|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Bokswedstrijd gaat niet door!
Huub en Brian hebben te horen gekregen dat hun bokswedstrijd die voor morgen op de planning stond, echt niet door kan gaan. Het is een te groot risico voor Huub om met zijn gekneusde voet de ring in te stappen. "Ja, duh", is Claires reactie op dit nieuws. Jammer voor Brian dat hij niet weer even lekker kan sparren, maar tegen een geblesseerde vechten is natuurlijk ook geen uitdaging. Lang kunnen ze hier niet om treuren, want de post komt binnen. Huub en Claire hebben een enorme kaart gekregen als cadeautje voor Huubs motorrijbewijs. In de tuin heeft Ricardo eindelijk tijd om even te praten met Jaap, Amanda en Brian over de videochat. Wat zal Jaap te vertellen hebben?
bron: tien.tv |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
yes luister nu naar de kabouter |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
ik persoonlijk vind het goed dat de wedstrijd niet door gaat, brian is vele malen beter en sterker als huub. Huub flipt hem daarop en gaat gemene trappen of dingen uithalen, waarop brian zijn agressie ook zal verliesen. Dan hebben ze beide verloren in een "vriendschappelijke" wedstrijd |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
|
|
|
tg3
|
|
|
hoe voorspelbaar is dit ...hij zoekt al sinds gister een manier om eronder uit te komen ...goed geacteerd huubje |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
stream nu straks gaat claire de tol betalen ik bedoel maar leer ons huubje kennen . |
|
|
|
|
DGKJaapio
|
|
|
Toch jammer want ik denk dat Huub net zo goed Brian een optater wou geven hoor |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
o gossie hoor huubje nou eens, hij gaat verhaal halen bij brian. Hoe laag kan je nog gaan huubje, jij kan het niet aan om te vechten met je voetje. Bullshit om nu weer brian de schuld te geven. |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
kijk naar brian zijn wang hoe kan hij morgen dan boksen ~??????? claire domme doos hou je kop ze moet wel met huubje mee praten anders oeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee fam recourt aanwezig ...... |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
quote: ja en knockout na die optater en dat weet huubje vandaar dit spel van huubje
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 mei 2008 door janeke -- |
|
|
|
|
DGKJaapio
|
|
|
Knockout na 1 klap is niet erg bevredigend lijkt mij ;) |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
quote: voor mij wel hoor als huub knockout gaat, whahahahahaha |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Wat zijn ze nu aan het doen? |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
quote: niets meer, huub en zijn meeloopdoos zitten weer op kantoor en tommy is brian aan het zieken en wil info voor huub hebben. Gelukkig heeft brian hem door. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op donderdag 08 mei 2008 - 22:43 schreef trapper het volgende:[..] niets meer, huub en zijn meeloopdoos zitten weer op kantoor en tommy is brian aan het zieken en wil info voor huub hebben. Gelukkig heeft brian hem door. Thanks! |
|
|
|
|
vonneke
|
|
|
|
|
|
vonneke
|
|
|
tommy je bent een gore leugenaar.sodemieter op zeg |
|
|
|
|
djen
|
|
|
ach jankende huubje weer en dat schaap naast hem gadverdamme die voelt der eigen heel wat en mooiste is ze doet niks haaahah |
|
|
|
|
vonneke
|
|
|
hoor hem nu.de dokter zegt 6 weken gips.tuurlijk.jaap volgens mij heb je huub eindelijk door hoop ik.mooie praatjes en thats it by huub.stoere jongen hoor.sávonds naar de dokter en ineens mag hij niet meer boksen tuurlijk. |
|
|
|
|
vonneke
|
|
|
jij huub staat erop als een laf figur alleen jij huub |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op donderdag 08 mei 2008 - 23:22 schreef vonneke het volgende:hoor hem nu.de dokter zegt 6 weken gips.tuurlijk.jaap volgens mij heb je huub eindelijk door hoop ik.mooie praatjes en thats it by huub.stoere jongen hoor.sávonds naar de dokter en ineens mag hij niet meer boksen tuurlijk. Wie gelooft dit nou? |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Wat is Huub toch doorzichtig, Sparren op het program en niet vergeten een DROPPING maar hij mag niet lopen. Als ze bij nowlife nog niet zien wat een miezerig naar gnoompje Huub is dan weet ik niets meer te verzinnen om ze wakker te maken. |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
