|
|
mc-bjorn
|
|
|
als brain tommie zou slaan op zijn buik zou die heus wel een paar meter achter uit gaan en niet zo rustig blijven staan Tommie overdrijven kan ook he eikel dat bord vloog weg en toen sloeg die echt tegen de stropdas en zegt die tommie ja je slaat mij op in de buik geloof je het zelf tommie wat denk die claire wel niet huub is de gene die brain aanvalt niet brain huub maar claire vindt tommie leuker dan huub daarom zou ze wel zo te keer gaan |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Walgelijk, wat een beelden. Ik heb nog nooit zo'n zwiepende agressieve stropdas gezien. |
|
|
|
|
stacy1974
|
|
|
en ja je hoort maar weer die claire 3 weken getrouwd en haar vocabulair is al helemaal uitgebreid ze gaat de taal van haar mannetje al spreken.ze zei tegen amanda hou je k*nkersmoel .Pappie nu trots op je dochter. Dit is nog maar het begin van haar opvoeding door Huub.Of was ze al zo en zien we nu de ware clair? |
|
|
|
|
kinderen
|
|
|
voor mij zekker nietr brian top kanjer en laaten we eerlijk zijn het is gewoon normaal dat hij zo doed |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
die claíre is minder schijnheilig dan iedereen denkt!Zij heeft iets stiekums bij zich. |
|
|
|
|
_-inge-_
|
|
|
Brian had Tommie gewoon terug naar de kont van Huub moeten sturen want doordat hij om dingen heen aan het draaien was en tegen Amanda begon te sneren liet Brian zich alleen maar opfokken. Dit met als resultaat dat hij het servies uit zijn hand wou slaan. De tweede zwiep was echter mis. Dat Tommie dan zo hard gaat roepen 'hij heeft me geslagen' is meer lachwekkend dan dat het de waarheid is (een truukje wat Huub ook vaak toepast). Brian heeft hem hooguit met zijn vingertoppen geraakt want hij bewoog niet eens... nou ja, z'n stropdas wel.... Als Brian hem echt wou slaan dan had hij niet zo'n zijwaartste beweging gemaakt en was Tommy van de klap wel naar achteren gegaan. Huub die daarna op Brian af vloog raakte hem dan nog harder. En Goh Claire, die begint ook meer op Huub te lijken met dat schelden. Als je ziet wat Huub bij Chantal deed nadat die wat gezegd/gedaan had.... wat zou die dan wel niet met een Tommie hebben gedaan die veel vaker het spel mee heeft gespeeld en dingen (achter iemands rug om) gezegd heeft, als het tegen hem en Claire was geweest.... |
|
|
|
|
tino
|
|
|
er vallen mij in dit filmpje twee dingen op : Tommy slaat bijna dubbel door die geweldige klap van Brian en is bijna niet meer aanspreekbaar. Huub komt ondanks zijn zware kneusing als een haas aanrennen om de zwaar aangeslagen tommy te komen redden. Alles net zo fake als dat huwelijk tussen de kabouter en dombo
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 mei 2008 door tino -- |
|
|
|
|
tino
|
|
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote: Moha laat gaan, niet op reageren. Ik heb het vermoeden dat die post niet zo lang blijft staan. Maar zodra we dat soort posten aandacht geven krijgen ze hun zin. |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 mei 2008 - 13:06 schreef trapper het volgende:[..] kijk dit is nou een mooi voorbeeld van huubfans, iemand dood wensen, zielig dat je zo moet leven. fijn dat je zo generaliseert houd in dat je echt mensen kennis hebt..ik ben een huubfan, EN WAT DAN NOG?????? je moet het er maar mee doen!
