|
|
Caroline
|
|
|
Japio zit echt na te denken |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Hij schrijft wel alles op. |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
En Jaap maar aantekeningen maken,prachtig joh. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
En weg zijn ze, kijken aan wie Jaap info geeft. Huub of Brian |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
nou we horen misschien straks wel wat Jaap allemaal opgeschreven heeft |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
deze chat was niets aan, Ricardo was leuk, maar Jaap zat alleen maar info te vergaren..Jaap zegt: ik moet uitkijken voor Brian, waarop Ricardo zegt: als ik alles zo lees, moet je uitkijken voor iedereen haha....m.a.w. spelinfo waar je niet zoveel aan hebt.. het is maar net wat je wil geloven |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Mijn dochter heeft zitten chatten. "Jaap dump Huub hij gaat je naaien" en Dump Huub en jij wint
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 mei 2008 door Mrs.B@headline -- |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
|
|
|
trapper
|
|
|
hij zei gelukkig ook toen er een zin voorbij kwam met claire en huub zijn top dat brian ook oke was. |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
D´r stond van alles in, uitkijken voor Brain, uitkijken voor Huub blablabla. Dus hij heeft volgens mij weinig aan. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Hij gaat eerst alles in comp. noteren. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op donderdag 08 mei 2008 - 20:30 schreef Dragon het volgende:D´r stond van alles in, uitkijken voor Brain, uitkijken voor Huub blablabla. Dus hij heeft volgens mij weinig aan. maar merendeels ging over dat huub niet te vertrouwen was dus tja tis afwachten wat Jaap doet |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Na dat stemmen sparen van nowlive werd hij echt stil |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Hij vroeg ook welke sites voor Brian aan het sparen zijn. |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
quote:Op donderdag 08 mei 2008 - 20:32 schreef moha het volgende:[..] maar merendeels ging over dat huub niet te vertrouwen was dus tja tis afwachten wat Jaap doet Ja, daar heb je wel gelijk in. Ik zag het ook, kwam vaak voor he. Maar de chat ging behoorlijk snel. Maar Jaap is niet dom. Hij weet hoe Huub in mekaar zit. En hij las veel dingen wat er gezegd werd door Huub tegen hem. Dus, ik denk dat Jaap Huub gaat dumpen. |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
let op: huub wacht even anders valt het op en dan gaat hij naar Jaap om de schade beperken want hij is bang dat Jaap info heeft gekregen en nu twijfelt om huubje te steunen |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Maar Jaap is niet dom. Hij zal misschien weer verder gaan zoals het is geweest. Maar de 15e zal hij Huub dumpen. Let maar op. :-) |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
moet je het gezicht van jaap zien, o hij is niet blij |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
enlighten me, ik kan niet streamen |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
De info gaat naar Amanda en Brian zo te zien |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: dat kan positief zijn voor Amanda en Brian maar ook negatief |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
ja klopt, hij wil het alleen maar zeggen als ricardo er bij is, ik ben nu ook echt nieuwsgierig. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote: Nu hij weet dat er stemmen gespaard worden voor Huub zou je zeggen Huub eruit. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Jaapio is aangeslagen hebben jullie dit in de gaten ik ben benieuwd wat hij zo gaat zeggen als rico terug komt samen met amanda en brain |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
