|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Slinkse Huubfans
Jaap heeft een vergadering met Brian, Amanda en Ricardo beraamd, want de Briellenaar heeft schokkend nieuws, zo heeft hij gezegd. "Hoe vaak is wel niet gezegd dat de fanbase van Huub bij de laatste polls expres niet heeft gestemd om het uit te stellen tot de finale?", concludeert hij uit zijn videochatsessie. "Klopt, is mij ook opgevallen", valt Ricardo hem bij. "De fans van Huub sparen expres hun stemmen op", stelt Jaap. "Dat is gunstig voor ons", roept Amanda. "Kan", reageert Jaap. Zouden de fans van Huub inderdaad stemmen sparen? Dat zou Brians winst toch in een ander daglicht zetten...
bron: tien.tv |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
niet slinks genoeg dussssssssssss yes |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
heerlijk eindelijk komt alles aan het licht, zelfs palma haar streken hebben ze door, whahahahaha |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
yessssssssssssssssssssssssss |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
ohh shit ik heb het gemist ...boudewijn kan je er een filmpje van maken plzzzz |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
Yes ook tommy hebben ze door, geweldig, mijn dag is helemaal goed. |
|
|
|
|
annie
|
|
|
o, wat geniet ik van deze berichten. Ik hoop zo dat Jaap Huubje naar huis stuurt. |
|
|
|
|
Jaapfan
|
|
|
Jaap pas op als je Huub wegstemt ben je de sjaak, want dan blijft Claire erin en dan geeft ze jou de minste punten tijdens de finale en wordt Amanda de winnaar. Claire geeft Amanda de meeste punten en dat doet ook Brian en dan waarschijnlijk ook Jaap. Dus als Jaapfan blijf ik erbij zorg dat je Brian in de halve finale wegstemt |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op donderdag 08 mei 2008 - 22:58 schreef Jaapfan het volgende:Jaap pas op als je Huub wegstemt ben je de sjaak, want dan blijft Claire erin en dan geeft ze jou de minste punten tijdens de finale en wordt Amanda de winnaar. Claire geeft Amanda de meeste punten en dat doet ook Brian en dan waarschijnlijk ook Jaap. Dus als Jaapfan blijf ik erbij zorg dat je Brian in de halve finale wegstemt Van die mallotige Hubisten wint ie sowieso niet. |
|
|
|
|
djen
|
|
|
nee hoor jaap heeft allang huubje door en is echt niet gek .huub wilt jaap lozen en nu krijgt hij wederom poets en clair krijgt helemaal niks en vooral niet van de duizenden mensen thuis ..was toch een gun factor haahaa |
|
|
|
|
djen
|
|
|
en dan mogen wij stemmen op jaap en amanda en brain , en clairnix die krijgen ze met 1 week jankend naar huis haaahaa
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 mei 2008 door djen -- |
|
|
|
|
Jaapfan
|
|
|
Eerder dan van die die zgn Brian adapten, je ziet het hoe sneaky hij zit te slijmen richting Jaap, ik wordt er bijna misselijk van. Wat een TV maakt die Brian weer, maar niet heus |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
quote:Op donderdag 08 mei 2008 - 22:58 schreef Jaapfan het volgende:Jaap pas op als je Huub wegstemt ben je de sjaak, want dan blijft Claire erin en dan geeft ze jou de minste punten tijdens de finale en wordt Amanda de winnaar. Claire geeft Amanda de meeste punten en dat doet ook Brian en dan waarschijnlijk ook Jaap. Dus als Jaapfan blijf ik erbij zorg dat je Brian in de halve finale wegstemt wat een geklets als jaap als laatste zijn stem uitbreng heeft hij clairres en huub s punten bij amanda en brian is hij ook tweede ...en daarna huub naar huis sturen...en in de finale verdelen ze geen punten alleen stemmen via sms
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 mei 2008 door tg3 -- |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
quote:Op donderdag 08 mei 2008 - 23:04 schreef Jaapfan het volgende:Eerder dan van die die zgn Brian adapten, je ziet het hoe sneaky hij zit te slijmen richting Jaap, ik wordt er bijna misselijk van. Wat een TV maakt die Brian weer, maar niet heus volgensmij ben je een undercover huubfan |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
quote:Op donderdag 08 mei 2008 - 22:58 schreef Jaapfan het volgende:Jaap pas op als je Huub wegstemt ben je de sjaak, want dan blijft Claire erin en dan geeft ze jou de minste punten tijdens de finale en wordt Amanda de winnaar. Claire geeft Amanda de meeste punten en dat doet ook Brian en dan waarschijnlijk ook Jaap. Dus als Jaapfan blijf ik erbij zorg dat je Brian in de halve finale wegstemt dat kan toch niet, als hij huub wegstemt heeft claire allang haar stem gegeven. Aan de finale kunnen de bewoners niets meer doen, dat ligt bij ons en niet bij claire. |
|
|
|
|
Jaapfan
|
|
|
Aub bespaar me kleine mannetjes met grote monden erger bestaat niet of ze moeten Brian heten want ik vind sneaky mensen echt verschrikkelijk. Het ergste vind ik het nog voor Amanda want die is al zo vaak door iedereen gewaarschuwd, maar ze luistert niet |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
