BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: BigBrother Bart geeft zijn mening over De Gouden Kooi

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 08 mei 2008 - 22:58   quote  deeplink  
Dit schrijft Bart:

De Gouden Kooi BIG BART COLUMN MEI 2008

bijna ten einde

Nog een schamele drie weken en dan sluiten de poorten van de Gouden Kooi. Voor wie het gemist heeft (en dat kan bijna niet) even een korte samenvatting van de afgelopen
anderhalf jaar...

24 augustus 2006. De Gouden Kooi verwelkomt haar eerste bewoners, door Talpa hoogdravend aangeduid als ‘miljonairs’.
Het motto van het program luidt als volgt: “Hoeveel vrijheid ben je bereid op te geven?” Voor een aantal blijkt de vrijheid harder te roepen dan de miljoenen, en een rappe exodus van miljonairs is het gevolg. De plaatsvervangers zijn duidelijk van een lager allooi, en naarmate het programma vordert zakt het niveau steeds verder weg.
Momenteel lijken we, als kijker, exclusieve beelden te zien van een serieus Flodderexperiment. Er zit een stel Tokkies in die villa dat zich werkelijk nergens voor schaamt. We hebben in Nederland ook white trash, het woont in Eemnes.
De enige bewoner die er van het begin tot het einde het gewoond heet Brian. De beste knul begon zijn ‘gouden avontuur’ als een timide en beschaafde dichter en poeet, hoewel niet erg getalenteerd.
Inmiddels denkt Brian dat hij een Belangrijke Nederlander is geworden, waarvoor mensen in de rij zullen staan zodra hij op vrije voeten is. In de rij wel, ja, maar niet voor een handtekening. Ik denk dat de voornaamste feedback zal slaan op de hardhandige behandeling van zijn vriendinnetje Amanda, die hij op een avond de douche doorramde. Zijn vriendinnetje Amanda is schijnbaar met dezelfde stupid-stick geslagen, want ondanks het besef dat ze in een gewelddadige ‘relaasie’ zit, blijft ze hardnekkig volhouden dat Brian en zij een geweldig koppel zijn. Hmm, als je zit te wachten tot het fout gaat, zijn ze inderdaad een ideaal koppel om in de gaten te houden.

Dat geldt net zo hard voor Huub en Claire, laat ik daar eerlijk over zijn. Ja, Claire is een vriendinnetje van me, maar haar beweegredenen om te trouwen met Huub begrijp ik nauwelijks. Tenzij er een flink geldbedrag tegenover heeft gestaan, vind ik dat hele huwelijk maar stom.
Hoewel, huwelijk? Op tv was duidelijk te zien dat er niet werd getrouwd zoals we dat gewend zijn. Waar was de ambtenaar van de Burgelijke Stand? Waar was de vraag die je met ‘Ja’ moet beantwoorden? Waar zijn de officiele trouwdocumenten? Eerst zien, dan geloven. Het blijft wel televisie namelijk: je wordt belazerd waar je bij staat.
Huub zal wel de nodige shit over zich heen krijgen. Hij heeft er een aantal vriendinnetjes door heen gejaagd, een kwartet hoeren, zoveel drank dat het een alcoholverbod rechtvaardigde, en hij is een week lang de villa uitgeknikkerd vanwege een vermeend handgemeen met oud-deelnemer Nathanael.
Claire krijgt voor haar kiezen dat haar man niet te vertrouwen valt (leuk, als iedereen dat tegen je gaat zeggen) en ze zal ook wel kritiek krijgen op haar onaflaatbare passiviteit. Maar dat is ook zo...

En dan is er nog Jaap. De grandioos dikke man met een reputatie van ‘kotsmonster’. “Laat hem niet te dicht bij komen, Ria, straks kotst hij over je heen!”
Op zich maak ik me om Jaap nog niet zo’n zorgen. Hij heeft een dikke huid, dus hij kan een stootje hebben. Hij heeft bewezen dat hij binnen no-time dikke vrienden kan worden met de meest vreemde snuiters. Als iemand kritiek zou hebben op Jaap, of een handtekening wil hebben of tegen hem wil schaken, dan zie ik Jaap er nog wel voor aan om redelijk normaal te reageren. Het wordt een ander verhaal als Jaap wordt gebruikt voor verbale schietoefeningen van opgeschoten tuig, dat moeite heeft met het accepteren van lichamelijk bijzondere personen. Zie Premtime, bijvoorbeeld.

