewend,, het is haar tenslotte niet geleerd, dus is het fout van mijn kant haar daar op aan te vallen Heel sportief van jou.
Mijn eerste vraag aan jou stelde ik omdat ook ik behoorlijk verwend ben opgegroeid. Verwend maar mij is wel het nodige geleerd. Voorbeeld:ook als student had ik een luxe leventje, appartementje met alles erop en eraan, niks bijbaantje pa en ma betalen alles, MAAR mij is wel heel erg duidelijk gemaakt dat het niet de normale gang van zaken is. Een foutje en ik kon mijn auto inleveren om vervolgens 3 jaar gebruik te moeten maken van openbaarvervoer. Niks mis met openbaar vervoer maar ik heb toen wel the hard way iets geleerd.
Uitdaging werd voor mij mijn eigen boontjes doppen en het is mij gelukt. Ik werk keihard om mijn euries te verdienen en ik ben er verrekte trots op.
Met dit alles wil ik duidelijk maken dat het verwend worden en weinig tot niets zelf kunnen niet altijd gekoppeld is aan elkaar. Maar gelukkig denk je ook op deze manier. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote:Op donderdag 08 mei 2008 - 18:39 schreef pauline@nowlive het volgende:Dit meisje(amanda) is wereld vreemd...ze wist niet eens hoe je geld moest overmaken..dan heb je door je verwendheid dus niets geleerd..en haar gedrag in discussies is natuurlijk helemaal niets voor een normaal denkend persoon Ik denk niet dat Amanda wereldvreemd is. Absoluut niet. |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
Ik kom uit een gezin van 14 kinderen,toen ik 20 was wist ik ook niks hoor. Denk je niet dat claire een verwend nest is,als het mis gaat pappie bellen. Laat me niet lache zeg. |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
"Laat me vrij zijn..."
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 mei 2008 door D®@Gøñ-L€€ -- |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote: Ik kan niet schrijven dat weet dat ze niet wereldvreemd IS. Ik ken haar niet. Alles wat ik of ieder ander kan schrijven is wat we denken. Niets is wat het lijkt ??
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 mei 2008 door Mrs.B@headline -- |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
insinuaties hebben we niets aan.. denk dat toen jij jong was het leven er iets anders uit zag.. en aan als hebben we niets |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
Ja dat klopt,ik ben nu 54.En sommige jongelui weten nu nog niks omdat ze te lui zijn. |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
wat amanda heeft laten zien in de kooi in anderhalf jaar is natuurlijk niet om over naar huis te schrijven( wat huub doet ook niet, maar we hebben het nu over amanda).. hoe deze dame in discussies zich gedraagt is natuurlijk ronduit belachelijk.. dan laat je zien dat je bent opgegroeid met de gedachte dat de mening van een ander ondergeschikt is |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
quote:Op donderdag 08 mei 2008 - 19:14 schreef grissom het volgende:Ja dat klopt,ik ben nu 54.En sommige jongelui weten nu nog niks omdat ze te lui zijn. helemaal gelijk heb je daar in |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
ik ben 44 en kom ook uit een rijk gezin. wel streng vader was kolonel bij de luchtmacht dus echt streng. maar verwend zijn we nooit, en meer dan ons zakgeld zat er niet in |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote:Op donderdag 08 mei 2008 - 19:11 schreef pauline@nowlive het volgende:insinuaties hebben we niets aan.. denk dat toen jij jong was het leven er iets anders uit zag.. en aan als hebben we niets “denk dat toen jij jong was het leven er iets anders uit zag”. Over insinueren gesproken !!
Op moment dat men iets niet zeker weet om wat voor reden dan ook, is het altijd “als” of “ik denk” |
|
|
|
|
tino
|
|
|
quote:Op donderdag 08 mei 2008 - 16:36 schreef italiangirl het volgende:heb je hem weer hoor drol 13 , al jouw reacties/frustraties/uittingen over Huub is dat OOK afgunst?? IK heb mijn mening, dat kind is der hele leven verwend geweest en ja nu kan ze dit een keer NIET kopen maar net als een ander er hard der best voor moeten doen! Als jij denkt dat dat afgunst is moet je dat lekker denken. heb jij je rijbewijs ? ben jij in dat geval misschien de eerste keer geslaagd ?? |
|
|
|