BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Boudewijn, filmpje laatste 5 minuten met Tommie in de tuin AUB, nu 23.27 uur

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - donderdag 08 mei 2008 - 23:28   quote  deeplink  
Boudewijn, miste laatste 5 minuten en werd knokken
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - donderdag 08 mei 2008 - 23:50   quote  deeplink  
alsjeblieft?
annelies
 annelies - donderdag 08 mei 2008 - 23:54   quote  deeplink  
En boudewijn, in het topic chatten met Jaap heb ik een verzoek voor een filmpje gezet, en ik zou het heeeel fijn vinden als je die wilt maken, als het niet teveel moeite is hoor! Het was ongeveer een kwartiertje voor mijn post in het topic Chatten met Jaap
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 09 mei 2008 - 00:06   quote  deeplink  
ik zet net de streams aan... zal eens gaan nakijken :)
janeke
 janeke - vrijdag 09 mei 2008 - 00:08   quote  deeplink  
ik kan niet filmen maar deze avond nacht is om te filmen zonder plakken
tommie zegt net tegen huubje laat hem maar ik doe het wel
over brian
janeke
 janeke - vrijdag 09 mei 2008 - 00:09   quote  deeplink  
tot morgen fans stream
annelies
 annelies - vrijdag 09 mei 2008 - 00:15   quote  deeplink  
LIeve lieve lieve boudewijn, mag ik je nog 1x om een gunst vragen? Jaap heeft net een kaart van mij gehad, eerst is een stukje dat hij iets aan Huub laat lezen, dan is er een stukje dat Huub en Claire weer buiten zitten, en daarna roept Jaap Huub om nog een stukje te laten lezen en daarna ook nog aan Claire, Jaap zegt nog wat over de brief/zwart witte kaart, zou je alsjeblieft voor mij, nog 1x een filmpje willen maken? het was dus rond een uur of kwart over 11
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 09 mei 2008 - 00:17   quote  deeplink  
Ik heb het net teruggekeken en Brian slaat z'n bord uit z'n hand en daarna slaat hij Tommies stropdas de lucht in ;)

TOTAAL GEEN fysiek contact geweest dus!
D®@Gøñ-L€€
 D®@Gøñ-L€€ - vrijdag 09 mei 2008 - 00:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 mei 2008 - 00:17 schreef Boudewijn het volgende:
Ik heb het net teruggekeken en Brian slaat z'n bord uit z'n hand en daarna slaat hij Tommies stropdas de lucht in ;)

TOTAAL GEEN fysiek contact geweest dus!
Hij weet het verschil niet tussen een stropdas en een buik. ;-P
annelies
 annelies - vrijdag 09 mei 2008 - 00:22   quote  deeplink  
kan het?
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 09 mei 2008 - 00:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 mei 2008 - 00:22 schreef annelies het volgende:
kan het?
ja, maar het wordt wel weer laat!
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - vrijdag 09 mei 2008 - 00:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 mei 2008 - 00:20 schreef Dragon het volgende:

[..]

Hij weet het verschil niet tussen een stropdas en een buik. ;-P
Volgens Tommie, sloeg Brian hem in zijn buik, en Brian beaamde dit, dat dit niet de bedoeling was.
annelies
 annelies - vrijdag 09 mei 2008 - 00:27   quote  deeplink  
mag ook morgen hoor, ik moet morgen werken en ga zo op bed, als je er wat voor wil hebben dan moet je het me laten weten ok?
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - vrijdag 09 mei 2008 - 00:29   quote  deeplink  
Volgen Huub heeft Brian het geheugen van een goudvis, Nou Huub niewsflash, jij hebt de smoel van een goudvis
tg3
 tg3 - vrijdag 09 mei 2008 - 00:31   quote  deeplink  
@boudewijn ...ik hoop dat je filmpjes van vanavond maakt ...pis al de hele avond naast de pot er was een special dgk op tv ..dus heb alle action gemist ...je bent een kanjer
Cobra1
 Cobra1 - vrijdag 09 mei 2008 - 00:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 mei 2008 - 00:27 schreef Joseba het volgende:

[..]

