|
|
trapper
|
|
|
quote:Op donderdag 08 mei 2008 - 22:12 schreef Dragon het volgende:[..] Ja, maar Jaap trapt er niet in. Verschil tussen Huub en Brain is, Brain is te vertrouwen en Huub niet. Let maar op. juist, helemaal mee eens |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
ooooo jongens leg het er niet te dik bovenop straks denkt jaap nog jullie praten nu in mijn straatje |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
quote:Op donderdag 08 mei 2008 - 22:13 schreef moha het volgende:ooooo jongens leg het er niet te dik bovenop straks denkt jaap nog jullie praten nu in mijn straatje moha...maak ff thee voor mij en vraag de anderen ook ff of ze willen drinken.....en mensen bij de andere topics ook. Tot strax.
hahahaha ;-) |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
heerlijk nu ziet jaap ook in dat palma een grote rol bij huub speeld, eindelijk komt alles op zijn plekje. Al is de leugen nog zo snel de waarheid achterhaald hem wel, toch palma???????? |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op donderdag 08 mei 2008 - 22:17 schreef Dragon het volgende:[..] moha...maak ff thee voor mij en vraag de anderen ook ff of ze willen drinken.....en mensen bij de andere topics ook. Tot strax. hahahaha ;-) biertjuh iemand???? |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Huub gaat ruzie zoeken met Brain. Omdat Brain wist wanneer de gevecht plaats zou vinden(morgen) en Huub niet. En nu is Huub kwaad op Brain. En hij zegt ook nog eens, wat een NSB kanker vent is dat ook zeg.
Ik vraag me nou af, waarom ben je nou zo pissig, de gevecht gaat niet eens door.
Dat wordt wat vanavond.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 mei 2008 door D®@Gøñ-L€€ -- |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op donderdag 08 mei 2008 - 22:13 schreef moha het volgende:ooooo jongens leg het er niet te dik bovenop straks denkt jaap nog jullie praten nu in mijn straatje Vind ik wel meevallen. Ze zeggen steeds, denk er even zelf over na. Slaap er een nachtje over. Zo praat Huub niet tegen Jaap, die zegt het moet zo en zo en jij hebt je aan te passen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 mei 2008 door Caroline -- |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
quote:Op donderdag 08 mei 2008 - 22:21 schreef Dragon het volgende:Huub gaat ruzie zoeken met Brain. Omdat Brain wist wanneer de gevecht plaats zou vinden(morgen) en Huub niet. En nu is Huub kwaad op Brain. En hij zegt ook nog eens, wat een NSB kanker vent is dat ook zeg.Ik vraag me nou af, waarom ben je nou zo pissig, de gevecht gaat niet eens door. Dat wordt wat vanavond. o god is het weer zo ver, huub is zelf naar de dokter gegaan met zijn voetje, dus niet zeuren. Hij durft gewoon niet te vechten en faked de blessure, dan is het nu makkelijk om een grote bek te hebben over brian. |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
heerlijk wat ze me gisteren niet gunden is me vandaag gelukt aldoende leert men heerlijk . |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
ja he janeke ik geniet er ook van, langzaam komen alle praktijken van huub met zijn fans aan het licht. Het beeld van nu vind ik heerlijk, jaap, brian en amanda en huub met zijn meeloopdoos |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op donderdag 08 mei 2008 - 22:26 schreef trapper het volgende:[..] o god is het weer zo ver, huub is zelf naar de dokter gegaan met zijn voetje, dus niet zeuren. Hij durft gewoon niet te vechten en faked de blessure, dan is het nu makkelijk om een grote bek te hebben over brian. precies omdat hij niet vechten kan volgens de dokter ( was een poppenkast dokter) gaat hij brian weer uitdagen in de hoop dat die de fout in gaat en vervolgens bij jaap afgeven en manipuleren
bah die huub is echt uit de poppenkast gevallen hoor |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
HET GAAT GEBEUREN...HUUB VS BRAIN. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Huub gaat Brian confronteren met het feit dat Brian wist wanner ze gaan boxen en Huub dit niet heeft vertelt. |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
quote:Op donderdag 08 mei 2008 - 22:29 schreef trapper het volgende:ja he janeke ik geniet er ook van, langzaam komen alle praktijken van huub met zijn fans aan het licht. Het beeld van nu vind ik heerlijk, jaap, brian en amanda en huub met zijn meeloopdoos lieverd luister nu naar huub hij valt door de mand en trapper ik ook ik ken jou en weet waar je over praat . |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Whwhhwahhhaha Jaaapio is niet dom hoor echt niet gelukkig maar maar weet je wie wel dom is Nowfuckinglive zo dom hahahahah en nog dommer is die Kikker om Brain aan te pakken over de sparren |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Hey ik hoorde een hele vreemde stem in een discussie. Verhipt het was Claire |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op donderdag 08 mei 2008 - 22:32 schreef Mrs.B het volgende:Huub gaat Brian confronteren met het feit dat Brian wist wanner ze gaan boxen en Huub dit niet heeft vertelt. Maar dat was toch geen geheim? Dat had Huub toch ook te weten kunnen komen? |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Claire dacht; ik zeg ook wat en wordt zo wat opgevreten door Amanda. |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
