|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: "Het is gelukkig niet gebroken!"
Huub is terug van de dokter en hij stapt de auto uit met een verband om zijn voet en enkel. "Ik zei net nog, zal je zien dat hij met gips aankomt", roept Claire hem meteen toe. "Het is gelukkig niet gebroken", vertelt de Oldenzaler. Gisteren heeft hij tijdens de bokstraining zijn voet bezeerd toen hij iemand een trap gaf. Vandaag kon hij er amper op lopen dus moest hij naar het ziekenhuis om foto's te laten maken. "De huisarts dacht dat het gebroken was. En toen hebben ze foto's laten maken en kwam eruit dat het zwaar gekneusd is. Gister had ik er last van, meteen, maar toen dacht ik dat het wel weg zou gaan", vervolgt hij zijn verhaal aan zijn mede-Miljonairs. "Je durft gewoon niet te sparren", lacht Amanda. Brian heeft een gezwollen wang na de verwijdering van zijn verstandskiezen, Huub heeft een zwaar gekneusde voet. Het is een mooie boel in de Villa.
bron: tien.tv |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Amanda slaat de spijker op zijn kop. |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
Heerlijk ze mogen niet boksen wat ben ik blij want huubje zou in 1sec knockout gaan en brian de schuld yes . brian ik ben blij voor je |
|
|
|
|
DGKJaapio
|
|
|
Mag niet boksen? Dat is toch zwaar gemis voor alle fans van Huub en Brian? Niks heerlijks aan :( |
|
|
|
|
tino
|
|
|
hij had beter iets anders kunnen kneuzen, was goed voor zijn verslaving geweest (effe doordenken)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 mei 2008 door tino -- |
|
|
|