|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Zo hebben ze meer dingen geschreven die averechts kunnen werken. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op donderdag 08 mei 2008 - 21:29 schreef Merty het volgende:Inderdaad ik ben zo benieuwd waar blijft die kletsmajoor RIcarodo :-) Maar ik zit net te denken ik zag ook dat er veel mensen van Nowfuckinglive er waren en zeiden dat de poll niet juist was stel dat jaap dat denkt en de poll wel klopt dan is Jaapio de SJaak wel stom van NOwfuckinglive niet goed over gedacht denk ik maar ja we zien wel RIcardo kom no Als het van nl kwam die info dan is dat zeker dom. |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
quote:Op donderdag 08 mei 2008 - 21:28 schreef moha het volgende:[..] is moeilijk te zeggen want de tekst zagen Jaap en Ricardo eerst en toen wij pas volgens mij Klopt helemaal. Zij zagen het eerder dan wij. Ik zat een verhaal te lezen, en 20 sec later ofzo, hoorde ik hun het voorlezen. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote: Thanks Caroline.
Hey ik zit net te denken he maar ik ga dit echt wel missen hoor en het is voor je het weet voor bij jammer hoor ik vond het wel gezellig hier maar ja |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Heeft ie zijn hoed op? |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
die ricardo moet ff stoppen nu met ouwehoeren en terug komen ik ben zo benieuwd |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Ja vind ik ook. Misschien kan Boudewijn een tussen forum maken voor de overgang gouden kooi en BB |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
quote:Op donderdag 08 mei 2008 - 21:29 schreef Caroline het volgende:[..] Citroen heb ik niet in huis maar Kijk onder het drinken maar even naar Huub, die is zuur genoeg Ik stop z'n kop in m'n glas met ICETEA! |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote: Ja he dat bevestig meer hoe dom ze zijn ja sorry dat vind ik wel hahahhah Maar ja ik ben fan voor Jaapio nr1 maar ik hoop dat als Jaapio het niet wint dat het dan Brain of Amanda moet winnen en niet Kikker kwaak kwaak en Barbie met baby |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op donderdag 08 mei 2008 - 21:32 schreef Caroline het volgende:Ja vind ik ook. Misschien kan Boudewijn een tussen forum maken voor de overgang gouden kooi en BB Yes! Maar is het al zeker dat er een nieuwe BB komt? |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
quote: Toen hij uit de auto stapte WEL.
Goedenavond draakje...Icetea? |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op donderdag 08 mei 2008 - 21:32 schreef Caroline het volgende:Ja vind ik ook. Misschien kan Boudewijn een tussen forum maken voor de overgang gouden kooi en BB dat vind ik een top id ik ga dat ook op zeker volgen |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
oei waarom blijven ze zo lang bij de buren? Ze zijn alles weer aan het rechtpraten zijn en we krijgen zo dus niets meer te horen, opdracht van de buren |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote: Bah dat is vies neit doen daar krijg je ziektes van niet doen ik haal wel voor je |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote: Ooit toch wel anders wordt het een hele lange overgang |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
Jaap was wel kortaf tegen huub viel dat jullie ook op? |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Nee, bedankt. Ik heb een lekker kopje warme thee. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op donderdag 08 mei 2008 - 21:32 schreef Caroline het volgende:Ja vind ik ook. Misschien kan Boudewijn een tussen forum maken voor de overgang gouden kooi en BB Ik hoop het dat zou fijn zijn van boudewijn |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
o jee en nou moeten amanda brian en huub naar achter, belooft niet veel goeds |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Er werd ook in de chat vermeld van, NowLive is niet te vertrouwen.
