|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: "Laffe hond!"
Huub zit met Claire te kletsen over de kickbokswedstrijd die niet door kan gaan vanwege Huubs voetblessure. Plotseling begint hij zich druk te maken over het feit dat Brian wist dat de wedstrijd morgen zou plaatsvinden en hij dit niet aan Huub had verteld. De Oldenzaler loopt naar zijn rivaal toe om verhaal te halen. "Brian, jij noemt jezelf een sportman, toch?", vraagt Huub. "Je bent 15 kilo zwaarder, je bent beter getraind, je weet dat die wedstrijd vrijdag is en je vertelt het mij niet eens", roept Huub als Brian niet echt reageert. "Dat klopt, dat wist ik", antwoordt de Antilliaan dan. "Je bent gewoon laf. Ík ben geen vieze, vuile, laffe hond! Ze hadden je moeten verzuipen als baby! F*ck you, Brian", schreeuwt Huub nu terwijl Brian en Amanda terug schelden. In plaats van een fysiek gevecht is de kickbokswedstrijd uitgelopen op een verbale krachtmeting. Het kan vreemd lopen in De Gouden Kooi.
bron: tien.tv |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
typische huubtaal, zegt weer genoeg over hem toch? |
|
|
|
|
djen
|
|
|
juist ja ..mooie beelden weer voor de kijkers thuis haha die huub daald en daald |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
He? wat gebeurde er nou? Ineens stormt Huub eropaf en hij had er niks mee te maken toch? |
|
|
|
|
kinderen
|
|
|
hij moet niet lullen wand hij wist dat het vrijdag was wand hij zij vannacht tegen jaap morgen gaat het hem niet worden ik wil wel een paar lesen hebben dus huub je heb weer je tv momend gepakt geef niet hoor maar ik heb je gehoord vanacht |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
Huub weer dat kunstje gedaan. Dan stuift hij ineens op iets af, zogenaamd agressief en dan komt de beveiliging en is tie weer veilig... |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
gvd wist het! schakel net over naar Huub en Claire en knok in de tuin. kom op boudewijn filmpje aub? Brian versus Tommie
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 mei 2008 door Joseba@headliner -- |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
kijk nu wat er gebeurd de pion tomie liegt dat brian hem in de buik heeft geslagen brian heeft het bord weg ge slagen clare vulgarie nroept een van huub zijn bekende scheld woorden naar aman huub afgevoerd beeld weg en nu terug |
|
|
|
|
djen
|
|
|
tommy fuck de boel weer op en huubje moet weer laten zien wat hij kan hahaha.. en hoor die clair zeg kutwijf |
|
|
|
|
djen
|
|
|
filmpje boudewijn thanks alvast je bent een schat!! |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
en Claire weer Bla bla bla |
|
|
|
|
djen
|
|
|
ach nu komt ricardo aan de beurt zegt stoere clair |
|
|
|
|
djen
|
|
|
wacht maar die komt aan de beurt zegt clair |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
oh die Claire wil ik zo graag een s die stomme fucking lach van haar smoel spugen. |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
quote:Op donderdag 08 mei 2008 - 23:30 schreef djen het volgende:tommy fuck de boel weer op en huubje moet weer laten zien wat hij kan hahaha.. en hoor die clair zeg kutwijf het enige wat ik zag was dat huub ineens snel kon rennen met zijn voet, toch raar als hij een uur geleden nog zegt dat hij zijn voet bijna gebroken heeft. |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
quote: ja alsjeblieft, ik heb het ook gemist, al vast bedankt. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Moet je die Claire, stupid fucking pijpslet, zien zuigen aan die peuk! |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
verdorie ik zat de dgk special op tv te kijken ....mis ook alle action |
|
|
|
|
djen
|
|
|
tjee zeg, troost meisje moeten maken in het jappe kamp zegt huub over amnda vuile vieze hufter kut ventje vuile vieze sorry hoor maar wat is die huub een vuile klootzak hoe durft tie
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 mei 2008 door djen -- |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Ik denk dat ik af haak. omdat ik mijzelf zo opwind over die schruft hoer Claire, met haar MIJN MAN. wat zal die straks huilen, als ze thuis zit te wachten op Haar gewezen bijna man. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Claire staat zo voor lul, ze denkt echt dat ze tv maakt. ze staat zo voor LUL. ze zit gewoon een gesprek te houden, dat heet een gesprek voeren trut! |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Ze heeft een LUL tussen haar benen. En Huub pakt haar in haar ander gaatje (__*__) |
|
|
|
|
djen
|
|
|
inderdaad wat een vies ding die clair oww daar komt huub 1 en 2 en huubje komt haar helpen ,,wat voelt die griet der eigen sterk calimero hoor haar met der nep stem ze je haar gedrag en haar kleren voortaan het past niet bij der 1 ste klas hoer ..die ook alles heeft gedaan op der rug |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
ach gossie nou probeerd claire ook over amanda haar moeder, amanda is veel sterker claire dan jou hele familie bijelkaar. |
|
|
|
|
Hercule
|
|
|