Wat gaat er nou straks daadwerkelijk gebeuren? Worden onze vrienden in de villa vogelvrij verklaard? Staan er dadelijk net zoveel mensen te wachten op Brian en Huub als een paar maanden geleden op Joran van der Sloot? Aan de publieke reacties op de deelnemers aan de Gouden Kooi kun je het relativerend vermogen van de Nederlandse televisiekijker afmeten. Hoe meer bedreigende en opruiende reacties, hoe lager het collectief niveau. Het is natuurlijk van de zotte dat hele volksstammen zich druk maken om vijf losers in een tv-spelletje, waarvan de kijker eerlijk gezegd niets begrijpt. Het is nog veel debieler dat er wordt gedreigd om deze deelnemers lichamelijk iets aan te doen, maar het toppunt moet toch wel zijn dat dezelfde critici het massaal laten afweten als er iets belangrijks op het spel staat, zoals verkiezingen.
Dezelfde kijkers die massaal afstemmen op RTL5 voor De Gouden Kooi, zijn dezelfde mensen die bij de laatste verkiezingen massaal hebben gestemd op de politieke partijen die ons allemaal een oor aannaaien. Waar is de publieke verontwaardiging gebleven?
Durven jullie wel tegen vijf kleine showbizz-parttimers, maar niet tegen het Haagse establishment? Bij Balkenende wordt vast weleens een dreigmailtje bezorgd, maar niet in de hoeveelheden die in Eemnes de vuilnisbak halen. Ondertussen is Balkenende wel vriendjes met Bush (de meest dodelijke levende man van onze tijd) en stuurt hij voor een totale leugen veertien man de dood in, ergens in Afghanistan.

Wat mij dwars zit, is dat er blijkbaar nog wel een soort van respect heerst voor de politiek, omdat het de politiek is. Niet om wat de politiek voor ons doet, terwijl dat juist hetgene zou moeten zijn waarop de politiek wordt afgerekend.
Op school moet je ook blijven zitten als je een heel jaar geen flikker hebt uitgevoerd. Het excuus dat je iedere dag wel bent komen opdagen gaat dan niet op.
Voor deelnemers aan reality-soap is minder respect. Niet dat ze dat automatisch verdienen, het zijn immers geen verzorgers of brandweerlieden of dokters, maar een basis van respect voor de medemens zou op z’n plaats geweest zijn. De deelnemers zelf zijn ieder zicht op de realiteit verloren, dat moge inmiddels wel duidelijk zijn. Van deze mensen hoeven we dan ook geen perfecte normen en waarden te verwachten. Zij hebben hun eigen wereldje, en daarin gelden andere regels dan in onze wereld. Prima, laten we dat accepteren met z’n allen. Binnen hun eigen regels mogen ze elkaar dwars zitten wat ze willen – wie zijn wij om daar over te oordelen? We kijken mee en we oordelen toch, zo zit de mens in elkaar, maar het oordeel hoeft niet vergezeld te gaan van lichamelijk geweld of bedreiging.

Nog drie weken, dan zullen we Huub, Brian, Claire, Jaap en Amanda in levende lijve mogen meemaken. En zij zullen aan den lijve kunnen ondervinden op welk peil het landelijke relativeringsvermogen ligt.

Ik denk vrij laag...

