|
|
Headliner
|
|
|
DGK Talpa Video: Geslaagd of gezakt?
bron: tien.tv |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Jammer Amanda, volgende keer beter schat!! Kop Op!! |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
ja helaas amanda niet alles krijg je cadeau of is te koop.. welkom in het echt leven |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
Huub heeft de zijne wel gekocht he |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
|
|
|
grissom
|
|
|
Net zo dom als jou antwoorden he. |
|
|
|
|
Hercule
|
|
|
|
|
|
cecilia
|
|
|
ahahahaha wat kan ze nou eigenlijk wel? ze is echt miss lukt! |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
jammer amanda, de volgende keer beter. De mensen met comentaar, binnen hoeveel examens hebben jullie het gehaald, of mogen jullie nog niet eens lessen omdat je te jong bent? |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
nou pauline is weer bezig met lariekoek opmerkingen .....komt er nooit iets zinnig uit |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote: Niet normaal Paulientje zie je iedereen heeft zijn eigen mening nu weer heeft Grissom een domme opmerking en jij maar klagen dat iedereen je aanvalt ra ra hoe zou dat komen Paulientje |
|
|
|
|
pietjepuk
|
|
|
quote: Die grissom is ZZZZZOOOOOOO dom.Zit zeker de hele dag aan de drank of zo.. |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
quote:Op donderdag 08 mei 2008 - 21:01 schreef Merty het volgende:[..] Niet normaal Paulientje zie je iedereen heeft zijn eigen mening nu weer heeft Grissom een domme opmerking en jij maar klagen dat iedereen je aanvalt ra ra hoe zou dat komen Paulientje denk nu eens na merty,, dit is een topic over het afrijden van amanda, en na 2 regels komt de naam huub weer naar voren, ja dan ben je in mijn ogen dom, waarom houd deze persoon zich niet aan de topic, hij schrijft dus niet om een mening te verkondigen over een bepaalde topic, echter omdat mijn naam er staat en hij of zij er gewoon er tegenin moet gaan om er tegen in te gaan.. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 mei 2008 - 12:14 schreef pauline@nowlive het volgende:[..] denk nu eens na merty,, dit is een topic over het afrijden van amanda, en na 2 regels komt de naam huub weer naar voren, ja dan ben je in mijn ogen dom, waarom houd deze persoon zich niet aan de topic, hij schrijft dus niet om een mening te verkondigen over een bepaalde topic, echter omdat mijn naam er staat en hij of zij er gewoon er tegenin moet gaan om er tegen in te gaan.. En hoe vaak komt het niet voor dat jij bij een Topic het over Jaap,AManda of Brain hebt dus wie is hier dom jij alleen jij volgens jou schelden mensen je hier op de forum je uit maar dat krijg je als je dom QUOTE |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
helaas had meer inhoud van je verwacht |
|
|
|