|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Ruzie met Tommie!
Terwijl Huub zich nog steeds zit op te winden over het boksdrama, zijn Brian en Amanda in gesprek geraakt met butler Tommie. Hij begrijpt Huubs frustraties wel, wat natuurlijk helemaal verkeerd valt bij Brian en Amanda. Brian beschuldigt Tommie ervan samen te spelen met Huub en aan plannen tegen hem en zijn vriendin mee te werken. "Heb jij ooit met Huub het plan gesmeed om Amanda dronken te voeren?", vraagt de Antilliaan. Tommie geeft dit toe waarop Brian laat doorschemeren dat hij van nog meer plannen weet heeft. "Ik heb geen idee waar jij het nu over hebt. Wat weet jij dan? Dan kan ik zeggen of dat waar is of niet", reageert Tommie. Brian wil echter niets meer loslaten. "Ga er maar even over nadenken", zegt Brian. Het gesprek escaleert compleet en de butler staat lijnrecht tegenover de Antilliaan. Tommie vertelt het stel dat hij naast het dronken voeren van Amanda nooit plannen heeft gesmeed met Huub, maar Brian gelooft dit niet. Deze discussie is al even aan de gang en we zijn benieuwd of de twee heren er samen uit gaan komen.
bron: tien.tv |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
wat is er net gebeurd, heb het gemist, waarom begonnen ze te vechten.
whahahahaha dit is dus einde tommy. |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
ze vochten niet brian heeft het bord uit tomie zijn hand geslagen maar tomue niet geraakt tomie zat te liegen waarom sla je me op mijn buik niet waar de hoogte van zijn ober arm houd hij een bord in zijn sprinkhaan hand niet terhoogte van buik dussssssssssssss tomie is afgevoerd
die malloot tomie is weg blijf weg tyomie een slang minder |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
yes janeke, onze dag wordt steeds beter toch? |
|
|
|
|
blog
|
|
|
Ik hoop dat alle mensen die dit normaal vinden dat een jongen als Tommie,- die overigens rechten studeert en als ik hem was ging ik nu een aanklacht tegen Brian indienen voor mishandeling - zelf slachtoffer worden van zinloos geweld, kijken of je het dan zo grappig vindt. |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
echt en ik bedoel maar brian hoeft dit gedrag niet te pikken als het huubje was tomie nu dood |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
quote:Op donderdag 08 mei 2008 - 23:37 schreef janeke het volgende:echt en ik bedoel maar brian hoeft dit gedrag niet te pikken als het huubje was tomie nu dood ja inderdaad, ik begrijp alleen nog steeds niet waarom huub, die ineens weer kan rennen, zich er mee gaat bemoeien. |
|
|
|
|
blog
|
|
|
Hoe kun je dit goedkeuren, wat voor een mens ben je dan? Vindt je het ook normaal als er mensen op straat in elkaar worden geschopt. Ongelooflijk dat je van achter je computer geweld goedkeurt en dat je dag er ook nog beter van wordt. Er zou eens een rondom Tien uitzending moeten worden gemaakt en ik zou dan graag willen dat al deze mensen, die dit geweldig vinden, mij dat eens persoonlijk durven te vertellen. Ik ben heel benieuwd uit wat voor een mileu je komt, als je dit goedkeurt. Heel erg benieuwd of je überhaupt empathie ervaart??? |
|
|
|
|
djen
|
|
|
tjee zeg, troost meisje moeten maken in het jappe kamp zegt huub over amnda vuile vieze hufter kut ventje vuile vieze sorry hoor maar wat is die huub een vuile klootzak hoe durft tie
en daar moet amanda een aanlacht tegen doen |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
quote:Op donderdag 08 mei 2008 - 23:40 schreef blog het volgende:Hoe kun je dit goedkeuren, wat voor een mens ben je dan? Vindt je het ook normaal als er mensen op straat in elkaar worden geschopt. Ongelooflijk dat je van achter je computer geweld goedkeurt en dat je dag er ook nog beter van wordt. Er zou eens een rondom Tien uitzending moeten worden gemaakt en ik zou dan graag willen dat al deze mensen, die dit geweldig vinden, mij dat eens persoonlijk durven te vertellen. Ik ben heel benieuwd uit wat voor een mileu je komt, als je dit goedkeurt. Heel erg benieuwd of je überhaupt empathie ervaart??? blog ga je bloknoot pakken en kalk even een slaapverhaal voor ons. Ga lekker rond om tien kijken en niet meer naar de kooi als je er niet tegen kan, dit is niet de eerste en zeker niet de laatste keer. |
|
|
|
|
djen
|
|
|
schijt aan tommy die kiest duiselijk een kant om brain uit te lokken hij is butler daar en moet gewoon zijn werk doen net als ieder andere werknemer daar |
|
|
|
|
djen
|
|
|
nee ga jij hilter 2 goed zitten praten BLOG!!! |
|
|
|
|
blog
|
|
|
Ik ga Tommie via Hyves aanraden om aangifte te doen voor mishandeling. Hij is geen miljonair, maar butler, en dan hoef je niet te laten slaan!!!!