quote:Op donderdag 08 mei 2008 - 23:13 schreef Jaapfan het volgende:Aub bespaar me kleine mannetjes met grote monden erger bestaat niet of ze moeten Brian heten want ik vind sneaky mensen echt verschrikkelijk. Het ergste vind ik het nog voor Amanda want die is al zo vaak door iedereen gewaarschuwd, maar ze luistert niet nee claire heeft haar oren goed gebruikt, top! Zelfs naar haar moeder luiserd ze niet, dus nou niet over amanda beginnen, zelf claire haar moeder zei tegen haar dat ze van amanda nog veel kan leren. Amanda kan haar eigen boontjes wel doppen. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op donderdag 08 mei 2008 - 23:15 schreef trapper het volgende:[..] nee claire heeft haar oren goed gebruikt, top! Zelfs naar haar moeder luiserd ze niet, dus nou niet over amanda beginnen, zelf claire haar moeder zei tegen haar dat ze van amanda nog veel kan leren. Amanda kan haar eigen boontjes wel doppen. Dat vind ik juist zo leuk aan haar. |
|
|
|
|
suikertje
|
|
|
exit voor jou rotte huub je had je handjes thuis moeten houden het ging om die uitdager tommie mediageil,eruit klote huub |
|
|
|
|
suikertje
|
|
|
zei die rotte barby nu hou je ka..ker smoel haha ze leerd het wel van dat vieze gast |
|
|
|
|
Elske
|
|
|
Huub zei : ze hadden Amanda troostmeisje moeten maken in het jappenkamp.......Wat is het toch een irritante minkukel........... Jouw tijd komt nog Huub..... |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
quote:Op donderdag 08 mei 2008 - 23:37 schreef Elske het volgende:Huub zei : ze hadden Amanda troostmeisje moeten maken in het jappenkamp.......Wat is het toch een irritante minkukel........... Jouw tijd komt nog Huub..... echt waar, jeetje zijn opmerkingen worden met de dag erger. Ik kan er niet bij dat de regie het maar toe blijft laten, maakt ze zelf net zo schuldig. |
|
|
|
|
Milou
|
|
|
Ik hoop echt dat Jaap de kant van Brian kiest dan heeft hij echt de grootste kans, altijd groter dan bij Huub daar ben ik heel eerlijk in!!! Plus Jaap sprak zelf ook al uit dat er voor hem bijna niet te winenn is met 1 van de toppers en dat het zuur is, dus hij calculeert dat al wel in en dan denk hij aan zijn tv momenten en terecht. En die heeft Brian Jaap wel altijd gegund en Huub niet, die springt er doorheen en roept dingen dat het niet bruikbaar is terwijl ik in een deuk heb gelegen hoor. Dus gezien dat wat hij wil bereiken met na de kooi solo door te gaan.
Jaap was zeer realistisch vanavond met alles, en wil nu zeker als hij voor zijn gevoel het miljoen niet kan hebben, nog gaan voor het beste en meeste er uit te halen en op zeker 22 mei in de finale te staan.
En dat deed Jaap de laatste tijd erg goed in zijn eentje en soms met Brian en dit keer wat minder met Huub, want die wil dan in de picture staan. En brian mag dan de sneaky rol spelen, maar die zie ik liever dan die valse gemene rol van Huub en vooral kwetsende rol in dingen en uitspraken.
Jaap kan dat lichtelijk ook hebben, maar die weet het zo te brengen, dat je er de humor er van kan in zien en hij de draai er goed aan geeft, op een slippertje na, maar dat hebben ze allemaal :)
Echt met Huub in de finale gaat Jaap het zeker niet winnen, dat zegt mijn gevoel...sorry. Uit de chat blijkt ook wel dat veel fans van Jaap willen dat hij ook de kant van Brian pakt zelfs de persoon waar hij codes mee heeft afgesproken, en dat zegt ook wat, want die vertrouwd Jaap zeker. |
|
|
|
|
Kim
|
|
|
Het verschil met Brian en Huub is, dat Huub wel degelijk heeft uitgesproken dat hij hoopt dat Brian de laatste PP-poll wint om Jaap te manipuleren, door zijn fans op te roepen niet te veel te stemmen, maar te bewaren voor 15 mei. Dus Jaap weet bijna zeker te denken dat hij genaaid wordt door Huub. Dat is voor Jaap reden genoeg om in deze eindfase Huub te dumpen, zijn zogenaamde mattie die nooit zijn maatje voorliegt. Als Jaap daar ook info over had van Brian die wij als streamers hard kunnen maken dan is Brian ook de pineut, maar helaas Huub is de meester in manipuleren en ik hoop dat hij het op 15 mei keihard in zijn gezicht terug krijgt. |
|
|
|
|
Milou
|
|
|
Klopt en dit is ook bevestigd door zijn vertrouwens persoon op de chat, en daar ben ik blij om, want die gelooft Jaap zeker! Juist de 2 belangrijkste zaten er tussen voor Jaap bevestigd en al :)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 mei 2008 door Milou -- |
|
|
|
|
Kim
|
|
|
tg3 zei: wat een geklets als jaap als laatste zijn stem uitbreng heeft hij clairres en huub s punten bij amanda en brian is hij ook tweede ...en daarna huub naar huis sturen...en in de finale verdelen ze geen punten alleen stemmen via sms
en mijn menig is zo: Ik zie het als volgt, jaap moet op dit moment nog bij iedereen te vriend blijven, tot ze achter zijn geweest om hun punten door te geven. Want dat zal wel net zo zijn als met de ontslagronde. Wanr dan weten ze wie waar moet zitten voor de tv momenten. Dan komt Jaap er als beste uit, laat het bijvoorbeeld zo zijn dat ieder vier punten uit mag delen, want je geeft niet aan je zelf. Dan krijgt Jaap als hij het slim speelt van iedereen 3 punten dus,,, 4x3=12 punten.
