|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Op naar de dokter
Zou de kickbokstraining van gisteren dan echt te veel zijn geweest voor Huub? Het lijkt er verdacht veel op, want hij wordt opgehaald om even bij de dokter langs te gaan. De vraag is natuurlijk hoe verstandig het is om de sparwedstrijd met Brian aan te gaan. Wanneer een training al zo hard aankomt, moeten we ons misschien maar niet voorstellen hoe een wedstrijd tegen Brian af gaat lopen. Of weet Huub ons te verbazen?
bron: tien.tv |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
de hele dag aan tijd gehad en nu moet de angsthaas naar de dokter |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
Kwaak kwaak kwaak,wat een schijtert zeg. |
|
|
|
|
stacy1974
|
|
|
Nu heeft kwaak een goed excuus om niet te sparren.Wat een angsthaas. Training te zwaar,training bij carlos deed hij al niet mee ,want dat was zelfs al te zwaar voor hem. het is en blijft een watje.Het is nix.kan nix en doet nix |
|
|
|
|
vonneke
|
|
|
wat een m ietje zeg.echt zielig.bang voor morgen huubje????? haha schijterd |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
's avonds naar de dokter...kon er niet gewoon een afspraak gemaakt worden, net als ieder normaal mens? Hij gaat niet dood ofzo, hij hoeft echt niet naar de eerste hulp |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
neee hij is juist nu naar de dokter en komt hij terug met de mededeling ik mag niet vechten van de dokter ivm spier gescheurd of zo let maar op |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
ik denk niet dat hij terug komt want er is weer meer mis met die jongen dan alleen een scheur in zijn spier |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
hij durft gewoon niet tegen brian te sparren, dit is weer een excuus van huub en de regie. Luister maar hoe hij stotterd, zegt genoeg. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Huub heeft weer een wit voetje lopen halen |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
hahahaha ik zei het toch hij heeft zijn excuus al gisteren verzonnen een verbandje kunnen we allemaal aanleggen hij zat zogenaamd na de dokter in het ziekenhuis uhu het hokje wou dit ook niet want die weten ook dat huub het loodje zou gaan leggen en dit is het mooiste excuus. we weten toch hoe huub is. |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
ja moha dat klopt ik zat er net aan te denken dat ik het gister hier ook al gelezen heb, hahahahahaha je hebt helemaal gelijk |
|
|
|
|
vonneke
|
|
|
haha triest figuur is die huub zeg opruimen claire daar ben je voor. |
|
|
|
|
tino
|
|
|
operatie geslaagd, de andere poot moet er ook maar af, dit zag iedereen toch al aankomen, EEN training en hij is al uitgeteld, hij vecht in ieder geval niet zoals hij gebekt is, dat heeft hij nu wel laten zien, WATJE !! |
|
|
|