en nu serieuze zaken.. ik lees hier alleen maar dat brian tommy niet heeft geraakt?? Waarom verteld brian dan aan amanda dat hij tommy niet had moeten slaan?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 mei 2008 door pauline -- |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 mei 2008 - 13:10 schreef pauline@nowlive het volgende:[..] fijn dat je zo generaliseert houd in dat je echt mensen kennis hebt..ik ben een huubfan, EN WAT DAN NOG?????? je moet het er maar mee doen! huub wenst dagelijks iemand dood, nu zie je maar dat zijn fans dat overnemen. Dat bedoel ik en dat weet je zelf ook, muggeziften is ook iets aparts. |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 mei 2008 - 13:15 schreef pietjepuk het volgende:[..] pauline@nowlive wil jij mijn Clair zijn voor de rest van mijn leven.haha ;) Gr pietjepuk van Ballegooi. helaas ben een pot en getrouwd met een vrouw. en pietje puk,, zou je je misschien een beetje kunnen inhouden met schelden, daar schiet niemand iets mee op |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 mei 2008 - 13:20 schreef pauline@nowlive het volgende:[..] helaas ben een pot en getrouwd met een vrouw. en pietje puk,, zou je je misschien een beetje kunnen inhouden met schelden, daar schiet niemand iets mee op pauline dank je, xxx |
|
|
|
|
tino
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 mei 2008 - 13:20 schreef pauline@nowlive het volgende:[..] helaas ben een pot en getrouwd met een vrouw. en pietje puk,, zou je je misschien een beetje kunnen inhouden met schelden, daar schiet niemand iets mee op eindelijk eens een keer een positieve raad van pp. |
|
|
|
|
fredfik
|
|
|
op rotte rat,vuile vieze huichelaar.maar nee,de febo keurt alles weer goed |
|
|
|
|
pietjepuk
|
|
|
quote: Ik zie geen enkele waarom ,vrij land hoor. |
|
|
|
|
pietjepuk
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 mei 2008 - 13:20 schreef pauline@nowlive het volgende:[..] helaas ben een pot en getrouwd met een vrouw. en pietje puk,, zou je je misschien een beetje kunnen inhouden met schelden, daar schiet niemand iets mee op Nee hoor waarom? vrij land. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: omdat ik al je berichten dan moet verwijderen en als het er teveel worden ik je nogmaals moet waarschuwen en daar heb ik geen zin in! |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
|
|
|
fredfik
|
|
|
huubje wint de miljoen ole ole |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Brian had eerst Tommie en toen huub zijn kop eraf moeten slaan. Huub wint een miljoen pestpokke klappen. |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Ze zijn weer bezig, huub en brain. Die fokking Dimitri ook, wat bemoei hij ermee!! |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Kon wel zien dat huub op de grond lag hahahahahahaha |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: ja knielen kreng voor Brian hahaha |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote: helaas niet lang genoeg, ik snap zowie so niet dat Brian verantwoording aflegt aan die godverlaten half randebiel. dat noemt zich Griek. durft niet te sparren en nu Brian weer laf noemen? wel lef Brian, laf noemen en dat uit die ezelmuil. |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Huub kan ook nooit Brain laten uitpraten he. Hoor je hem telkens laf doorheen blerren. En fok die Dimitri! |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
en wie is wéér afgevoerd juist het horrormannetje |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
waar is die etterbakkie nu? |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: pietjepuk heeft een ban, de 3de van dit forum! :) |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
en die ricardo zit tegen zuignapje te praten over zichzelf je ziet haar denken ik wil mijn huubje hou je kop hahahaha |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
quote: hahaha ik bedoelde Huub.
Maar pietjepuk ban hahaha en wie zijn hem voorgegaan? |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: hahaha daarom zei ik al foutje....bedankt |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
quote: en welverdiend ....dat wat hij schreef was pas reden voor een ban |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
en wie zijn hem nog voorgegaan met een ban??? |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Ooohwww hoorde net dat Huub een stoel wou gooien. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
weet je wat nou zo leuk is huub verzint een plannetje om Brian te stangen en dat soort plannetjes lopen altijd fout af. voor huub in your face kabouter |
|
|
|
|
fredfik
|
|
|
Sorry hoor maar ik zie niet dat Huub Brian een kopstoot geeft, en daarbij Brrrian staat als eerste op en komt dreigend over... wil het niet goed praten voor Huub want ook hij is een agressief mannetje!
Exit Brian gaat het helaas niet worden want hij moet natuurlijk winnen.... Al zou hij vol op de streams Huub op zijn bek timmeren dan zou hij nog geen exit krijgen... |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 mei 2008 - 22:34 schreef Dragon het volgende:[..] hahaha ik bedoelde Huub. Maar pietjepuk ban hahaha en wie zijn hem voorgegaan? iemand die een telnr plaatste en iemand die steeds zijn eigen site bleef plaatsen. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 mei 2008 - 23:00 schreef fredfik het volgende:Sorry hoor maar ik zie niet dat Huub Brian een kopstoot geeft, en daarbij Brrrian staat als eerste op en komt dreigend over... wil het niet goed praten voor Huub want ook hij is een agressief mannetje! Exit Brian gaat het helaas niet worden want hij moet natuurlijk winnen.... Al zou hij vol op de streams Huub op zijn bek timmeren dan zou hij nog geen exit krijgen... Ik wilde dat hij Huub echt vol boven op zijn bek poefte. deed Brian het maar, dan maar exit Brian, maar voor geen geld in de wereld liet ik mij zo vernederen door die Hoerenzoon, al zou zijn moeder een engel zijn, dan nog is Huub een hoerenjong. In spanje heb je het gezegde, Jouw moeder is een heilige, maar jij bent De Zoon van een hoer.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 mei 2008 door Izz@headliner -- |
|
|
|
|
tino
|
|
|
quote: perfekt Boudewijn !! |
|
|
|