Bart
draakje
 draakje - donderdag 08 mei 2008 - 23:04   quote  deeplink  
Goh, dus Bart probeert - let wel, ik zeg ´probeert´ - ons te overtuigen van zijn politieke betrokkenheid, slimheid en onpartijdigheid. Gaat niet lukken, Bart. Je zit er tot over je oren in, daar helpt deze column ook niet meer aan.
trapper
 trapper - donderdag 08 mei 2008 - 23:07   quote  deeplink  
Zo toe maar, ik heb de hele brief gelezen (jaja het is een hele lap, zou ik daar wel voor geleerd hebben, bart?).
In het begin vond ik hem vrij aardig, over iedereen een mening die voor vele verschillende fans kloppen. Maar dan, om het hele dgk publiek de associeren met de politiek. Om te zeggen dat wij het aflaten weten om te stemmen en vervolgens verderop in de brief te zeggen dat wij de schuldige zijn voor het huidige kabinet, is rond uit walgelijk. Wat ik niet begrijp is hoe bart kan oordelen over het publiek van de gouden kooi, hij weet echt niet wat hij zegt en denk nu interligent over te komen met zijn briefje. Nee bart je ben zelf het laagste wat er is.
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - donderdag 08 mei 2008 - 23:11   quote  deeplink  
Nou Bart. als er 1 van laag relativerings niveau is? dan ben jij dat wel. In welke ( real ) life soap jij ook je face laat zien krijs je dat jij het verschrikkelijk vind zo bekend te zijn. maar er kan zich geen real-life soap openen of je laat je face zien. dus is mijn vraag aan jou, Als en wanneer jij zo een moeite heeft met al die bekendheid, waarom laat je ons als kijker van de real life soap, dan keer op keer weer tegen jou kop aankijken? het spelen met de camera's enz. enz. enz. Als jij zo graag vergeten wil worden. Kom dan alsjeblieft de volgende BB niet weer je kop laten zien. en wij zijn reuze dankbaar voor jouw inzicht in de miljonairs, en in ons als kijker cq streamer. Wij bedanken je voor alles. maar zorg dat je een leven buiten de bekendheid krijgt. en verschoon ons als streamer en als kijker van jouw mening. om je de waarheid te zeggen? het interesseert ons geen reet! Dag Bart. tot BB 2008.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 mei 2008 door Joseba@headliner --
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - donderdag 08 mei 2008 - 23:14   quote  deeplink  
Ik snap wel dat hij dit doet. Hij heeft heel veel shit (om zijn woorden te gebruiken)over zich heen gekregen. En terecht.
djen
 djen - donderdag 08 mei 2008 - 23:16   quote  deeplink  
ow ik dacht dat ik moest gaan kiezen bart ? maar wij kijken de goudenkooi en hou me helemaal niet op met de politieke partijen astiblief zeg waar heeft die gast het over
Elske
 Elske - donderdag 08 mei 2008 - 23:16   quote  deeplink  
Brian denkt dat hij nu een belangrijke nederlander is ?????????
Huub denkt en gedraagt zich zo alsof hij de Paus is.Vanaf dag 1 had je de opdracht van fam. Recourt en Ballegooi om Brian en Amanda in de zeik te nemen.......... Sorry Bart, ik VOND je een symathieke goser..
djen
 djen - donderdag 08 mei 2008 - 23:18   quote  deeplink  
ga bij brammertje in zijn kont zitten en was het niet jij die ook met clairnix op het nest heb gelegen maar ze was zo vlug op je uit gekeeken net als die andere hoor !!
geef niks ze kan ook niks
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - vrijdag 09 mei 2008 - 00:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 mei 2008 - 23:18 schreef djen het volgende:
ga bij brammertje in zijn kont zitten en was het niet jij die ook met clairnix op het nest heb gelegen maar ze was zo vlug op je uit gekeeken net als die andere hoor !!
geef niks ze kan ook niks
Bartje houd ook net als huub van mannekes. dus misschien deelt hij het bed ook met brammetje, en wil hij Huubje voorzichzelf. en laten we eerlijk zijn, Huub heeft heerlijk pijpmondje ook al is zijn vrouw de pijpslet, huub kan het misschien nu iets beter!
draakje
 draakje - vrijdag 09 mei 2008 - 00:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 mei 2008 - 00:16 schreef Joseba het volgende:

[..]