Volgens Tommie, sloeg Brian hem in zijn buik, en Brian beaamde dit, dat dit niet de bedoeling was.
Brian geloofde Tommie, dat hij hem perongeluk geraakt heeft.
Brian had niet door dat Tommie liegt
Tommie zegt precies wat Huub ook zou zeggen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 mei 2008 door Cobra1 --
Merty@headliner
 Merty@headliner - vrijdag 09 mei 2008 - 00:32   quote  deeplink  
En ook dat filmpje van die augurk die amanda op matrasje smeet hahaha
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - vrijdag 09 mei 2008 - 00:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 mei 2008 - 00:32 schreef Merty het volgende:
En ook dat filmpje van die augurk die amanda op matrasje smeet hahaha
Huub sloeg het amanda uit haar handen.
tg3
 tg3 - vrijdag 09 mei 2008 - 00:33   quote  deeplink  
haha trek gewoon het filmpje door zonder te editen en knippen ..das toch makkelijker of niet ..ben clueless op dat gebied
draakje
 draakje - vrijdag 09 mei 2008 - 00:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 mei 2008 - 00:33 schreef tg3 het volgende:
haha trek gewoon het filmpje door zonder te editen en knippen ..das toch makkelijker of niet ..ben clueless op dat gebied
Haha, dat lijkt me inderdaad het beste.
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - vrijdag 09 mei 2008 - 00:34   quote  deeplink  
Dames en heren als ik nog 1 keer luister naar Dominee huub en zijn fucking gelieg en gedraai, dan ga ik kotsen. dus ik hoop op filmpjes.. en ga mijzelf laten zakken over 4 en half uur moet ik aan de arbeid, verdomme.
draakje
 draakje - vrijdag 09 mei 2008 - 00:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 mei 2008 - 00:34 schreef Joseba het volgende:
Dames en heren als ik nog 1 keer luister naar Dominee huub en zijn fucking gelieg en gedraai, dan ga ik kotsen. dus ik hoop op filmpjes.. en ga mijzelf laten zakken over 4 en half uur moet ik aan de arbeid, verdomme.
Truste!
tg3
 tg3 - vrijdag 09 mei 2008 - 00:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 mei 2008 - 00:34 schreef Joseba het volgende:
dan stop onmiddellijk met kijken ..alsjeblieft niet kotsen
ik draai het geluid gewoon uit ...we rekenen allemaal hier op boudewijn op dit moment ...morgne filmpjes kijken ...warschijnlijk nog een rechtszaak erbij ...nolive moet een spoedvergadering hebben aangevraagd
draakje
 draakje - vrijdag 09 mei 2008 - 00:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 mei 2008 - 00:37 schreef tg3 het volgende:

[..]

dan stop onmiddellijk met kijken ..alsjeblieft niet kotsen
ik draai het geluid gewoon uit ...we rekenen allemaal hier op boudewijn op dit moment ...morgne filmpjes kijken ...warschijnlijk nog een rechtszaak erbij ...nolive moet een spoedvergadering hebben aangevraagd
Maarruh ... ik heb geen streams. Wat is er nou eigenlijk gebeurd dat er een rechtszaak van kan komen?
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 09 mei 2008 - 00:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 mei 2008 - 00:33 schreef tg3 het volgende:
ik moet alleen weten waar ik precies moet beginnen.

ik zit nu terug in de tijd waar jaap met amanda en brian aan het praten is over Huub wegstemmen of niet en puntenverdeling.

Iets daarna komt Huub erbij, dus volgens mij begint de discussie daar...
draakje
 draakje - vrijdag 09 mei 2008 - 00:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 mei 2008 - 00:39 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

ik zit nu terug in de tijd waar jaap met amanda en brian aan het praten is over Huub wegstemmen of niet en puntenverdeling.

Klopt, op dat moment begint het te escaleren.
tg3
 tg3 - vrijdag 09 mei 2008 - 00:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 mei 2008 - 00:39 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

oh jee kan ik je ook niet vertellen was neit achter de pc ...weet iemand hoe laat de discussie begon ???? anyone?
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 09 mei 2008 - 00:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 mei 2008 - 00:41 schreef draakje het volgende:

[..]

ja.. gevonden, Huub komt erbij met een vraag over of Brian een sportman is of niet.

nou.. 58 minuten aan discussie ;)
en nu nogsteeds de post van Brian en Amanda!

m'n computers gaan overuren draaien!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 mei 2008 door Boudewijn --
tg3
 tg3 - vrijdag 09 mei 2008 - 00:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 mei 2008 - 00:41 schreef draakje het volgende:

[..]