En ik hoop dat de school in Almere er nog goed over denkt om Brian uit te nodigen. Die jongen is samen met de straatmeid Amanda die hem lekker aanmoedigt en die er totaal niet mee zit als andere mensen fysiek aangevallen worden, of dat mensen die 15 kg lichter en ongetraind door je man in elkaar worden geslagen levensgevaarlijk. Brian wil graag een pitbull kopen als de Gouden Kooi is afgelopen. Een Pittbull, Amanda naast zich, wordt nog wat??? Zie je ze al lopen?? Met Pittbull, jullie lievelingen!!! |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
|
|
|
blog
|
|
|
Volgens mij zit je nog op de lagere school, anders zou je namelijk wel weten dat werknemers zich hoeven laten slaan op hun werk. Maar als jij dat wel wilt, dan bied je je toch aan, als vrijwilliger om je in elkaar te laten slaan door Brian. Held. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
|
|
|
djen
|
|
|
blog wel blijven volgen meid huub wilde dit ..huub denkt alles beter te kannen en kunnen en almere was toch een vieze achterbuurt volgens huub ..nee iemand kapot willen gooien van de trap af iemand een dwarsleasie guunen en willen aan richten sta daar maar achter iemand die alle mensen de kanker gund hou toch op mens en ga slapen en anders kijk eens wat meer de streams alleen al die uit spraak net van huub amanda moet troost meisje worden in een jappe kamp leg dat de kindertjes op die school maar uit
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 mei 2008 door djen -- |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
quote:Op donderdag 08 mei 2008 - 23:47 schreef blog het volgende:Volgens mij zit je nog op de lagere school, anders zou je namelijk wel weten dat werknemers zich hoeven laten slaan op hun werk. Maar als jij dat wel wilt, dan bied je je toch aan, als vrijwilliger om je in elkaar te laten slaan door Brian. Held. hij kiest er zelf voor om in de kooi te komen, en kiest zelf partij voor huub. Als tommy al aangifte kan doen, ben ik toch wel heel benieuwd wat meningen tegen huub kan doen. Discriminatie, fisiek geweld, kleineren, denigeren, aanzetten tot haat en geweld, ga nog maar even door. Ga aub sesamstraat kijken en laat de kooi voor wat het is, je bent er blijkbaar nog niet aan toe. |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
quote:Op donderdag 08 mei 2008 - 23:45 schreef blog het volgende:Ik ga Tommie via Hyves aanraden om aangifte te doen voor mishandeling. Hij is geen miljonair, maar butler, en dan hoef je niet te laten slaan!!!! En ik hoop dat de school in Almere er nog goed over denkt om Brian uit te nodigen. Die jongen is samen met de straatmeid Amanda die hem lekker aanmoedigt en die er totaal niet mee zit als andere mensen fysiek aangevallen worden, of dat mensen die 15 kg lichter en ongetraind door je man in elkaar worden geslagen levensgevaarlijk. Brian wil graag een pitbull kopen als de Gouden Kooi is afgelopen. Een Pittbull, Amanda naast zich, wordt nog wat??? Zie je ze al lopen?? Met Pittbull, jullie lievelingen!!! doe je best ...je kan het ...zijn fans zijn net zo idioot als huub zelf |
|
|
|
|
Praatpaal
|
|
|
Ach ja ... en zo zijn er draken, natrappers ... en nog vele andere naamsoorten die de waarheid maar heel moeilijk onder ogen kunnen zien. Net zoals ik natuurlijk ... maar ik zit er niet mee als ik soms iets door de vingers zie en een ander mij er dan op aanvalt... en ik neem aan dat de door mij genoemden daar ook niet mee zitten. Tsja .... zo heeft ieder z'n favoriet ... of je hebt'um niet !!! |
|
|
|
|
Praatpaal
|
|
|
Ziezo ... ik ben er klaar voor :-) |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
quote:Op donderdag 08 mei 2008 - 23:45 schreef blog het volgende:Ik ga Tommie via Hyves aanraden om aangifte te doen voor mishandeling. Hij is geen miljonair, maar butler, en dan hoef je niet te laten slaan!!!! En ik hoop dat de school in Almere er nog goed over denkt om Brian uit te nodigen. Die jongen is samen met de straatmeid Amanda die hem lekker aanmoedigt en die er totaal niet mee zit als andere mensen fysiek aangevallen worden, of dat mensen die 15 kg lichter en ongetraind door je man in elkaar worden geslagen levensgevaarlijk. Brian wil graag een pitbull kopen als de Gouden Kooi is afgelopen. Een Pittbull, Amanda naast zich, wordt nog wat??? Zie je ze al lopen?? Met Pittbull, jullie lievelingen!!! DOE JE DING ZIELEPOOT!! Ga maar hyven....zo kinderachtig. |