quote:Op donderdag 08 mei 2008 - 22:32 schreef Mrs.B het volgende:Huub gaat Brian confronteren met het feit dat Brian wist wanner ze gaan boxen en Huub dit niet heeft vertelt. ja huubje moet iets he, hij durft niet daarom dat voetje, hij loopt normaal met zijn voet dus niets aan de hand. Nu wil hij zijn gezicht niet verliesen en gaat weer zielig doen. Heel goed nu zien jaap gelijk hoe je bent, alleen maar goed, whahahahaha |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote: Staat niet op het rooster. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Hahaha hinkel maar weer weggggg!!!! Quote Amanda |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
dit is het allerlaagste wat je kan doen, spugen naar iemand gatverdamme wat een laag mannetje is het. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Oké, maar Huub is er toch altijd een ster in geweest om aan info te komen? |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Kijk die fokking Tommy, die staat erbij en zal het aan Huub door vertellen. |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
quote: ja klopt maar ze hebben hem helemaal door, geweldig, mijn dag is goed. Palma en tommy zijn beide door de mand gevallen. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
heerlijk genieten is dit he ik ben helemaal opgewonden hahahaha |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Wat maakt het nou uit tjeeeeezzzzz....of Huub het weet of niet...Huub krijgt toch klappen. Pfffffffff ruzie maken om niks, ook nog dat de gevecht niet door gaat. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Ja nep wijf zeg dom dom Barbie kutwijf sorry hoor voor mijn woorden echt niet normaal
En ik ben blij wie ook de INFORMATIE HEEFT DOORGEGEVEN AAN JAAPIIOOOO SUPER SUPER |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Jaap luister het gesprek af van Huub en Claire...whuhahahahahaa |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
quote:Op donderdag 08 mei 2008 - 22:33 schreef janeke het volgende:[..] lieverd luister nu naar huub hij valt door de mand en trapper ik ook ik ken jou en weet waar je over praat . ja janeke ik weet wie je bent, xxx |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
brian moet gewoon die tommy wegsturen met z'n tekst nou blijf ik toch gewoon hier zitten hij werkt daar maar hoor nu vergalt hij het gesprek met jaap |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Kikker kan er gewoon niet tegen hahahah bang bang bang |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Huub gaat naar Jaap.....slijm slijm slijm.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 mei 2008 door D®@Gøñ-L€€ -- |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
heerlijk fans van BRIAN AMANDA EN JAAP CHEK EN STREAME LAAT JE NIET BRAIN WASSEN volg nu vooral h en c maar niet te veel want zelf dat telt negeer ze zoveel mogelijk in je beeld h en c ben ik pas acher gekomen stream op je favo als nodig op h en c zoals nu . |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op donderdag 08 mei 2008 - 22:43 schreef moha het volgende:brian moet gewoon die tommy wegsturen met z'n tekst nou blijf ik toch gewoon hier zitten hij werkt daar maar hoor nu vergalt hij het gesprek met jaap Ja misselijke Tommy rot op naar je baby kamer zeg |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
tja huub nu moet je gaan slijmen bij jaap he, doe je best met je witte voetje. |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Goed Jaap...ga weg van die kikker...! Je ziet duidelijk dat Jaap er geen zin in heeft om met hem te praten. |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
oke nu weer terug naar brian en amanda, veel interresanter dan huubje |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Meneer wilt het bevestigd hebben op papier en dan wat je hebt je ppoot erop gedaan dat je dit wou dan wat doe het dan je bent toch zo stoer en niet laf kikker |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
tommy ga aan je werk, looser je bent de zendtijd niet waard, mediageilmannetje |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: hij was net al zo tegen claire aan het lullen dat hij wel in de week tussen 15 en 22 mei erbij wil zijn om te stoken dus dit is een open solicitatie om net als ricardo daar te blijven die loser |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Viel me ook op, Jaap vertelde totaal geen info aan Huub terwijl hij wel de kans had. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Wahahahah AManda he echt ik geniet van haar haar mond echt je kan echt de oorlog met haar winnen dat heeft Kikker ook bevestigd dat vond hij zelf ook echt ze maakt die kikker helemaal gek net goe d |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
quote: WHUHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA....mediagelmannetje hahahahaha. Groentje is hij. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Hahahha tommy je staat voor lul hijhihihihihi |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Hij is zijn pampers vergeten wat denkt die jongetje nou dat hij Mitch wannebe wilt zijn |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
Zoooooo, dat is goed gedaan mensen! Ik hoop heel erg, dat Jaap eindelijk door heeft dat hij dé sleutelpositie heeft en meer kan verwachten van Brian en Amanda dan van Huub. Huub is boooooooos, trap tegen de tafel! |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Amanda heeft Tommy klein gemaakt. whaaaa |
|
|
|