het kan zijn omdat hij zo aangeslagen is dat hij info van een achterban heeft gekregen dat huub hem naait en Jaap ging volgens mij helemaal voor huub |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op donderdag 08 mei 2008 - 21:12 schreef Merty het volgende:Jaapio is aangeslagen hebben jullie dit in de gaten ik ben benieuwd wat hij zo gaat zeggen als rico terug komt samen met amanda en brain als het slecht voor huub uitpakt hoop ik niet dat ricardo het wéér gaat rechtlullen want die verpest af en toe iets zonder dat hij het door heeft |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Mr D zat op de chat, ik denk dat hij de info heeft doorgegeven. Mr D werkt voor de site king Jaap met Sjoerd |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Ik heb een goed gevoel daarover. Toen hij mijn tekst las, zei hij daarna HEHE. Dus m.a.w. hij wist het wel, dat huub hem toch zou gaan dumpen. En de laatste tijd, zag je huub vaak met jaap kletsen, over snode plannen dit en dat, maar jaap ging er niet op in. De laatste keer, dat brain huub wakker hield, zag je jaap niet eens bij huub zitten ofzo, hij kwam niet eens naar beneden om te kijken wat er aan de hand was. Omdat hij het wist, dat brain huub wakker zou houden. Kijk, en dat is ook een optie, om brain niet voor schut te zetten. Al met al, jaap houd huub aan de lijn en dump hem de 15e.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 mei 2008 door D®@Gøñ-L€€ -- |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op donderdag 08 mei 2008 - 21:16 schreef moha het volgende:[..] als het slecht voor huub uitpakt hoop ik niet dat ricardo het wéér gaat rechtlullen want die verpest af en toe iets zonder dat hij het door heeft Ja klopt, soms denk ik ook Rico lul niet zoveel je geeft onbewust teveel info prijs. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op donderdag 08 mei 2008 - 21:17 schreef Dragon het volgende:Ik heb een goed gevoel daarover. Toen hij mijn tekst las, zei hij daarna HEHE. Dus m.a.w. hij wist het wel, dat huub hem toch zou gaan dumpen. En de laatste tijd, zag je huub vaak met jaap kletsen, over snode plannen dit en dat, maar jaap ging er niet op in. De laatste keer, dat brain huub wakker hield, zag je jaap niet eens bij huub zitten ofzo, hij kwam niet eens naar beneden om te kijken wat er aan de hand was. Omdat hij het wist, dat brain huub wakker zou houden. Kijk, en dat is ook een optie, om brain niet voor schut te zetten. Ik denk dat Jaap bedoelde met hehe, dat hij wist dat Huub dat tegen Clair zei. Dat hadden Jaap en Huub zo besproken. |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Gister had ricardo ook info aam Brain en amanda gegeven, dat huub amanda wakker zou houden voor haar examen. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Ja, het lijkt er echt op dat Jaap Huub wat meer los gaat laten. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op donderdag 08 mei 2008 - 21:17 schreef Dragon het volgende:Ik heb een goed gevoel daarover. Toen hij mijn tekst las, zei hij daarna HEHE. Dus m.a.w. hij wist het wel, dat huub hem toch zou gaan dumpen. En de laatste tijd, zag je huub vaak met jaap kletsen, over snode plannen dit en dat, maar jaap ging er niet op in. De laatste keer, dat brain huub wakker hield, zag je jaap niet eens bij huub zitten ofzo, hij kwam niet eens naar beneden om te kijken wat er aan de hand was. Omdat hij het wist, dat brain huub wakker zou houden. Kijk, en dat is ook een optie, om brain niet voor schut te zetten. Al met al, jaap houd huub aan de lijn en dump hem de 15e. dat was mij ookal opgevallen en huub zei ook gisteren of zo je moet nu een kant kiezen Jaap, waarop Jaap zei ik ben Team Jaap mooooi was dit het? dus Jaap laat het in het midden hangen en huub in onzekerheid |
|
|
|
|
Kim
|
|
|
Ik wil Mr D even bedanken, die heeft veel info door gegeven die hij vertrouwt. top van je, Jaap zit in zijn denkmodus. Dat is een goed teken, want hij moet Huub niet geloven, die heeft duidelijk uitgesproken niet veel op hem te smsen en daarna Jaap te manipuleren. Dus Mr D, deze actie was top van je, ook al wordt je op een bepaalde site afgemaakt, dat is de wraak van jou vermoed ik en je red Jaap. Twee vliegen in één dag. |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