Heeft dat wat mee te maken, dat Jaap nu aangeslagen is? |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
rowik (Vandaag om 21:14:55) Reageren
Nowlive Vip (Online) Posts: 1425
hij heeft zich al gekeerd tegen huub hij doet wel net als of maar hij heeft echt gekozen voor die andere drie en mr D heeft ook gezecht dat dat beter voor hem is en ze gooien huub er uit let maar op
de nl'ers denken ook dat hij zich tegen huub keert |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
quote: Ik had het gemist.....wat was er aan de hand? |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote: Ja zag ik ook. Ik hoop zo dat Jaap eindelijk inzicht heeft maar bij Japio weet je het nooit. Wat is spel bij hem? Dat vind ik tevens ook zijn kracht.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 mei 2008 door Caroline -- |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op donderdag 08 mei 2008 - 21:37 schreef moha het volgende:rowik (Vandaag om 21:14:55) Reageren Nowlive Vip (Online) Posts: 1425 hij heeft zich al gekeerd tegen huub hij doet wel net als of maar hij heeft echt gekozen voor die andere drie en mr D heeft ook gezecht dat dat beter voor hem is en ze gooien huub er uit let maar op de nl'ers denken ook dat hij zich tegen huub keert Wat schrijven ze dan? |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: lees mijn hele bericht draakje ik heb dat geknipt bij nl en hier geplakt |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote: Boudewijn je ben een kanjer!!!! |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: ok dan kom ik wel niet meer ben je lekker alleen Caroline |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Staat alvast bij mijn favorieten |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
quote:Op donderdag 08 mei 2008 - 21:36 schreef Dragon het volgende:Er werd ook in de chat vermeld van, NowLive is niet te vertrouwen. Heeft dat wat mee te maken, dat Jaap nu aangeslagen is? mr.D is natuurlijk door sly gigantisch in de zeik gezet met het radio programma, ook wat je op kingjaap leest van de huubfans voor jaap is niet misselijk. Misschien is dat ter gehoren gekomen. Ik maak me wel zorgen dat eerst jaap naar achter moest en nu amanda, brian en huub. Waarom claire niet? Wat is er aan de hand? |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote: Duh, jij bent speciale gast dus je moet komen |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: ok dan toppie nou kom op jaap ga ff met amanda en brian praten |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Brain en Huub mogen niet vechten. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
ok hier nog een keer lees het helemaal draakje
Op donderdag 08 mei 2008 - 21:37 schreef moha het volgende: rowik (Vandaag om 21:14:55) Reageren
Nowlive Vip (Online) Posts: 1425
hij heeft zich al gekeerd tegen huub hij doet wel net als of maar hij heeft echt gekozen voor die andere drie en mr D heeft ook gezecht dat dat beter voor hem is en ze gooien huub er uit let maar op
de nl'ers denken ook dat hij zich tegen huub keert |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
quote: is ook maar beter, het zou nooit een eerlijk gevecht worden. Huub is kansloos tegen brian en flipt hem dan, waarop brian ook moeilijk zijn agressie kan behouden. Ik persoonlijk vind het beter zo. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Post, onze kaart kan er nog niet bijzitten. Op zijn vroegst morgen. |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Er is post!!! Groot pak met Baby spulletjes??? |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: wisten we al toen we huub zagen trainen toch |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Ja, maar wie had de trainers uitgenodig om Huub te gaan trainen???? |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
ja daar komt het............spannend |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op donderdag 08 mei 2008 - 21:46 schreef moha het volgende:ok hier nog een keer lees het helemaal draakje Op donderdag 08 mei 2008 - 21:37 schreef moha het volgende: rowik (Vandaag om 21:14:55) Reageren Nowlive Vip (Online) Posts: 1425 hij heeft zich al gekeerd tegen huub hij doet wel net als of maar hij heeft echt gekozen voor die andere drie en mr D heeft ook gezecht dat dat beter voor hem is en ze gooien huub er uit let maar op de nl'ers denken ook dat hij zich tegen huub keert Thanks! |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
hallooooooo het kan ook allemaal show zijn van jaap he dat iedereen nu denkt hij gaat met amanda en brian verder en de 15 e geeft hij alsnog de punten aan huub niemand weet wat jaap doet we merken het pas de 15e |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
quote:Op donderdag 08 mei 2008 - 21:55 schreef moha het volgende:hallooooooo het kan ook allemaal show zijn van jaap he dat iedereen nu denkt hij gaat met amanda en brian verder en de 15 e geeft hij alsnog de punten aan huub niemand weet wat jaap doet we merken het pas de 15e ik heb het idee dat hij wel serieus is, hij is nu nog steeds spelinfo aan het halen. Kijken of de opmerkingen kloppen die op de chat waren. Jaap kan nog alle kanten op, maar ik ben blij dat het in de postieve wending van amanda en brian is. |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
quote:Op donderdag 08 mei 2008 - 21:55 schreef moha het volgende:hallooooooo het kan ook allemaal show zijn van jaap he dat iedereen nu denkt hij gaat met amanda en brian verder en de 15 e geeft hij alsnog de punten aan huub niemand weet wat jaap doet we merken het pas de 15e Dat zou best kunnen. Maar ik hoop het NIET tuurlijk! Ik heb een goed gevoel daarover. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
ik heb nu nog een mixed gevoel want huub gaat ook nog met hem praten en hem wéér manipuleren |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
quote:Op donderdag 08 mei 2008 - 22:09 schreef moha het volgende:ik heb nu nog een mixed gevoel want huub gaat ook nog met hem praten en hem wéér manipuleren Ja, maar Jaap trapt er niet in. Verschil tussen Huub en Brain is, Brain is te vertrouwen en Huub niet. Let maar op. |
|
|
|