het zit iedereen wel hoog he dat nowlive gebeuren,het gaat dan ook nergens anders meer over.!braín is ook de onschuldige niet,ben ik blij dat ik voor geen van beide ben.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 mei 2008 door ilse -- |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 mei 2008 - 01:17 schreef ilse het volgende:het zit iedereen wel hoog he dat nowlive gebeuren,het gaat dan ook nergens anders meer over.!braín is ook de onschuldige niet,ben ik blij dat ik voor geen van beide ben. wij blijven gewoon voor Jaap, toch? :) |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
haha echt wel boudewijn;-)er is geen haar op mijn hoofd die anders denkt!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 mei 2008 door ilse -- |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 mei 2008 - 01:17 schreef ilse het volgende:het zit iedereen wel hoog he dat nowlive gebeuren,het gaat dan ook nergens anders meer over.!braín is ook de onschuldige niet,ben ik blij dat ik voor geen van beide ben. maar dat is tch begrijpelijk dat het mensen dwarszit ...nolive claimt een dgk site te zijn en gaan wij als dgk fans daar kijken en geven we aan wie onze favoriet word je zonder valide reden eruit gebonjoured alleen omdat anti huub niet wordt getolereerd ...en dan praat nolive alsof het de stem is van de streamer ...en ontkennen mensen te bannen ..... |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
ja maar dit is nowlive niet...dit heet headliner,ik heb af en toe het idee gekregen dat ik op nowlive zit,maar dat ken helemaal niet want ook ik heb een ban haha;-) Maar het zieke en domme gedrag van hun ga ik ook zeker niet over nemen. |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
ja maar ik begrijp het wel want als je wordt gebanned betekend dat jij je woord niet meer kan doen en blijf je met die irritaties zitten en dan lees je constant over de leugens die deze site verspreid over eerlijkheid en andere zaken ....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 mei 2008 door tg3 -- |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
ja tg3 dat snap ik ook wel,maar iedereen heeft zijn of haar zegje over nowlive hier al eens gezegt,wordt het niet eens tijd om hier een leuke site van te maken inplaats van een nowlive site? |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
fucking hel nog maar twee weken hoor..die twee weken moet lukken toch.. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Ilse misschien omdat de mensen van nowfuckinglive alleen maar leugens vertellen dat doen ze op hun site en ook hier zo gebeurd vaak genoeg vandaar . En vergeet niet was het niet zo dat volgens hun Boudewijn een condoleance register had geopend voor Barbie dat was ook zo een beschuldiging wat totaal nergens op sloeg.' En dan het verhaal over de pers dat Brain eruit ging 12 mei. Amanda ouder moet zijn en een ander naam heeft en over haar moeder die onzin allemaal. Dan nog het verhaal over sex met paarden . Dan nog het verhaal Tommy de neef van Brain Tja dit is wat ze zelf vragen hoor En vergis je niet in de radio uitzending ook nog zo negatief over de mensen die op deze forum zitten hij verteld niet de waarheid dat het komt omdat je geeen woord verkeerd mag zeggen over DIE KABOUER ANDERS WORDT OF KRIJG JE EEN BAN dus ja wel begrijpelijk he. En ja ik ben nog steeds fan van Jaapio va n mij mag hij winnen en als dat niet zou kunnen dan Brain of AManda maar Kikker met glazen oog en zijn Barbie gun ik het gewoon weg niet |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
ja en het leuke is boudewijn hoor je er niet over,en alles en iedereen eromheen wel hahaha,ik wil niet lullig zijn,maar mensen maken zich druk om niks zeg maar!ik kan me niet druk maken over een website sorry. |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
ik zie de titels van de topics daar omdat het op goudenkooi headliner staat en daaraan erger ik me ..zelf nu als ik die titels lees zie je hoe alles pro H en C is en alles anti B J EN A |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
oke,moet heel eerlijk zeggen dat ik daar nooit meer ben geweest,toen ik na twee dagen mijn ban kreeg,ben ik nooit meer wezen kijken!voor zoiets kleins een ban krijgen,dan heb ik daar niks meer te zoeken!