|
|
|
|
Cobra1
|
|
|
Brian raakte alleen de das van Tommie. Tommie heeft de aanstel uitspraken van Huub overgenomen. Schreeuwend zeggen "je slaat me" |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
tomie zegt tegen huub laat hem ik doe het wel over brian |
|
|
|
|
suikertje
|
|
|
wat kan jij liegen tommie rot toch uit de kooi sukkel |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
tommie moet weg blijven, die mag zich niet zo veel bemoeien met de bewoners. Bah en nu huub weer gelijk voor brian gaan staan terwijl hij niets doen, en weer schelden en tegen amanda zeggen dat haar moeder haar door had moeten spoelen tijdens de geboorte, hoe laag mag hij nu nog gaan, ik vind het niet normaal meer. |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
Het is 12 uur geweest Tommie, je moet naar huis...butlers mogen maar blijven tot 12 uur...doegggggg |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Ja maar hulp van KIkkertje toch dan wil hij zo overkomen dat het lijkt of Brain hem wou slaan wel 1 blaas en je bent weg |
|
|
|
|
suikertje
|
|
|
vuile huub komt aan rennen en hij slaat wel.exit huub make my day |
|
|
|
|
Cobra1
|
|
|
De Huubfans zijn zeker vergeten wat Huub bij Palma gedaan heeft en laatst weer bij een meid. Dan zie ik liever Brian tegen een Tommie. |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Net goed Jaap zei tegen Kikker je bent zo vaak ook gemats dus . En tommy je moet niet zo liegen lulletje rozen water . |
|
|
|
|
suikertje
|
|
|
hij wilde zelfs amanda slaan hij slaat de augurken uit haar handen, hoever kan dit rot kikker dit doen? en hooi die nep schaap ook maar uit de kooi |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Ik heb het net teruggekeken en Brian slaat z'n bord uit z'n hand en daarna slaat hij Tommies stropdas de lucht in ;)
TOTAAL GEEN fysiek contact geweest dus! |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Wat is tommy een baby zeg wat hij wilt niet achteraf gesprekken meer maar wat doet hij nu dan niet normaal zeg |
|
|
|
|
suikertje
|
|
|
ik denk dat hij in opdracht is van nl hij is vaak op die site te vinden hoezo is hij mediageil go home tommie |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
De volgende tekst heb ik naar Tommie zijn hyves gestuurd.>>>>>>>>>>>>>>>Of je in het echte leven net zo een kwal ben als in DGK weet ik niet. maar jeetje wat een slijmjurk ben jij naar Huub, ben je dan zo Bang van no fucking Live? Of ben je gewoon van jezelf zo een lubberd? echt een over het hek getilde lul. zeker lang geen beyrt gehad? bel Eric die lust je wel, heb je ook eens een echte vent gehad. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Ja maar baby kan overdrijven toch |
|
|
|
|
suikertje
|
|
|
en jij bent nutraal ga toch weg domme lul |
|
|
|
|
Cobra1
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 mei 2008 - 00:16 schreef Boudewijn het volgende:Ik heb het net teruggekeken en Brian slaat z'n bord uit z'n hand en daarna slaat hij Tommies stropdas de lucht in ;) TOTAAL GEEN fysiek contact geweest dus! Als hij Tommie geraakt had, zag je Tommie wel achteruit vallen. En ook dat gebeurde niet. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Hij is zo zielig hedie jongen MITCH WANNABE |
|
|
|
|
suikertje
|
|
|
pfff man jij zat fout en jij bent net zo een kwal als huub,en barby zegt iets over drinken dat vies ding drinkt niet maar ze zuipt,nodig gaby nog een keer uit,dan kunnen jullie een kwartetje doen |
|
|
|
|
Hercule
|
|
|
Als het huub was geweest die had geslagen dan was de boel hier nu ontploft, maar ja van brian fans moet je gewoon niet te veel verwachten. |
|
|
|
|
suikertje
|
|
|
kijk dat filmpje terug hij raakt brain aan dat lilliputter |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
quote: waar staat het filmphje ? |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: waar staat dat filmpje dan?? |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
hahaha moha great minds think alike |
|
|
|
|
suikertje
|
|
|
ik denk dat het nu wel op clipster staat |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: yep yep ok zoeken met z'n alle wie het eerste vind ff linkie hier neerzetten |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
|
|