Bartje houd ook net als huub van mannekes. dus misschien deelt hij het bed ook met brammetje, en wil hij Huubje voorzichzelf. en laten we eerlijk zijn, Huub heeft heerlijk pijpmondje ook al is zijn vrouw de pijpslet, huub kan het misschien nu iets beter!
Maar Brammetje is geen mannetje. Is een vetbol.
Caroline
 Caroline - vrijdag 09 mei 2008 - 00:24   quote  deeplink  
Ik snap niet dat iemand zegt te balen van steeds herkent te worden toch weer steeds de publiciteit opzoekt. Dan ben je in mijn ogen toch mediageil en kick je op die aandacht. Wie van ons zou bv Willem nog herkennen als we hem tegen zouden komen op straat. Ik denk niet veel maar die zie je dan ook nooit op tv.
draakje
 draakje - vrijdag 09 mei 2008 - 00:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 mei 2008 - 00:24 schreef Caroline het volgende:
Ik snap niet dat iemand zegt te balen van steeds herkent te worden toch weer steeds de publiciteit opzoekt. Dan ben je in mijn ogen toch mediageil en kick je op die aandacht. Wie van ons zou bv Willem nog herkennen als we hem tegen zouden komen op straat. Ik denk niet veel maar die zie je dan ook nooit op tv.
Wie is Willem?
Caroline
 Caroline - vrijdag 09 mei 2008 - 00:28   quote  deeplink  
Hahaha, nr 3 uit BB1
D®@Gøñ-L€€
 D®@Gøñ-L€€ - vrijdag 09 mei 2008 - 00:34   quote  deeplink  
. WAAR KAN JE BART EN BRAM OP DE KERMIS VINDEN?
.
.
.