quote:Op donderdag 08 mei 2008 - 21:20 schreef Caroline het volgende:[..] Ik denk dat Jaap bedoelde met hehe, dat hij wist dat Huub dat tegen Clair zei. Dat hadden Jaap en Huub zo besproken. Oke. Maar ik denk er anders over. Oke, ieder z'n eigen mening, we zien het wel. Ik wil nu thee. ;-) |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Maar Mr d heeft denk ik niet de info gegeven ik denk iemand anders maar goed hoor Jaap werd gelijk stil en ik zat ook te wachten kwam er niet door kon wel lezen vanaf het begin en zag Mr D veel later binnen komen op de chat of heb ik dat mis |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote:Op donderdag 08 mei 2008 - 21:17 schreef Dragon het volgende:Ik heb een goed gevoel daarover. Toen hij mijn tekst las, zei hij daarna HEHE. Dus m.a.w. hij wist het wel, dat huub hem toch zou gaan dumpen. En de laatste tijd, zag je huub vaak met jaap kletsen, over snode plannen dit en dat, maar jaap ging er niet op in. De laatste keer, dat brain huub wakker hield, zag je jaap niet eens bij huub zitten ofzo, hij kwam niet eens naar beneden om te kijken wat er aan de hand was. Omdat hij het wist, dat brain huub wakker zou houden. Kijk, en dat is ook een optie, om brain niet voor schut te zetten. Al met al, jaap houd huub aan de lijn en dump hem de 15e. Volgens mij heeft hij inderdaad op jouw tekst gereageerd. Mijn dochter zat te chatten ik zat zat naast haar. Zag jouw tekst voorbij komen. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op donderdag 08 mei 2008 - 21:22 schreef Dragon het volgende:[..] Oke. Maar ik denk er anders over. Oke, ieder z'n eigen mening, we zien het wel. Ik wil nu thee. ;-) Icetea??? Lekker fruitig met dit weer. Komt eraan, hoor |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Huub voelt nu de bui al hangen. Huub groete Jaap, en Jaap kort en krachtig "hoi" en liep verder. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op donderdag 08 mei 2008 - 21:22 schreef Merty het volgende:Maar Mr d heeft denk ik niet de info gegeven ik denk iemand anders maar goed hoor Jaap werd gelijk stil en ik zat ook te wachten kwam er niet door kon wel lezen vanaf het begin en zag Mr D veel later binnen komen op de chat of heb ik dat mis In codewoorden kan je veel info geven. Maar we wachten af. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Hahahha mag ik ook ICETEA met nog wat extra ijsklontjes Caroline???? |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Mrs.B Ja, jaap las het voor. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op donderdag 08 mei 2008 - 21:22 schreef Merty het volgende:Maar Mr d heeft denk ik niet de info gegeven ik denk iemand anders maar goed hoor Jaap werd gelijk stil en ik zat ook te wachten kwam er niet door kon wel lezen vanaf het begin en zag Mr D veel later binnen komen op de chat of heb ik dat mis is moeilijk te zeggen want de tekst zagen Jaap en Ricardo eerst en toen wij pas volgens mij |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
quote: Is goed...ijsklontjes en citroen erbij graag. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Ik ben heel benieuwd naar wat Jaap straks, in het bijzijn van Ricardo,tegen Brian, Amanda gaat vertellen. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote: Tuurlijk, jij altijd |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Inderdaad ik ben zo benieuwd waar blijft die kletsmajoor RIcarodo :-)
Maar ik zit net te denken ik zag ook dat er veel mensen van Nowfuckinglive er waren en zeiden dat de poll niet juist was stel dat jaap dat denkt en de poll wel klopt dan is Jaapio de SJaak wel stom van NOwfuckinglive niet goed over gedacht denk ik maar ja we zien wel RIcardo kom no |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote: Citroen heb ik niet in huis maar Kijk onder het drinken maar even naar Huub, die is zuur genoeg |
|
|
|