|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Wie heeft er gelijk?
Huub en Claire maken zich geen enkele zorgen over de verdachtmakingen van Amanda. "Wij weten hoe het zit", lacht Huub nog een keer. "Ik liep een dag achter, dat weet je", fluistert Claire hem toe. Brian en Amanda zijn een rondje door de tuin gaan lopen en weten nu zeker dat Claire sjoemelt met de pil. "Ze is echt de woensdag vergeten!", roept Amanda nog maar een keer. Zou Claire bewust een dag achterlopen met de pil? Of heeft ze Huub iets op te biechten...
Niets aan de hand...
bron: tien.tv |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
AMANDA heeft gelijk . claire is het type die een man wil binden door een kind ze is het niet eens waard dat ik verder hierop inga maar claire heeft een smerige vulgaire missie . |
|
|
|
|
italiangirl
|
|
|
zo vind het knap dat jij die uitspraak maakt, want jij kent Claire natuurlijk heel goed |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
zgn is huub vanmorgen naar de dokter gegaan met claire jajaj mijn hoela claire heeft foetus verwijderd van morgen en huubje is zelf vanavond naar de dok |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
als het zo is en ze doet het express...verdient ze alles wat ze krijgt ...een kind bindt een man niet ...als ze vreemd willen gaan dan doen ze het ...het enige wat dan gebeurd is dat jij lekker voor het kind kan zorgen en zij hun dingen buiten doen |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
quote:Op donderdag 08 mei 2008 - 21:56 schreef italiangirl het volgende:zo vind het knap dat jij die uitspraak maakt, want jij kent Claire natuurlijk heel goed nee jij kent brian en amanda goed? daar maak je ook de nodige uitspraken over. |
|
|
|
|
opperbas
|
|
|
janeke, vind je je uitspraak niet wat prematuur.
Of weet je iets feitelijks.
Geen gezeur, gewoon een vraag? |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
quote:Op donderdag 08 mei 2008 - 21:59 schreef opperbas het volgende:janeke, vind je je uitspraak niet wat prematuur. Of weet je iets feitelijks. Geen gezeur, gewoon een vraag? van morgen zijn ze voor huub naar de dok gegaan zeggen ze en wat huub komt net van de dok wat deed claire bij de dok van morgen vertel jij me dat maar .
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 mei 2008 door janeke -- |
|
|
|
|
opperbas
|
|
|
quote:Op donderdag 08 mei 2008 - 22:00 schreef janeke het volgende:[..] van morgen zijn ze voor huub naar de dok gegaan zeggen ze en wat huub komt net van de dok wat deed claire bij de dok van morgen vertel jij me dat maar . Daarom vroeg ik het ook. Ik heb vandaag gewerkt, daarom mijn vraag.
Ik vind DGK momenteel namelijk ook vrij veel spielerij |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op donderdag 08 mei 2008 - 21:57 schreef tg3 het volgende:als het zo is en ze doet het express...verdient ze alles wat ze krijgt ...een kind bindt een man niet ...als ze vreemd willen gaan dan doen ze het ...het enige wat dan gebeurd is dat jij lekker voor het kind kan zorgen en zij hun dingen buiten doen Jaha, maar dan is de man natuurlijk wel verplicht om voor het kind te betalen. Misschien dat ze daarop aast. |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
quote:Op donderdag 08 mei 2008 - 22:28 schreef draakje het volgende:[..] Jaha, maar dan is de man natuurlijk wel verplicht om voor het kind te betalen. Misschien dat ze daarop aast. ach misschien dat mens is al gedoemd welke goeddenkende man zou claire nog willen ..na te zien wat voor soort vrouw het is |
|
|
|
|
DGKJaapio
|
|
|
Joh welke goeddenkende vrouw zou Huub nog willen zou je denken? Maar er kwamen toch echt meisjes met hem mee naar huis / het bed in. ;( |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op donderdag 08 mei 2008 - 22:32 schreef DGKJaapio het volgende:Joh welke goeddenkende vrouw zou Huub nog willen zou je denken? Maar er kwamen toch echt meisjes met hem mee naar huis / het bed in. ;( Zoals ik vanmiddag al schreef: sommige mensen gaan heel ver voor hun "fifteen minutes of fame". |
|
|
|
|
tino
|
|
|
quote:Op donderdag 08 mei 2008 - 22:35 schreef draakje het volgende:[..] Zoals ik vanmiddag al schreef: sommige mensen gaan heel ver voor hun "fifteen minutes of fame". bovendien waren die meestal flink voorzien van alcohol |
|
|
|