quote:Op donderdag 08 mei 2008 - 23:37 schreef djen het volgende:tjee zeg, troost meisje moeten maken in het jappe kamp zegt huub over amnda vuile vieze hufter kut ventje vuile vieze sorry hoor maar wat is die huub een vuile klootzak hoe durft tie Brian en amanda zullen trots zijn met jou als fan |
|
|
|
|
tino
|
|
|
quote:Op donderdag 08 mei 2008 - 23:55 schreef djen het volgende:inderdaad wat een vies ding die clair oww daar komt huub 1 en 2 en huubje komt haar helpen ,,wat voelt die griet der eigen sterk calimero hoor haar met der nep stem ze je haar gedrag en haar kleren voortaan het past niet bij der 1 ste klas hoer ..die ook alles heeft gedaan op der rug ze noemen haar niet voor niets de tilburgse matras. |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
uitwassen die matras dan;-) |
|
|
|
|
tino
|
|
|
quote: blijf jij dan maar lekker bij Huubje, de gnoom |
|
|
|
|
adroit
|
|
|
Amanda sterk??? Tjonge jonge wat moeten de mensen hier toch nog veel leren. Alles aan Amanda is nep, de haren, de tieten, de lippen , tatoe wenkbrouwen, wat een fake figuur. En het allerergste is nog er komt geen zinnig woord uit. |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
Toch heeft Amanda meer inhoud dan Claire, dus datte............. |
|
|
|
|
adroit
|
|
|
Amanda inhoud?? jezus mijn kavia heeft nog meer inhoud |
|
|
|
|
Elske
|
|
|
Huub wist het al hoor, snachts zei hij het tegen jaap en dat hij dan nog wel meer moest trainen anders zou hij het nooit volhouden vrijdag..... dus Huub......je LIEGT weer eens voor de zoveelste keer....... en nu in de tuin zeggen dat je Brian eruit kunt krijgen ??? Droom lekker verder, looser...... |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
Het enige wat Claire kan is een glas wijn in der handen houden, een peuk roken en Jaap opmaken pffffffff. o ja en ja en amen zeggen tegen Huub laten we dat niet vergeten........ |
|
|
|
|
Elske
|
|
|
quote: oke, noem 3 ( zal het je niet TE moelijk maken !! ) zinnige dingen die Claire in de afgelopen maanden gezegd of gedaan heeft..... je hebt nog 2 weken, je kan het !!! |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 mei 2008 - 17:11 schreef Bigfoot het volgende:Het enige wat Claire kan is een glas wijn in der handen houden, een peuk roken en Jaap opmaken pffffffff. o ja en ja en amen zeggen tegen Huub laten we dat niet vergeten........ en wat dacht je van haar benen open houden. |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
quote: Damn ik wist dat ik wat vergeten was, hihihi |
|
|
|
|
adroit
|
|
|
Ik heb het niet over Claire maar over Amanda. De enige reden dat ze nog in DGK zit is Brian. Ik hen nog nooit een fatsoenlijk gesprek van Amanda gezien, ze heeft 0 inhoud, 0 verstand ( dat blijkt wel anders was ze niet bij Brian) en alles is nep aan haar. En over benen open houden gesproken, kan me nog herinneren dat ze zich maar wat graag liet verwennen door Huub, dus ze gaat ook nog eens vreemd. Zal je dochter maar zijn |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
Goed ieder zijn mening maar de topic gaat over Huub en zijn laffe actie weer. Eerst Brian uitdagen en dan niet eens de training overleven. Vervolgens de "schuld" bij Brian neer leggen ??? Wie is er dan een laffe hond ?? |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
|
|
|
adroit
|
|
|
Als Brian een echte kerel was geweest had hij dit gevecht geweigerd, dan laat je pas zien wie je bent, overigens denk ik persoonlijk dat de regie erachter zit dat het gevecht niet door ging, want de strijd zou te oneerlijk zijn met alle gevolgen van dien. En laten we ons vooral geen zorgen maken, het staat allang vast dat Brian MOET winnen. |
|
|
|
|
adroit
|
|
|
quote: Dat begrijp ik niet helemaal, ik dacht dat een forum bedoeld is om met elkaar te discusieren, ookal ben je het soms niet met elkaar eens. Maar als dit een forum is wat pro Brian en Amanda is dan denk ik toch echt dat hier iets mis is. |
|
|
|
|
Milou
|
|
|
Huub kan ook eens leren om "NEE', te zeggen en niet altijd alles te willen doen, wetende dat hij het niet redden gaat. Dan moet Huub niet zo van de toren blazen. En die trainingen waren goed voor Huub dan voelt hij meteen hoe het is om dat te krijgen, misschien dat hij dan eens wat meer respect gaat tonen voor bepaalde dingen. Ze zeggen wel allemaal dingen over Brian, maar ik zou Huub niet als leraar willen en ook niet voor kinderen...maar op een één of andere manier word het van Huub maar goed gevonden ?! |
|
|
|
|
tino
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 mei 2008 - 17:31 schreef adroit het volgende:[..] Dat begrijp ik niet helemaal, ik dacht dat een forum bedoeld is om met elkaar te discusieren, ookal ben je het soms niet met elkaar eens. Maar als dit een forum is wat pro Brian en Amanda is dan denk ik toch echt dat hier iets mis is. Je weet nog wel een forum waar dat helemaal omgedraaid is, blijf dan daar |
|
|
|
|
adroit
|
|
|
quote: Waar slaat dat nou weer op? Het forum waar jij op doelt is hetzelfde laken en pak. Het gaat volgens mij helemaal niet meer om DGK maar meer om elkaar verbaal af te maken waarbij alle objectiviteit uit het oog verloren wordt. |
|
|
|