Huub geeft 4 punten aan Claire, 3 punten aan Jaap, 2 aan Amanda en 1 aan Brian. Claire geeft 4 punten aan Huub, 3 aan Jaap, 2 aan Amanda en 1 aan Brian. Amanda geeft 4 punten aan Brian, 3 punten aan Jaap 2 punten aan Claire en 1 aan Huub. Brian geeft 4 punten aan Amanda, 3 punten aan Jaap, 2 punten aan Claire en 1 punt aan Huub. Jaap geeft 4 punten aan Brian, 3 punten aan Amanda, 2 punten aan Claire en 1 punt aan Huub
Dus eindtotaal: Claire 10 punten Amanda 11 punten Brian 10 punten Jaap 12 punten En exit Huub 7 punten, dan gaat Jaap met de meeste punten de finale in die voor de helft worden meegeteld in de sms actie, dus erg gunstig voor Jaap. lijkt mij zo
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 mei 2008 door Kim -- |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 mei 2008 - 04:26 schreef Kim het volgende:tg3 zei: wat een geklets als jaap als laatste zijn stem uitbreng heeft hij clairres en huub s punten bij amanda en brian is hij ook tweede ...en daarna huub naar huis sturen...en in de finale verdelen ze geen punten alleen stemmen via sms en mijn menig is zo: Ik zie het als volgt, jaap moet op dit moment nog bij iedereen te vriend blijven, tot ze achter zijn geweest om hun punten door te geven. Want dat zal wel net zo zijn als met de ontslagronde. Wanr dan weten ze wie waar moet zitten voor de tv momenten. Dan komt Jaap er als beste uit, laat het bijvoorbeeld zo zijn dat ieder vier punten uit mag delen, want je geeft niet aan je zelf. Dan krijgt Jaap als hij het slim speelt van iedereen 3 punten dus,,, 4x3=12 punten.
Huub geeft 4 punten aan Claire, 3 punten aan Jaap, 2 aan Amanda en 1 aan Brian. Claire geeft 4 punten aan Huub, 3 aan Jaap, 2 aan Amanda en 1 aan Brian. Amanda geeft 4 punten aan Brian, 3 punten aan Jaap 2 punten aan Claire en 1 aan Huub. Brian geeft 4 punten aan Amanda, 3 punten aan Jaap, 2 punten aan Claire en 1 punt aan Huub. Jaap geeft 4 punten aan Brian, 3 punten aan Amanda, 2 punten aan Claire en 1 punt aan Huub
Dus eindtotaal: Claire 10 punten Amanda 11 punten Brian 10 punten Jaap 12 punten En exit Huub 7 punten, dan gaat Jaap met de meeste punten de finale in die voor de helft worden meegeteld in de sms actie, dus erg gunstig voor Jaap. lijkt mij zo [/qoute]
De puntenverdeling is onstream onder toezicht van een notaris. Er komen als het goed is een paar stellingen waarop miljonairs onderling moeten verdelen. Ik denk dat er wel een addertje onder het gras zit. Misschien is het wel helemaal niet zo goed bij bepaalde stellingen veel punten te krijgen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 mei 2008 door Caroline -- |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
De puntenverdeling is onstream onder toezicht van een notaris. Er komen als het goed is een paar stellingen waarop miljonairs onderling moeten verdelen. Ik denk dat er wel een addertje onder het gras zit. Misschien is het wel helemaal niet zo goed bij bepaalde stellingen veel punten te krijgen. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote ging fout, net wakker!! |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Koffie nodig....? Maak ik wel voor je. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote: Heb je niet in huis!!!Dat weet ik uit betrouwbare bron.lol |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
quote: Ojaaa klopt. Visite gehad, dus alles ging op. lol
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 mei 2008 door D®@Gøñ-L€€ -- |
|
|
|