|
|
lisbeth
|
|
|
Ja ik ook en nog veel meer mensen. Nou is die stumper weer zijn zonnebril kwijt. Hij heeft er al zo'n stuk of 7 zoekgemaakt. Misschien is hij ze aan het verzamelen, kan hij altijd nog een zonnebrillen verkoop beginnen.hahahaha i.p.v. telefoontjes. |
|
|
|
|
adroit
|
|
|
Wat is daar nou voor lol aan, Brian traint al heel lang en krijgt dan een "nep" kickbox wedstrijd (want als ie tegen een echt getrainde kickboxer had gestaan, had ie het nog geen minuut uitgehouden) En dan toch de held uithangen, ik had me kapotgeschaamd. |
|
|
|
|
tino
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 mei 2008 - 17:01 schreef adroit het volgende:Wat is daar nou voor lol aan, Brian traint al heel lang en krijgt dan een "nep" kickbox wedstrijd (want als ie tegen een echt getrainde kickboxer had gestaan, had ie het nog geen minuut uitgehouden) En dan toch de held uithangen, ik had me kapotgeschaamd. Die kabouter wilde zelf toch zo graag, bovendien ging het volgens mij niet om een wedstrijd maar om een partijtje sparren, dat is heel iets anders, maar zelfs dat durfde die lafaard niet aan. Overigens kun je niets merken dat hij "gebelesseerd" is want hij rent als een (bange) haas met zijn bijna gebroken voet, hahahahaha. |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Eergisteren kon hij ook achter Brian aan rennen omdat hij zonodig Tommy moest helpen. En toen was hij net bij de dokter geweest. Maar ja het sparren en de DROPPING staan op het programma maar meneer Huub slaapt liever de hele dag. Trouwens hij weet niet eens het verschil tussen Sparren en kickboxen want hij loopt maar tegen iedereen te verkondigen dat hij Brian tegen de vlakte slaat met de eerste klap. Wat een humor! |
|
|
|