.
.OLIEBOLLEN KRAAMPJE.
Merty@headliner
 Merty@headliner - vrijdag 09 mei 2008 - 00:42   quote  deeplink  
Whahahh ja gaat hij nou snel zoiets schrijven ja ja hij is op het matje geroepen en terecht dit komt omdat een aantal mensen van hier naar Talpa een kopie van het geen wat hij over AManda bij fok heeft geschreven door hebben gestuurd ./
IK zelf ook hier over heb ik echt ook een mail gestuurd kenbaar is meneer bang geworden van de kritiek maar dat niet alleen de mensen van Talpa tja je krijgt wat je verdient maar hier mee redt je het niet je bent een hond je tanden zijn vies en je ziet er echt uit als een zwerver tja kan er niet anders van maken
Cobra1
 Cobra1 - vrijdag 09 mei 2008 - 00:45   quote  deeplink  
Bart is mediageil
Dat bewijst hij zelf keer op keer.
Merty@headliner
 Merty@headliner - vrijdag 09 mei 2008 - 00:46   quote  deeplink  
Ja hij net een stront vlieg
lisbeth
 lisbeth - vrijdag 09 mei 2008 - 01:08   quote  deeplink  
Achterbaks typje, maar dat wisten we al. Die zien we denk ik niet meer terug in de kooi.
tg3
 tg3 - vrijdag 09 mei 2008 - 01:13   quote  deeplink  
zolang die slijmbal niet terugkomt en de streams verstoord ...mag hij posten wat ie wilt geen vlieg die waarde hecht aan zijn mening
Kim
 Kim - vrijdag 09 mei 2008 - 03:32   quote  deeplink  
Wat een misselijk makend mannetje, hij denkt zelf dat hij "de god" is van de realitysoap. Hij is niks minder dan een B-acteur of een wannabee winnaar van de vorige eeuw. Opzouten jij met je zogenaamde mensenkennis, leer eerst je zelf eens kennen, voordat je over een ander praat mannetje, want meer ben je niet.
trees
 trees - vrijdag 09 mei 2008 - 09:32   quote  deeplink  
Tja het niveau dat hier rondwaard heeft zich alweer bewezen. De losers zitten hier op deze site en bart heeft helemaal gelijk. Jullie geven het hem wel door deze opmerkingen. wat een strontzakken hier
lisbeth
 lisbeth - vrijdag 09 mei 2008 - 09:54   quote  deeplink  
Wat doe je hier dan nog. Wij vinden het gezellig hier.
tino
 tino - vrijdag 09 mei 2008 - 09:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 mei 2008 - 09:32 schreef trees het volgende:
Tja het niveau dat hier rondwaard heeft zich alweer bewezen. De losers zitten hier op deze site en bart heeft helemaal gelijk. Jullie geven het hem wel door deze opmerkingen. wat een strontzakken hier
snel terug naar je eigen site, daar kun je bartje en huubje gaan verheerlijken.
stacy1974
 stacy1974 - vrijdag 09 mei 2008 - 09:58   quote  deeplink  
jatrees de losers zitten op geen leven.daar heb je helemaal gelijk in. daarom kom je natuurlijk op deze fantaschtische eerlijke en leuke site kijken.
snap dat het een verademing voor je moet zijn,normale posten zonder scheldwoorden en verwensingen en leugens zoals op geen leven.
maar b;ijf aub komen,dan kan ook jij leren dat je met normale discussie.s een leuke site kan opbouwen
ilse
 ilse - vrijdag 09 mei 2008 - 10:01   quote  deeplink  
nou stacy daar ben ik het niet helemaal mee eens,hier vind ik sommige reacties ook van erg laag niveau,en schelden kunnen de mensen hier ook,dat is overal hetzelfde denk ik,maar dat dit een leuke site is,ja daar heb je gelijk in ,dat is het zeker;-)
yoop
 yoop - vrijdag 09 mei 2008 - 10:33   quote  deeplink  
ja Bart heel goed geschreven, vooral het stukje als deze mensen in de buitenwereld komen, dat dat je zorgen maakt is heel erg terecht als ik hier de haat voel en op de andere sites ook.
Wel weet ik dat je de gouden kooi helemaal niet hebt gevolgt, dat waren jou woorden in de kooi, misschien heb je dat met een reden gezegt, nu is het wel een dagtaak om alles te gaan volgen alsnog maar het kan wel, in grote lijnen is alles te vinden op Internet.
Dat Amanda niet met jou wilde samenwerken dat begrijp ik, want als je een vriendje van Claire bent dan zou je wel eens tegen haar kunnen zijn, in haar ogen dan heh, ik denk dat je dat zelf wel kan buitensluiten.
Je stukje heeft geen inpakt op de mensen helaas, als je het leest zal het je vast niet verbazen, alle bewoners lijken wel tokkies, op Claire na, zelfs personeel ( niet allemaal) gedraagt zich zo.
Maar je grote punt over hoe het moet als al deze mensen straks buiten zijn, dat is een punt waar meneer de mol een goed over moet gaan nadenken om die mensen te beschermen.
Ik denk dat jou Big Brother tijd, totaal niet te vergelijken is als de gouden kooi, een werled van verschil en een enorme normverlaging, maar zou dat met de maatschappij van nu te maken hebben.
Over het stemmen laat ik me maar niet over uit, want als men als zo dom is om mensen in het huis te haten , wat veel mensen echt doen, niet iedereen gelukkig, dan wil ik het stemgedrag van deze mensen niet eens weten niet eens weten. Dan denk ik aan: Landgenoten!!!
seya@headliner
 seya@headliner - vrijdag 09 mei 2008 - 11:37   quote  deeplink  
Ik trek er geeneens tijd voor uit om bs van Bart te lezen. Zielig mannetje, als tie oud en bejaard is, beroept tie zich nog op BB. Als hij misschien slim geinvesteerd had, dan hoefde hij nu niet zo in medialand aan de weg te timmeren. "Lekker belangrijk"....
lisbeth
 lisbeth - vrijdag 09 mei 2008 - 12:40   quote  deeplink  
ik ben het helemaal met je eens seya.
tino
 tino - vrijdag 09 mei 2008 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 mei 2008 - 12:40 schreef lisbeth het volgende:
ik ben het helemaal met je eens seya.
en ik ook...
janeke
 janeke - vrijdag 09 mei 2008 - 14:17   quote  deeplink  
goede middag allemaal
nou dit zegt wel dat Amanda een heel goed gevoel heeft
bart maakt zichzelf nog lager dan de mensen die hij laag noemt
want hij is tenslotte degene die zo graag met amanda en brian wil werken en niet andersom .
ben wel blij dat hij zelf toegeeft dat zijn eigen vrienden famclaire
van de zotte zijn
lisbeth
 lisbeth - vrijdag 09 mei 2008 - 15:02   quote  deeplink  
hallo janeke het is inderdaad een zotte familie. Claire begon gisteravond ook te schelden met ziektes en zo dus, zo zie je maar weer waar je mee omgaat wordt je mee besmet.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 09 mei 2008 - 15:04   quote  deeplink  
mijn gevoel zegt me dat Bart niet meer in de gouden kooi mag komen want hij kraakt iedereen af en het lijkt daardoor of hij "zijn gram" wil halen. hij als goede vriend van Claire (hij bewijst hier wel hoe goed) zal wel van pappie claire gehoord hebben dat het huwelijk fake is, en zegt hier wat wij al wisten dat ze géén man en vrouw zijn.