|
|
|
|
tg3
|
|
|
quote: kan je duidelijker zijn snap je vraag niet ? |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
quote: ik had perongeluk op enter gedrukt hahahaha |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 mei 2008 - 01:39 schreef tg3 het volgende:ik zie de titels van de topics daar omdat het op goudenkooi headliner staat en daaraan erger ik me ..zelf nu als ik die titels lees zie je hoe alles pro H en C is en alles anti B J EN A Dus dat. Helemaal gelijk heb je hierin |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
oke,moet heel eerlijk zeggen dat ik daar nooit meer ben geweest,toen ik na twee dagen mijn ban kreeg,ben ik nooit meer wezen kijken!voor zoiets kleins een ban krijgen,dan heb ik daar niks meer te zoeken! |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 mei 2008 - 01:45 schreef ilse het volgende:oke,moet heel eerlijk zeggen dat ik daar nooit meer ben geweest,toen ik na twee dagen mijn ban kreeg,ben ik nooit meer wezen kijken!voor zoiets kleins een ban krijgen,dan heb ik daar niks meer te zoeken! Oke dus dat je zegt dat je daar niks meer te zoeken hebt toch maar vind je het dan soms niet behoorlijk irritant dat je hier fan van wie dan ook mag zijn maar hoe die mensen van daar naar hier komen om steeds maar andere aanvallen omdat ze toevallig kikker niet goed vinden . |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
sorry??? jij moet me toch maar eens beter gaan lezen,dan weet je voor wie ik ben,en dat is niet een website,mij boeit die mensen niet,en als ik het niet lezen wil dan lees ik eroverheen,en reageer ik op andere mensen waar wel wat zinnigs uit komt.. ik heb geen zin om onzin te lezen en me te verlagen tot hun niveau snap je?
|
|
|
|
ilse
|
|
|
en mij boeit die kikker ook niet ik hou niet van die dingen getver. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 mei 2008 - 01:51 schreef ilse het volgende:sorry??? jij moet me toch maar eens beter gaan lezen,dan weet je voor wie ik ben,en dat is niet een website,mij boeit die mensen niet,en als ik het niet lezen wil dan lees ik eroverheen,en reageer ik op andere mensen waar wel wat zinnigs uit komt.. Sorry heb ik je nu boos gemaakt of zo was niet mij bedoeling hoor |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
quote: nee je hebt me niet boos gemaakt. |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 mei 2008 - 01:53 schreef Merty het volgende:[..] Sorry heb ik je nu boos gemaakt of zo was niet mij bedoeling hoor ik heb geen zin om onzin te lezen en me te verlagen tot hun niveau snap je? nee je hebt me niet boos gemaakt dat krijg je niet voor elkaar.
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Ooh oke gelukkig dan is het goed mooi zo |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
quote: haha nee merty dat lukt niet kan slecht boos worden op letters,het is nogal virtueel zeg maar;-)
|
|
|
|
ilse
|
|
|
maar ik ga slapen,want het is al twee uur,welterusten;-) |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote: Ik ga ook slaap lekker |
|
|
|
|
tino
|
|
|
Huub heeft dooe deze "orginel", van te voren aan zien komen aktie voor zichzelf en een heel stel andere mensen dit duidelijk gemaakt: Hij is een LAFAARD, veel geschreeuw en HEEL weinig wol. |
|
|
|
|
Schattie
|
|
|
Jammer dat het niet door gaat.. Had toch graag gezien dat breedbek kikker Huub eens flink ervan langs kreeg.. Had ik echt van genoten!! |
|
|
|