|
|
Headliner
|
|
|
DGK Talpa Video: Huub vs Brian!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
DAN WAT HUUB...?!?!?!
Ookal weet je dat het vrijdag is, wat dan!! Schijten in je broek kan je alvast en kotsen ook! Stumper! |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
slaat ook nergens op geef hem nog een paar dagen als hij het zo nodig heeft wat maakt het uit of het morgen is of over een week ..??? loser is die huub sinds gister maak hij al plannen om er onderuit te komen ..en tada vandaag is zijn poot gekneusd ......ik ga liever dood dan dat ik tegen brian moet vechten zoiets hoorde ik gister ...... |
|
|
|
|
Kim
|
|
|
Dit is Huub zijn tv moment van deze week, hihihi. Meer wist hij zelf niet te verzinnen. Aleen maar in de aanval, met alles. En de streamers bespelen en zijn verhaal er van maken. |
|
|
|
|
Schattie
|
|
|
Daar komt Huub.. En ik hoor Amanda zeggen dat Brian het niet mocht zeggen van achter.. En Huub wie ben jij nou eigenlijk.. Ik geloof dat er een laffe hond is en dat ben jij.. Looser! |
|
|
|
|
tino
|
|
|
huubje loopt wel ergt moeilijk met zijn 'zware' kneuzing |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 mei 2008 - 13:49 schreef Caroline het volgende:[..] Ja zo zie ik het ook. Gewoon vermaak in een spelletjesvorm. Maar heb jij het ooit zo bij Lingo tekeer horen gaan? Nouja, ik ga even relaxen op mijn balkonnetje met een boekje erbij. Even geen gouden kooi vanmiddag. Latersssssssss toch niet een boekje over de gouden kooi he Caroline? hahaha ga maar ff lekker relaxen hoor meid we zien je hier later weer. |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 mei 2008 - 13:49 schreef Caroline het volgende:[..] Ja zo zie ik het ook. Gewoon vermaak in een spelletjesvorm. Maar heb jij het ooit zo bij Lingo tekeer horen gaan? Nouja, ik ga even relaxen op mijn balkonnetje met een boekje erbij. Even geen gouden kooi vanmiddag. Latersssssssss veel plezier meid, ik ga ook even lekker van het mooie weer genieten, ga lekker met de kleine naar de speeltuin. |
|
|
|
|
pietjepuk
|
|
|
quote: Veel plezier!!! .Slijmbal.!!! |
|
|
|
|
tino
|
|
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 mei 2008 - 14:06 schreef trapper het volgende:[..] veel plezier meid, ik ga ook even lekker van het mooie weer genieten, ga lekker met de kleine naar de speeltuin. pas je wel op met je kleine in die hete zon ...veel plezier |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
quote: o dat doe ik zeker, zoek een plekje in de schaduw kan nu zelf ook niet zo goed tegen de zon ivm mijn zwangerschap. Nou ik ga nu echt, tot vanavond. |
|
|
|
|
pietjepuk
|
|
|
quote: Nou ja zeg.Dit is toch fucking niet noormaal.Mhaaaaaa |
|
|
|
|
pietjepuk
|
|
|
Geen uitleg nodig.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 mei 2008 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
|
|
|
tino