Mr. Bart wil intelligent over komen maar gebruikt kinderlijke taal zoals:"vind ik dat hele huwelijk maar stom."

bartje bartje je denkt alle wijsheid in pacht te hebben maar ik raad je aan in therapie te gaan want je zei het al in de villa, dat je een trauma van al die camera's hebt. en jij denkt wijsheid te hebben maar ik noem het hoogmoed waanzin.

je bent nog gekker dan het paard van Christus en dat was een ezel.
yoop
 yoop - vrijdag 09 mei 2008 - 15:05   quote  deeplink  
Ja dat Brian en Amanda niet met hem willen werken na de kooi snap ik helemaal,hij was al een beetje snel egergerd door Amanda en behandelde haar als een klein kind.
maar in Grote delen heeft Bart gelijk, vooral over de haat tegenover de bewoners, dat is echt eng,ik vind ook dat Meneer de Mol al deze mensen moet beschermen hiertegen, en dat gaat centjes kosten maar ik vind het zijn plicht, ook hij moet toch zien dat mensen serieus bedreigt worden en straks zomaar ergens een klap voor hun giegel kunnen krijgen, ik zie hem al bij Paul witteman, nee dat had ik echt niet verwacht hoor dat er gewonden zouden vallen, echt niet.Daarom haat deze mensen niet en blijf het als een spel zien.
joke
 joke - zaterdag 17 mei 2008 - 18:51   quote  deeplink  
Bart je zegt dat je geen woord meer wisseld met Amanda maar kwam je voor de groep of alleen voor je vriendinnetje Clair op uitnodiging van haar broer je vriend en Fam. in BB was er maar een winnaar dat was onze grote knuffel beer en Willem maar jij was een missilijk ventje je hebt het zelfde ego als die kabouter
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zaterdag 17 mei 2008 - 18:58   quote  deeplink  
denk dat Bart al afgeschreven is, we hebben hem iig niet meer terug gezien na die aanvaring met Amanda.
seya@headliner
 seya@headliner - zaterdag 17 mei 2008 - 19:02   quote  deeplink  
Bart is boos...RTL heeft bij monde van Flens gezegd, dat er psychologische hulp wordt ingeschakeld. Daar zit je dan als kansloze reintegratie-coach..
Onpartijdigheid is nog altijd een kwaliteit die weinig mensen bezitten, zelfs alsdat proffesioneel handiger zou zijn.
Dat Bart daar zelfs zijn vriendschap met de Recourts door laat wankelen is logisch, want een reklame doen, is niet zo lucratief, als bijvoorbeeld dé re-integratiegoeroe van de Nederlandse televisie te worden. Maar helaas Bart, er valt niets meer te redden. En je doet nog politiek-incorrecte uitspraken ook, waardoor het doek nu wel totaal voor jou zal vallen. Dag Bart is boos, ga je wonden likken en je arrogante gedrag aan de wilgen hangen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 mei 2008 door seya@headliner --
joke
 joke - zaterdag 17 mei 2008 - 19:03   quote  deeplink  
ja zijn bekje was te groot net als kabouter maar toen vond hem iedereen in BB het jongetje hij was goed 18j en die probeerde hem wat te leren
lisbeth
 lisbeth - zaterdag 17 mei 2008 - 19:12   quote  deeplink  
Ach voor sommige mensen is het niet te pruimen dat ze geen belangrijke BN'er is. Maar met deze houding wordt je wel weer bekend maar dan in negatieve zin van het woord. Dat werkt hetzelfde als: Je komt na jaren op een reünie van je lagere school. Je leeraar herkent je na al die jaren, maar waardoor, een positieve herinnering of een negatieve.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: BigBrother Bart geeft zijn mening over De Gouden Kooi

0.0071880