hey draakje was ff lollig aan het doen ze hebben al een rechtzaak aangespannen tegen rtl om een flutreden ... en dit keer kunnen ze het doen dat huub niet wist dat hij morgen moest sparren dus had hij geen tijd om zich voor te bereiden ........maar het vreemde ervan is dat ik gister had opgevangen dat hij wel wist dat het vrijdag was ..want hij zocht manieren om er onderuit te komen
draakje
 draakje - vrijdag 09 mei 2008 - 00:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 mei 2008 - 00:44 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

ja.. gevonden, Huub komt erbij met een vraag over of Brian een sportman is of niet.

nou.. 58 minuten aan discussie ;)
en nu nogsteeds de post van Brian en Amanda!

m'n computers gaan overuren draaien!
Maar dat is inderdaad precies het goede punt.
draakje
 draakje - vrijdag 09 mei 2008 - 00:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 mei 2008 - 00:46 schreef tg3 het volgende:

[..]

hey draakje was ff lollig aan het doen ze hebben al een rechtzaak aangespannen tegen rtl om een flutreden ... en dit keer kunnen ze het doen dat huub niet wist dat hij morgen moest sparren dus had hij geen tijd om zich voor te bereiden ........maar het vreemde ervan is dat ik gister had opgevangen dat hij wel wist dat het vrijdag was ..want hij zocht manieren om er onderuit te komen
Maar ik wist het ook. Ik heb geen streams, dus moet ik het iemand op de filmpjes van Boudewijn hebben horen zeggen. In dat geval moet het te vinden zijn dat Huub het wist.
tg3
 tg3 - vrijdag 09 mei 2008 - 00:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 mei 2008 - 00:48 schreef draakje het volgende:

[..]

Maar ik wist het ook. Ik heb geen streams, dus moet ik het iemand op de filmpjes van Boudewijn hebben horen zeggen. In dat geval moet het te vinden zijn dat Huub het wist.
oh oke dus ik zie ze niet vliegen ..oehh dan kan daar een mooi filmpje met flashback van worden gemaakt
..btw zei hij ook dat brian de eerste handschoen naar hem gooide in de gym .....en dat heb ik wel gezien en huub begon echt als eerste
Milou
 Milou - vrijdag 09 mei 2008 - 03:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 mei 2008 - 00:48 schreef draakje het volgende:

[..]Op vrijdag 09 mei 2008 - 00:46 schreef tg3 het volgende:

================================================
Dat klopt dat was in het nacht gesprek bij het keukenblok met Jaap samen met misselijke grapjes hoe hij op een valse manier Brian kon pakken!!!

Huub wist welke scheidsrechter er kwam, dat de hans en zijn groep er zou zijn en die van Huub, en toen maakt Jap nog de opmerking verschuif het dan na 15 mei dat is zuur want dan moet hije r voor terug komen. (Met anderen woorden dan ligt Brian er uit)

Dus Draakje wat jij zegt klopt en dat was die nacht...volgens mij de nacht van7 op 8 mei????

En toen hoorde je hem niet klagen over 2 dagen????

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 mei 2008 door Milou --
D®@Gøñ-L€€
 D®@Gøñ-L€€ - vrijdag 09 mei 2008 - 06:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 mei 2008 - 00:46 schreef tg3 het volgende:

[..]

Ja klopt!....Op die avond toen Brain aan hem vroeg om te sparren, zei kikker van, ja ik hoorde dat, dus gaan we vrijdag sparren??
Men ooohw Men, willen ze een rechtzaak aanspannen...maloten zijn ze toch he. De rechter zou het volgende zeggen:
"Meneer Bollekooy u wist er degelijk wel wat van dat het vrijdag zou plaats vinden, want het staat op beeld. En vervolgens had u training voor gehad, waarbij u moest kotsen, en ook dat u nog geen halve meter voor uw sparringspartner stond en met een zwiep helemaal mis sloeg...tsjaaa wat heeft het voor nut om tegen de heer Kubatz te sparren. Uiteindelijk is het gevecht, een dag daarrvoor, gecancelled. Waar maakt u nou zich druk over, om het feit dat de heer Kubatz het u niet verteld had? Het staat op beeld, dat u wel van afwist. Dus hierbij, luidt mijn uitspraak: GEEN GEVOLGEN VOOR DE HEER KUBATZ. De zitting is gesloten"

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5923
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Boudewijn, filmpje laatste 5 minuten met Tommie in de tuin AUB, nu 23.27 uur

0.0061218